PTA - Pārpakota, bojāta prece
17.12. Iegādājos konvekcijas sildītāju ar wi fi vadības iespēju. Priekš sildītāja galīgi ne pa lēto (gandrīz 200 eur) . Pēc preces apmaksas un steidzīgas izsniegšanas no noliktavas, vedu to mājās. Izpakojot preci, sapratu, ka tā jau ir bijusi atvērta, pārpakota, detaļas pavirši satītas ar logu līmējamo papīra lentu. It kā jau nekas īpašs. Bet... Mēģinot sakonektēt to ar wi fi, tas nesekmējās panākumiem. Tātad, otrreizēja iepakošana nepārprotami norāda, ka kāds jau ir uzrāvies. Pēc saziņas ar atbalsta dienestu un watsapp video nosūtīšanas tika saņemta atbilde, ka prece nestrādā.
Sazinājos ar veikalu, prasot, ko man darīt. Man tika paskaidrots, ka veikalā preci atpakaļ nepieņems un man jāgriežas garantijas servisa centrā, no kura jāsaņem atzinums, ka prece ir bojāta. Tas atdošot naudu. Kad bikli pajautāju - kā tad ar 14 dienu preces atgriešanu (cik zinu, i-netā pirktajām precēm tāda darbojas) , tad man samērā bravūrīgi tika norādīts, lai palasu likumdošanu. Pēc šādas atbildes pateicu paldies par atsaucību pārdošanas speciālistam (kurš neizklausījās motivēts da jebkādā veidā rast kompromisu ar pircēju, jeb kaut vai parūpēties par sevis cienījošas firmas labo reputāciju) , kā arī novēlēju priecīgus ziemassvētkus. Lieki piebilst, ka ne jau naudā ir jautājums, bet attieksmē no pārdevēja (vot kur tādi rodas?) , čakarā, kas būs jāpiedzīvo, braucot uz servisu un pēc tam kaut kad atpakaļ uz veikalu, kā arī kādam gar degunu ejošo ziemassvētku dāvanu... Dzīvoju nieka 70 km no Rīgas. Paldies dievam, ka nepaspēju uzdāvināt, un pats iedomājos pārbaudīt...
Pircēji, esiet sevišķi uzmanīgi iegādājoties preci Pta, noteikti pieprasiet preces darbības pārbaudi uz vietas... Jo rēķinieties, ka, ja kas būs ne tā, neviens ar smaidu un atplestām rokām šajā iestādē atpakaļ jūs negaidīs...
Priecīgus ziemassvētkus visiem!
Комментарии (7)
Jūs tāpat bez pamatojuma varat atgriezt preci 14 d.laikā.
Labdien!Būšu tiešām pateicīgs, ja uzrakstīsiet, kurš normatīvais akts un kurš punkts to reglamentē, jo tad argumentēti varēšu vērsties pie tirgotāja. Neesmu atradis laiku padziļināti pieslēgties šim jautajumam, bet ceru, ka esat daudz kompetentāka par mani. Paldies jau iepriekš!
Neesmu atradis laiku iedziļināties, bet sūdzības uzdrukāšanai gan laika bija.
https://likumi.lv/ta/id/23309-pateretaju-tiesibu-aizsardzibas-likums
12. pants. Šī atrašana aizņēma akurāt 1,5 minūtes.
Nokaunējos un iedziļinajos... un arī nokonsultējos ar PTAC. Atteikuma tiesibas 14 dienu laikā izmantot nevaru, par cik nav distances līguma - tas ir fakts. Man ar preci jācilpo vien uz servisu, kur 15 dienu laikā pieņems lēmumu par preces neatbilstību aprakstā norādītajam (defektācija prasa 5 sekundes - tieši tik ilgi jātur nospiesta Wi Fi meklēšanas poga uz ierīces, lai konstatētu, ka indikators neiedegās)... nu un tad, sapratīgā laikā, bet ne ilgā kā ... dienas, pārdevējs atgriež naudu jeb atremontētu preci.
Kā pircējs jebkurā gadījumā jūtos piešņākts...
Firmām Latvijā tieši jautājums ir naudā un mazāk reputācijā.
Pa lielam nav ko brīnīties par darbinieka attieksmi, jo viņam par to maksā.
Bet kāda fignja pēc kaukādai īssavienojuma drātei vaig Wi-Fi?
Ko ar to Wi-Fi darīt? Braucot mājup, caur 17GĀ ieslēgt?
Ir 9 loģiskāki veidi kā to izdarīt.