PTA - PTA pārdod lietotu tehniku
UZMANĪBU elektrotehnikas pircēji!
Ja esat nolēmuši iepirkties PTA interneta veikalā vai parastajā veikalā Ganību dambī, tad pievērsiet īpašu vērību preces stāvoklim. Tā var būt arī noņemta no ekspozīcijas, tādējādi tai ir iespējamas nolietojuma pazīmes, tai skaitā, nelieli defekti. PTA uzskata, ka tā ir NELIETOTA.
Turklāt, rēķinieties ar veikala personāla "aukstu" attieksmi pret jums. Viņi apzinās, ka dažkārt mēģina iesmērēt neadekvātas kvalitātes preci, tāpēc sirdsapziņas (cerams) nospiesti, šie PTA darbinieki ir nīgri. Sākot ar kurjerpiegādātāju (Mercedes Sprint šoferis), beidzot ar veikala pārdevējiem. Tas neattiecas uz PTA interneta veikala kontaktpersonām. Viņi ir atsaucīgi un pieklājīgi, cenšas palīdzēt savu pilnvaru robežās.
Ja jums interesē, te mans gadījums...
No www.pta.lv pasūtīju LCD TV. Šī ineta veikala pircējiem nav iespējas iegādāties preci, nemaksājot par piegādi, minimums 8 Ls, jo viņiem neesot vieta, kur pircējam pašam ierasties pēc pirkuma (savādi, jo ir PTA veikals Ganību dambī!?)
Ar preces piegādātāja kurjeru nācās tikties Doles stāvlaukumā, jo nedzīvoju Rīgā. Tur kurjers pats atvēra iepakojumu un lika man pārliecināties, ka televizoram nav redzamu bojājumu, kas jau likās apsurdi, jo precei jābūt nelietotai, ar garantiju, turklāt, pārbaude man bija jāveic zem klajas debess, stipra vēja un mitruma apstākļos!!!
Šīs pārbaudes iemeslu sapratu jau drīz, jo man lika parakstīties nekur neredzētā aktā, ka man nav pretenziju par preces ārējiem bojājumiem, un ka neizvirzīšu tādas pēc preces saņemšanas. Palūdzu TV izpakot vēlreiz, apskatīju vēl vērīgāk, parakstījos.
Mājās izsaiņoju visu pirkuma saturu, un konstatēju, ka:
1. trūkst 4 skrūves TV nostiprināšanai uz statīva,
2. tālvadības pultī jau ir ieliktas baterijas, un uz tās ir acīmredzami pirkstu nospiedumi, kurus īpaši izcēla pults metāliskās virsmas.
3. pults stūris ir viegli iebuktēts, kas liecina par tās piezemēšanos uz cietākas virsmas nekā pašas pults metāla korpuss.
4. barošanas vads nesasiets ir vienkārši iemests kastes apakšā.
5. pats TV ir ievērojami noputējis un pieputējis, kas nevarēja rasties tā apskatīšanas laikā, ekrāns ar traipiem, pirkstu atstātām švīkām.
6. vēlāk ieslēdzot konstatēju, ka TV atrodas veikala demo režīmā, ar jau uzstādītiem staciju noskaņojumiem veikala TV signāla avotam.
Beidzamais punkts pilnībā apstiprināja manas aizdomas, ka prece ilgstoši lietota kā ekspozīcijas TV kautkur veikalā.
Piezvanīju interneta veikalam. Laipna dāma apgalvoja, ka skrūvēm ir jābūt, un ka TV ir jauns un nelietots. Pēc skrūvēm tomēr viņi ieteica aizbraukt uz servisa centru. Manā gadījumā tas nozīmētu vēl vienu braukšanu uz Rīgu.
Tūdaļ pat visu saliku atpakaļ kastē, kā bija.
Nākamjā dienā aizvedu uz PTA Ganību dambī. Tur pārdevēja turpināja apgalvot, ka prece ir nelietota, jauna. Pastāstīju par pazīmēm, kas liecina par tās atrašanos ekspozīcijā. Man atbildēja, ka arī no ekspozīcijas noņemtā prece ir jauna un nelietota. Tas nekas, ka tai piemīt manis augstāk uzskaitītās ”īpatnības”. Neraugoties uz to, PTA šo TV cenšas pārdot par pilnu cenu.
Ieminējos, ka godīgas tirdzniecības noteikumi liek ekspozīcijas preci realizēt ar ievērojamu atlaidi: 20-30%, dažkārt pat 75% atlaidi, ja tai ir radušies bojājumi, kā konkrētajai precei. PTA pārdevēja nikni atcirta, ka tas nekas, prece IR JAUNA.
Bez ierunām man atgrieza naudu par preci un piegādi, kā to paredz likums par distances pirkumiem.
Tā nu šis nabaga TV gaida savu nākamo pircēju, ne tik sīkumainu, kā es, tādu kurš priecāsies par netīru TV ar lietotu pulti par pilnu cenu: 1279, - plus piegāde 8 Ls.
Veiksmi neuzmanīgajiem, un uzmanību veiksmīgajiem!
Комментарии (10)
Kur noteikts, ka ekspozīcijā izliktai precei jābūt nocenotai??? Tad jau arī salonos un veikalos, kur konkrēta prece vispār ir tikai pasūtīta vienā eksemplārā un izlikta apskatei, automātiski jānoceno pārdošanas laikā...
Labi, piekrītu par to, ka slikti, ka trūkst detaļas, ka prece putekļos, bet citādi...A par pirkstu nospiedumiem un sīkām skrambiņām bieži vien jāpasaka paldies līdzcilvēkiem. Tiem, kuri veikalos bez vajadzības visu apgramsta, pārbauda cietību, izturību pret skrāpējumiem utt.
Ja esi tik bagāts, tad jau veikalā varēji pirkt un nopētīt visu līdz bezsamaņai! :)
Dārgie komentētāji Sviests un Sirsnina!
Jūsu viedoklis spilgti liecina tikai par to, ka tieši jūsu tipa cilvēki ir šo blēdīgo tirgotāju mērķauditorija. Bet varbūt jūs paši esat šādi tirgotāji?
Visu sadzīves tehniku un TV pirku tieši PTA. Gan preces kvalitāte, gan serviss un personāla attieksme bija pozitīva. Šī atgadījuma dažas detaļas izraisa neviltotu izbrīnu, brīžiem smaidu. Autoram fantāzija neklibo... Ja jau tika iegādāta tik dārga prece, tad jau varēji piemaksāt vēl tos nedaudzos latiņus, lai preci piegādā tieši piegādes adresē, jo arī es neesmu no Rīgas, taču nopirkto tehniku saņēmu mājās un bez stresa varēju pārliecināties vai viss ir kārtībā. (Skopais maksā divreiz!) Un tas nav nekas absurds, ka saņemot preci – tai tiek veikta vizuāla pārbaude. Tas ir normāls preces nodošanas – pieņemšanas process. Paveicās, ka veikals pieņēma atpakaļ preci, neskatoties uz parakstīto dokumentu, jo tai taču izrādījās defekti. Tikpat labi varēja pasūtīt 3 mājas tālāk... nerunājot par detektīvcienīgiem paņēmieniem, nosakot pirkstu nospiedumus uz baterijām un tamlīdzīgi. Brīnums, ka vēl nepaņēmi DNS paraugus :)
Neesmu ar tirdzniecību saistīts, bet saprātīgs cilvēks!
Mani PTA vakar apkalpoja ļoti profesionāli un laipni. Salīdzinot ar citiem interneta veikaliem, pārdevēji bija ideāli. Preci paņēmu pati veikalā, noliktavas darbinieks to iecēla mašīnā, nekādu problēmu. Paldies PTA, lai veicas!
Jebkurā gadījumā pasaulē prakse ir tāda, ka ekspozīcijas preci pārdod pēdējo, kad visa partija izpārdota, un pārdod ar atlaidi (pie kam labu), jo priekšmets, it īpaši TV, netika jau ieslēgta uz 5 min. nedēļā, bet pastāvīgi darbojās, tātad nolietojums ir vēl lielāks nekā mājās, jo tur tik daudz nesanāk skatīties.
Un ir jāskatās uz tiem sīkumiem, jo tādu - ekspozīcijas preci, var gadīties remontēt daudz ātrāk, jo - lietota jau!!!
Latvijā parasti gan parausta plecus - ne pie viena mājās nav bijusi, tātad jauna! Bet tas nepavisam tā nav!
Man arī gribētos svaigu, neapgramstītu preci, prieks ka Jūs tikāt vaļā no šī aparāta
Egoisma jums pietrūkst ... Savu preci vajag nopētīt zem mikroskopa, ja pārdevējs tādu iespēju nenodrošina, tad iet viņš pa gaisu.
Priekšapmaksa tika izdarīta?
Jā, un vēl tas 3, 14zdeš par to, ka nav, kur saņemt! :) Vesels milzu veikals ...
Lai nu kā, jādomā, ko paraksti. Labi, ka paņēma aPakaļ, jo jurisprudence pēc attiecīga akta parakstīšanas viņu pusē.
Man ar'ir gadījies ņemt pēdējo TV, tas gan bija 2X Maximā ... Protams, nekādu atlaidi man nepiedāvāja, kaut kā iebāza kastē, ar mokām (lai safasētu atpakaļ to, ko safasējuši ķīnieši savās rūpnīcās, būtu mēnesīts - divi tur jāpastrādā :) ) . TV bija akcijas, vismaz par 40 pročiem lētāks nekā šāds pats modelis pat internetveikalos, tādēļ nepievērsu uzmanību tam, ka teļļuks kādu laiku strādājis, pultī ir nosēdušās baķjorkas ... Atvedu mājās - viss ir, tik, mudaki, piemirsuši konektoru nodalījumu vāku. Nepatīkami ... Otrā dienā tie paši pārdevēji tēloja, ka meklē. Laikam bija uzpīpēt. Neko tā arī neatrada.
Tika egadata mini cepeškrāsns darbojas 3 dienas, tad nodevu garantijas remonta, kur gaidu divas nedelas un nelaipna sieviete nolamajas teica kad esot likumi vieni visur un lai gaidot. Neiesaku to veikalu nevienam slikta apkalposana.