www.sudzibas.lv PTA Slikts serviss

PTA - Slikts serviss

Ļoti slikts serivss, neskaidri izpildes datumi, nekāda komunikācija un atbildes uz jautājumiem nav, nomet klausuli, kad uzdod jautājumu par detaļām.
Pasūtījām ledusskapi, ceturtdien, 03.03. , piektdien 04.03. Atzvanīja, ka ledusskapi var piegādāt aprīļa vidū, vai mēs piekrītam. Es teicu, jā piekrītam, ja piegāde ir droša. Nosūtīšot rēķinu, to izdarīja. Es jautāju, ja ir 100% priekšapmaksa, vai ir garantija, ka prece atnāks norādītajā laikā. Uz to neko neatbildēja.
Zvanīja man pirmdien, 07.03. , (pa vidu bija brīvdienas) , vai rēķins esot apmaksāts? Teicu, ka nē, šodien vai rīt apmaksāšu, bet, ka nesaņēmu atbildi, vai ja veic 100% priekšapmaksu, piegādes termiņš ir reāls un būs izpildāms. Uz to saņēmu atbildi - vai jūs ziniet kas notiek pasaulē - uz ko es atbildēju, ka neesmu ledusskapju pārdevējs un par šo jomu nezinu, tādēļ jautāju, vai piegādes datums ir reāls? Saņēmu atbildi - anulējam jūsu rēķinu, un nometa klausuli.
Es saprotu, ka pircēji laikam stāv Rindā uz ledusskapjiem un drīz tie vispār vairs nebūs, bet serviss vienmēr un visos laikos ir bijis svarīgs, varēja vismaz izskaidrot.

07.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Комментарии (2)

P Palīgs neskaidrajiem 07.03.2022

Kāda garantija šajos apstākļos? Neviens ne par ko nevar galvot! Pareizi ka anulēja. Vai tiešām uz vietas nav neviens ledusskapis kas der?

Good Intentions 07.03.2022

"neesmu ledusskapju pārdevējs un par šo jomu nezinu"🤣

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы