PTA - Slikts serviss
Ļoti slikts serivss, neskaidri izpildes datumi, nekāda komunikācija un atbildes uz jautājumiem nav, nomet klausuli, kad uzdod jautājumu par detaļām.
Pasūtījām ledusskapi, ceturtdien, 03.03. , piektdien 04.03. Atzvanīja, ka ledusskapi var piegādāt aprīļa vidū, vai mēs piekrītam. Es teicu, jā piekrītam, ja piegāde ir droša. Nosūtīšot rēķinu, to izdarīja. Es jautāju, ja ir 100% priekšapmaksa, vai ir garantija, ka prece atnāks norādītajā laikā. Uz to neko neatbildēja.
Zvanīja man pirmdien, 07.03. , (pa vidu bija brīvdienas) , vai rēķins esot apmaksāts? Teicu, ka nē, šodien vai rīt apmaksāšu, bet, ka nesaņēmu atbildi, vai ja veic 100% priekšapmaksu, piegādes termiņš ir reāls un būs izpildāms. Uz to saņēmu atbildi - vai jūs ziniet kas notiek pasaulē - uz ko es atbildēju, ka neesmu ledusskapju pārdevējs un par šo jomu nezinu, tādēļ jautāju, vai piegādes datums ir reāls? Saņēmu atbildi - anulējam jūsu rēķinu, un nometa klausuli.
Es saprotu, ka pircēji laikam stāv Rindā uz ledusskapjiem un drīz tie vispār vairs nebūs, bet serviss vienmēr un visos laikos ir bijis svarīgs, varēja vismaz izskaidrot.
Комментарии (2)
Kāda garantija šajos apstākļos? Neviens ne par ko nevar galvot! Pareizi ka anulēja. Vai tiešām uz vietas nav neviens ledusskapis kas der?
"neesmu ledusskapju pārdevējs un par šo jomu nezinu"🤣