РешеноProline Baltic SIA - Bojāta prece
Sveiki,
Vēlos iesniegt sūdzību par uzņēmumu - SIA Proline Baltic. Izvēlējāmies mikroviļņu krāsni. Aizpildījām pieteikumu, atzīmējām apmaksu skaidrā naudā pie preces saņemšanas. Pēc 2 dienām uz e-pastu atnāk paziņojums, ka jāsamaksā priekšapmaksa, rakstu atpakaļ e-pastu, ka pie pasūtījuma norādīju, ka maksāšu skaidrā naudā. Aizbildinājās, ka prece nav noliktavā un jāpasūta tā, apmaksu veicu, jo preci vajadzēja pēc iespējas ātrāk. (Tad arī zvanu saņēmu paskaidrojošu, kad naudu saņemt nepieciešams var atzvanīt, savādāk uz telefona zvaniem neatbild.)
Preci piegādāja, uz to brīdi apskatot vizuāli redzēju ka stūris viens kastei ir iesists, bet neko sliktu nepadomāju, kad atvērām vaļa, tad sākās brīnumi, putaplasts saplīsīs, mikroviļnu krāsnij durvis neveras ciet. 01.04.2021 nosūtīju e-pastu ar bildēm, atbildi līdz šim neesmu nekādu saņēmusi, dienā vidēji veicu 10 zvanus uz internetā atrastiem 2 telefona numuriem - 28648350 un 24603100, neviens līdz šim nav atbildējis.
Lielākā kļūda bija nopirkt šo preci. Pielikumā bildes, pavadzīme un e-pasts.
Viss ir atrisinājis, lieta nokārtota, atbildēts uz telefonu, bojātā prece nodādāta atpakaļ
Добавить комментарий