LV RU
www.sudzibas.lv Proffit Slikts serviss, klaja melošana klientiem

Proffit - Slikts serviss, klaja melošana klientiem

Ja esi veicis pasūtījumu šajā kantorī, tad apsveicu - esi apčakarēts ar piegādes datumu noteikti!

Tātad 23 jūnijā pasūtīju viedtālruni un veicu pilnu priekšapmaksu, 25 jūnijā saņēmu apstiprinājumu, ka maksājums ir saņemts, tātad sāku skaitīt piegādes laiku 5-8 darba dienas. Solīja ka uz 10-11 jūliju būšot, jo redz strādājot tieši ar ražotāju un arī tādēļ tik saldas Cenas.
Sagaidīju 10 datumu un ap pusdienas laiku zvanu, kas ar preci. Un tad cirks sākās: d!: @
diemžēl piegāde kavējas piegādātāja pārslodzes dēl un protams bez covid-19 arī neiztika. Atlika piegādi uz nākošo 5dienu 17 jūliju. Protams pienāca 17 ne čiku ne grabu no kurjera. Zvanu un jautāju, kas ar pasūtījumu, ko man atbildēja varat jau iedomāties!:) protams, 24 jūlijs. Solījās noteikti būšot, varbūt pat kādu dienu ātrāk. Pienāk 24, zvanu jau no rīta puses, paceļ daiļā dzimuma pārstāve, par solīto neko nezin, bet piegāde kavējas saistībā ar otro covid vilni!: d lieki piebilst, ka 17 jūlijā tāda vēl nebija uz ko jaunkundze apmulsa un nezināja, ko ātri izdomāt!: (tikai teica, ka nodošot info kolēģiem, jo viņa par to neatbildot. Epastā atnāca piegādes termiņa maiņa uz 31 jūliju.
"informējam, kā sakara ar to kā piegādātājs mainījis piegādes datumu, pasūtījuma izpilde var aizkavēties!
Jaunais piegādes laiks tiek atlikts uz 31.07.2020. "
pienāk 1diena, zvanu, kas par lietu, kad beigsies makaronu karināšana ausīs 20+ darba dienas nevis 10. Tad lepni paziņo, ka 28 nodošot kurjeram viss būs ok. Nu ok tikai piebilstu ka sākotnējā piegādes adrese vairs neder un vajag citu un pirms nodošanas kurjeram vēl precizēšot. 28 atkal pats zvanu 17: 10, lai pārliecinātos, ka ar piegādes adresi viss ok. Izrādās labi ka piezvanīju un bez maz atgādināju, lai gan iepriekšējā dienā teica, ka paši piezvanīšot! 17: 55 zvana jaunkundze un ar nožēlu paziņo, ka manis vēlamā krāsa neesot pieejama vispār noliktavās. Var piedāvāt citu krāsu ar 10 eur atlaidīti. Pag pag, vakar vēl viss bija ok un prece tiek praktiski gatavota nodošanai kurjer dienestam. Uz ko neko sakarīgu atbildēt nevar un atkal kaut ko lej, ka piegāde neesot viņas kompetencē tikai "priecīgo ziņu" nodošana. Pateicu īsi, ja rīt atradīšu citur tad līdz 31 jūl. Gaidu naudu atpakaļ. Šorīt pazvanu saku, ka nezinu kādi analfabēti jums tur strādā, bet tieši tādu telefonu pasūtīju, ja gribot līdz vakaram Rīgā var izņemt! Vai nav dīvaini? Cirks!
Tiešām liekas, ka viņi to naudu uz mēnesi palaiž apgrozībā un pēc tam bez sirdsapziņas pārmetumiem atskaita atpakaļ un ja vēl sagaida un nopērk no viņiem, tad laikam vispār bonusiņš!
Īsāk sakot, lūdzu nesūtiet no viņiem pilnīgi neko, lai notiek dabīgā atlase, vai arī sūdzieties kur vien varat.
Ptac arī uzrakstīju un izskatās, ka vajadzētu viņus pareklamēt arī caur beztabu! ;)

tautai ir jāzina savi varoņi!

P. S. 19. Jūnijā pirms ko pasūtīt zvanīju un painteresējos, kas ar piegādi, garantiju, preču saņemšanu utt. Viss likās ok, tikai sudzības.lv bija kādas 10 par jūniju, bija aizdomīgi, bet tās nebija par totālu apčakarēšanu. Tikai par piegādes kavēšanu un sliktu servisu. 2020 un covid - 19 daudz ko ietekmē. Nodomāju, ok nav kur skriet, jo ierīci vajag pašam un esošais vēl darbojas. Tālāk varat palasīt citas sūdzības nekas īpaši nemainās un skaidrs, ka shēma viņiem viena tikai vēl perfekti nav atstrādāta, jo atšķiras pasaciņas!:)

Комментарии (4)

Ventilators 30.07.2020

Ja uzņēmuma nav brīvās naudas, tad nav par ko pirkt. Iegādājas vispirms iepriekš kavētos pasūtījumus un bijāt tikai rindā. Noteikti šajā shēmā bez naudas arī aploksni darbibieki saņem

A Artūrs Daukulis 03.08.2020

Izbaudīju visu to pašu uz savas ādas. Pasūtīju 3. jūlijā. Un šodien jau atkal saka, ka pa nedēļu kavēsies. Redzēs, cik ilgi ies naudas atmaksas process.

A Aleksejs Orlovs 12.08.2020

Nu kruta uzrakstīts, viss pilnīgi sakrīt ar manu situāciju :(
Mēnesi drāza ausī, kamēr pieprasīju atgriezt naudu. Biju sūtījis putekļsūcēju robotu. Tik solot pēc nedēļas pēc nedēļas..

G Ginta M 19.08.2020

Pilnībā pievienojos sūdzībai. Pasūtījumu veicu 27. jūnijā un līdz 19.augustam vairākkārt tika piegādes datums pārlikts, protams, informējot par to tikai pēc mana pieprasījuma.
Kā kompensāciju piedāvāja 5 % atlaidi no nākošā pasūtījuma! Kategoriski nerekomendēju šo kantori Proffit.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы