www.sudzibas.lv PTA Pēcapkalpošanas un piegāds serviss

PTA - Pēcapkalpošanas un piegāds serviss

Labdien!

Reti sūdzos, lai neteiktu gandrīz nekad. Pašai darbs ir saistīts ar klientiem un tāpēc labi saprotu, kā tas ir, kad klients ir tas Dievs un Kungs, bet nu šis gadījums tomēr pārspēja manas pacietības robežas un uzskatu, ka tāds piegādes serviss no veikala puses jau nu ir par daudz.

Ja vēl pēc veikala apmeklējuma Ganību dambī, 40c jutos daudzmaz apmierināta, tad, diemžēl, piegādes serviss zem katras kritikas pat ļoti sabojāja manu iespaidu par PTA.

Pirmkārt, piegādes laiks netika precizēts, pārdevējs veikalā nīgri un neatsaucīgi nereaģēja pat uz to, ka dzīvoklī nedzīvoju. Izmeta tikai to, ka piegādāšot rītdien 3 stundu laikā, sākot no 11iem, stundu pirms tam zvanīšot.

Rezultātā gaidīju vairāk nekā četras stunda. Šoferis un krāvējs ieradās gandrīz 15:30.

Stundu pirms tam man mani neviens nebrīdīnāja, izņemot tikai to, ka apmēram 13:40 piezvanīja šoferis un skaidrā krievu valodā teica, ka kavēšot. Ko kavēs, kāpēc kavēs un kāds īsti bija piegādes laiks, nepaskaidroja. No veikala, piemēram, neviens vispār nepiezvanīja.

Atbrauca, lika man pašai iet vērt vārtus vaļā, kaut gan pa telefonu latviski paskaidroju, ka vārti ir vaļā. Gāju vērt vārtus vaļā, iebrauca pagalmā. Krāvējs izkāpa, iegrūda man rokās plīts virsmu un lika pašai to nest augšā. Veļas mašīnu un tvaika nosūcēju tā kā uzstūma.

Gandrīz sasita manas jaunās virtuves flīzes, ar spēku pret grīdu atsitot ratiņus, nosvieda veļas mašīnu virtuves vidū un manā jaunajā svaigi krāsotājā sienā atstāja gandrīz 2 cm garu un puscentimetru dziļu švīku. Nepasakot ne atvainojiet, ne labdien, ne uzredzēšanos, aizgāja.

Preču kopējā vērtība bija 470 LVL un maksāju uzreiz, kā arī par pašu piegādi man bija jāmaksā un arī par to, ka tiek uznests augšā līdz 4jam stāvam (kopā 12 LVL).

Es visu saprotu, ka maza alga vai kā, bet kāpēc, piemēram, būvmateriālu veikali kā Saimnieks vai Depo var noorganizēt gan konkrētu laiku, gan sakarīgus darbiniekus par tādu pašu cenu, tad PTA šajā gadījumā vienkārši "izcēlās".

Nebūtu jau žēl iedot arī dzeramnaudu, bet vai tad paši darbinieki to nesaprot.
Kāpēc ir jāstrādā ar cilvēkiem tādiem vai jāpieņem tādi, kas to vienkārši negrib un nespēj darīt?

P.S. Tā kā, ja iepērkaties PTA veikalā un ir tādas iespējas, tad labāk izmantojiet vai meklējiet savu transportu, pretējā gadījumā var gadīties kā man, ka tikai vieni vienīgi kreņķi un nekāda īpaša prieka par pirkumu. :)

Ar cieņu,
zaudētais klients.

A

Комментарии (5)

R Reālists 30.03.2009

Par piegādes servisu īsti nemāku teikt, jo to parasti organizēju pats ar savu transportu, bet gribu izteikt viedokli par nelaipno blondīni, kura strādā šajā veikalā. Cik ziņu, tad viņa ir tāda, kā veikala vadītāja vai direktrise. Esmu laika gaitā šajā veikalā iepircies kādas 5x sākot ar laiku, kādus 7 gadus atpakaļ, kad viņi bija Muitas ielā. Nekad, pilnīgi nekad šī sieviete man kā klientam nav veltījusu nevienu pieklājības frāzi, nevienu smaidu, mūžīgās sakniebtās lūpas, mūžīgi nelaipna attieksme. Domāju, ka esmu pelnījis ko labāku par iztērētajiem apmēram 2000Ls (2x ledusskapji, veļas mašīna, putekļusūcējs, TV un vēl kautkādi sīkumi). Iesaku Punkas kungam (pieļauju, ka blondīne ir viņa sieviete), kurš savukārt ir ļoti pieklājīgs un patīkams cilvēks, nedaudz "nodarboties" ar minēto personu. PTA izmantoju tikai tāpēc, ka cenas ir vispieņemamākās, citādi jau sen būtu prom.

N nnn 30.03.2009

Labak iepirkties internet veikalos, jo tur ir daudz letak neka PTA. Varat paši to parbaudit. Pats sevi nopirku ledusskapi internetaveikala par 349 LVL - PTA ar atlaidi par 469 LVL

A Agents 15.04.2009

Jā, piegāde veikalam PTA ir zem katras kritikas un attieksme veikala no lielakās daļas pārdevēveju ir nepieņema, it īpaši no tiem darbiniekiem kuri tur strāda jau vairākus gadus !!!

J Jeļena 31.07.2009

Iepērkos PTA internet veikalā. Preču piegāde vienkārši drausmīga!!! (un dārgāka nekā citos veikalos ).
Pa telefonu man teica, ka piegādās preci kaut kur apmēram (precīzāk viņi nezin) no 11:00 - 14:00 un stundu pirms piegādes piezvanīs. (Speciāli tajā laikā atbraucu uz Rīgu, jo pati nedzīvoju tur).
12:00 piezvanīju, lai noskaidrotu precīzāku laiku - man rupji atbildēja "teicu taču līdz 14:00 vajadzētu būt"! 13:30 man piezvanīja un pateica, ka kavējās, un atbrauks labi ja 14:30!

Es nesaprotu, kāpēc man jāsēž un speciāli jāgaida, jo sarunājam taču līdz 14:00! Es, piemēram, ilgāk nevarēju palikt Rīgā!
Un tā nav vienīga reize, kad kurjers neatbrauc laikus. Vairs noteikti neko nepirkšu tajā internet veikalā!

P.S. Slikti arī tas, ka nevar pie viņiem atbraukt un paņemt savu tehniku.

I Iza 12.08.2010

Annai nosacīti vēl palaimējās, jo viņai tehniku ienesa virtuvē.

Mana šodienas pieredze:
(1) Piegādi solīja 11-14:00 ar atrunu, ka 30 min iepriekš zvanīs. Piezvanīja laikam kad bija jau klāt, varbūt kādas 10 min iepriekš, to nezinu, jo uz vietas nebiju, bet 15 min laikā varēju paspēt aizskriet.
(2) Runāja tikai un vienīgi krievu valodā
(3) Bez jautāšanas salauza ārdurvju stiprinājumu, jo divviru durvīm varēja atvērt tikai vienu daļu, otra bija nostiprināta ar skrūvi. Kamēr nogāju lejā, lai pateiktu, ka var arī caur pagalmu, tikmēr jau bija salocījuši un izrāvuši
(4) Gan veļasmašīnu, gan ledusskapi izkrāva koridora vidū, kaut arī virtuvē varēja ērti iebraukt ar visiem ratiņiem uz kuriem tā tehnika atrodas (vecā māja, tukšs dzīvokis, nekādi sliekšņi vai mēbeles netraucēja). Piegādes līgumā esot rakstīts "līdz dzīvoklim" nevis līdz virtuvei (tad nu sajutos laimīga, ka vismaz neatstāja aiz durvīm) un vispār 16 lati par tādu nešanu esot pārāk maza summa, ko es te iedomājoties, ka viņi vēl novietos, kur katrs gribēs
(5) Kad prasīju, cik tad maksā ievest 3 metrus tālāk (jo veļasmašīna tiešām bija 3 metri tālāk jāpabīda), tad atbilde bija "tik cik nav žēl", beigās prasīja 4 latus.

Ja veikalā konsultants bija sirsnīgs, pie kases pārdevējs jau nevērīgāks, tad piegāde bija tāda, ka otreiz negribas.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы