www.sudzibas.lv Proline Krāpšana, slikts serviss, ignorē klientu

Proline - Krāpšana, slikts serviss, ignorē klientu

Preci val labo un mēs neko nezinām.
9.08.2021 - uzrakstīju meilu uz šo kantorī, vairs negribēju tērēt savus nervus zvanīšanai (tik un tā ignorē klientu) , kā ja nesniegs kaut kādu atbildi, ko dara ar manu barošanas bloku vai nedos kādu alternatīvu lietošanai, kamēr gaidu savu nopirkto par 70 euro. Uzrakstīju arī, ka viņiem būs nedēļas laiks, lai atrisinātu šo jautājumu ar mani. Turpināja ignorēt, es uzrakstīju vēstuli uz ptac, viņi man atzvanīja un precizēja datumus un citu informāciju un minēja kā ar šo ineta veikalu viņiem visu laiku ir problēmas. Tagad iešu rakstīt iesniegumu uz kriminal policiju par krāpšanu un lai ierosina lietu pret šo kantorī. Nav jēgas gaidīt - ir jārīkojas. Iesaku visiem, kuriem ir problēmas ar šo kantorī, rakstīt iesniegumus un neatrisinātas problēmas patērētāju tiesību kantorī un uzreiz iet un rakstīt kopējai lietai pievienojot citu apšmauktu vai ignorejamo klientu iesniegumus! Un ielikšu visas iespējamas vietas, savu 1 Zvaigznes atsauksmi par šo vietu, lai viņus aizver - ja nevēlas normāli strādāt un veikt darbību šajā valstī!

14.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено cornel1us 20.09.2021

15.06.2021 - pieņemts 230w psu uz garantijas remontu.
Pēc mēneša, apmēram pēc 20.07.2021 - sāku zvanīt kantorī. Nekādas atbildes vai brīdinājuma nekad no šī kantora nekad nav bijis, tur laikam strādā cilvēki - kurus neapmāca, kā pareizi strādāt ar klientu. Labi, pagaidītu vēl pāris dienas un atkal sāku zvanīt, nekādas atbildes un joprojām ignorē. Pēc kādas piektās dienas zvanīšanas un tikai uz kādu 12-15 zvanu, pacēla sieviete un kad sāku jautāt par savu preci, viņa iedeva klausuli kaut kādām vīrietim, kurš pateica: vajag gaidīt, nekas nav atkarīgs no mums, preci val labo un mēs neko nezinām.
9.08.2021 - uzrakstīju meilu uz šo kantorī, vairs negribēju tērēt savus nervus zvanīšanai (tik un tā ignorē klientu) , kā ja nesniegs kaut kādu atbildi, ko dara ar manu barošanas bloku vai nedos kādu alternatīvu lietošanai, kamēr gaidu savu nopirkto par 70 euro. Uzrakstīju arī, ka viņiem būs nedēļas laiks, lai atrisinātu šo jautājumu ar mani. Turpināja ignorēt, es uzrakstīju vēstuli uz ptac, viņi man atzvanīja un precizēja datumus un citu informāciju un minēja kā ar šo ineta veikalu viņiem visu laiku ir problēmas. Tagad iešu rakstīt iesniegumu uz kriminal policiju par krāpšanu un lai ierosina lietu pret šo kantorī. Nav jēgas gaidīt - ir jārīkojas. Iesaku visiem, kuriem ir problēmas ar šo kantorī, rakstīt iesniegumus un neatrisinātas problēmas patērētāju tiesību kantorī un uzreiz iet un rakstīt kopējai lietai pievienojot citu apšmauktu vai ignorejamo klientu iesniegumus! Un ielikšu visas iespējamas vietas, savu 1 Zvaigznes atsauksmi par šo vietu, lai viņus aizver - ja nevēlas normāli strādāt un veikt darbību šajā valstī!

C

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы