РешеноProffit - Krāpšana un laika vilkšana, kā arī naudas neatgriešana
Nekādā gadījumā ar šo veikalu nesadarbojaties!
Kā tas iesākās. Tas iesākās 22. Jūlijā. Iemetu salīdzini.lv konkrētos telefona modeļus. Šis veikals nez kāpēc tur ir ļoti augstu novērtēts un ļoti daudz vērtējumi. Lai pārliecinātos par veikalu vēl uzzvanīju un precizēju aptuvenos piegādes laikus. Viss notika ļoti labi un atbildēja arī izsmeļoši. Vienīgais, ka jāveic priekšatmaksa. 23. Jūlijā veicu samaksu. Pēc 9 dienām zvanu un prasu, kad tad būs man sieviete laipnā balsī atbild, ka pasūtījums kavēsies pa nedēļu. Nospriežu nu ok gadās. Paiet nedēļa atkal zvanu un saku, kur tad ir mans pasūtījums. Un te nu cirks sākas Saka, ka piegādātājs uzrakstījis, ka vēl pēc nedēlas būs. Es uzreiz sapratu, ka šeit notiek laika vilkšana pieprasīju naudas atmaksu. Aizpildīju attiecīgo veidlapu par naudas atgriešanu un protams tur rakstīts no 6 - 7 dienām notiks atmaksa. Protams, ka šodien pienāk 8. Diena un knapi varu sazvanīt protams paceļ atkal kundzīte un Saka ka jāgaida vēl 7 dienas. Es uzreiz prasu kur tad jums tas veikals ir un vai varam sarunāt uz vietas šo jautājumu atrisināt uz ko man atbild ka strādā attālināti. Nu ko izskatās ka šeit būs darbiņš juristiem. Lai gatavo laicīgi iesniegumu tiesā, jo esmu pārliecināts ka pēc 7 dienām nekas nemainīsies. Šobrīd esmu zaudējis laiku gaidot, pirkumu nesaņemot, izskatās ka naudu tikai labākajā gadījumā tiesas ceļā atgūt un visbeidzot salidzini.lv ir fake vai uzpirkti vērtējumi, uzticība nulle šim arī šai firmai.
Mācība: labāk maksāt pie saņemšanas un neizvēlēties apšaubāmus internetveikalus, kas prasa priekšapmaksu.
Rīcība: kolīdz atrisināsies šī lieta painformēšu, ja tā atrisināsies. Izskatās ilgs un garš process.
Nu tā. Es savu maksājumu beidzot dabūju atpakaļ. Tas prasīja aptuveni 1 mēnesi un 1 nedēļu no samaksas brīža par preci un neskaitāmus zvanus . Mācība ir gūta liela. Nekad nepasūtīt preci apžaubāmos internetveikalos bez stacionāras vietas. Tas, ka mājaslapa ir uztaisīta labi un informatīvais telefons strādā labi nenozīmē to, ka preci saņemsiet un iemaksāto naudu atgūsiet laikā un vai vispār atgūsiet.
Комментарии (27)
Firma neeksistē vairs.
veel vareji ierakstit 1994. gada kadu uznjemumu!
Zaudeejat jus laiku nevis cieshot no nepiegadatas preces, bet gan zaudejat laiku neatbilstoshas izglitibas un zinashanu trukuma deelj un protams arii suudzibu rakstiishana liecina tikai to sliktaako.
Principaa jums par apmeloshanu varetu draudet kriminalatbildiiba! Un teksts par tiesu ir nozelojami smiekliigs. Ir normali, ka preces piegade var kaveeties, jus tachu par to bijat informets un 6-7 dienas nav obligaats terminsh.
P. S moraale ir tada, ka ar to vajadzeja reekjinaaties un vaina nav veikalaa, bet pirceejaa kursh par neatbilstoshu cenu veelaas nopirkt to, ko nav iespejams nopirkt.
Vēlreiz atgādinu. Ka tika pieprasīta nauda atmaksa un tā arī kavējas ik reiz uz 7 dienām. Kur problēma naudu atskaitīt ja šis uzņēmums ir tik godīgs?
Un jā es te veicu nenormālāko apmelošanu par šo labo un godprātīgo uzņēmumu tā pat kā pārējie 72 sūdzību rakstītāji. P. S. Jums ir taisnība labāk par šādām uzņēmumu afērām nerunāt un palīst zem dīvāna: d lai pārējie uzraujas tāpat kā mēs to izdarījām. Es izsaku savu viedokli. Un varu likt galdā arī konkrētus pierādījumus šim visam. Iesākumā griezīsimies tiesībsargājošā iestādē ar iesniegumu visticamāk. Lai tālāk varētu arī veikt atbilstošas darbības. Pircēji var būt, kā jūs sakat stulbi, neuzmanīgi un neapdomīgi, bet šādiem. Uzņēmumiem nevajadzētu vispār būt tirgū.
Ka tik šis taisnigumss99 nestrādā pie viņiem
Griezties jus varat gan uz rinkji, gan visaas iestades peec kaartas, bet jeegas tam nebuus, tik vien kaa izteereets laiks.
Naudas atmaksa tapat tiks veikta.
Viss ir samērā elementāri, par cik viņi strādā tikai uz priekšapmaksu caur epastu, tad vajag palaist progu, kas līdzīgi kā autoclicker nostopā veic darbības. Dažās sekundes automātiski aizpildot laukus, kur epasts, vārds, uzvārds, utt. un rezultātā viņu firmas epasta pa 24h būs pāris tūkstoši fake pasūtījumi! :D:D
Tad lai brašuļi papriecājas par darba apjomu! :D
stāsta morāle: nevajag ielaisties darīšanās ar apšaubāmu smieklīgu krievu žīdu kantorīti, kam turklāt ir pieklājīgs nodokļu parāds valstij.
Nu tā gan. Sasteidzām to lietu. Nu pašlaik, lai no šā stāsta mācās citi. Paši jau esam guvuši mācību un vienīgais, ko varam darīt ir mēģināt pēc iespējas vairāk pačakarēt viņiem smadzenes ar iesniegumiem . Varbūt kādreiz arī attiecīgas institūcijas reaģēs un neļaus tirgoties šādiem apšaubāmiem uzņēmumiem.
Ar tiem iesniegumiem juus tikai sev (nevis veikalam) praatu chakarejat, labaak butu iemaciijushies ko noderiigu.
Man laiks atļauj aiziet uz policiju. Par to nesatraucaties.
p.s. par to noderīgumu. Iemācaties lietot labāk garumzīmes un netērējiet laiku internetā un šajā diskusijā.
Neterejiet laiku tad veicot pirkumus interneta veikalā un nerakstiet sūdzības.
Un policijaa par jums skalji smiesies vai labakajaa gadijumaa uzreiz kaa busiet aaraa pa durviim.
Viss ir samērā elementāri, par cik viņi strādā tikai uz priekšapmaksu caur epastu, tad vajag palaist progu, kas līdzīgi kā autoclicker nostopā veic darbības. Dažās sekundes automātiski aizpildot laukus, kur epasts, vārds, uzvārds, utt. un rezultātā viņu firmas epasta pa 24h būs pāris tūkstoši fake pasūtījumi! :D:D
Tad lai brašuļi papriecājas par darba apjomu! :D
Nevajag iet nekur tagad iesniegumus Policija var attalinati bez e paraksta iesniegt Latvija.lv
У меня аналогичная история. 26.08.202 написал заявление ptac.gov.lv и государственную полицию. Всё сделал через latvija.lv
Вам тоже лучше написать заявление в общество защиты потребителей и полицию.
Какой у Вас результат, деньги вернули?
Заявление в общество защиты потребителей было написано 26.08.202 на рассмотрение они берут месяц. До 26.09.202 будет ответ.
Полиция обещала связаться с proffit.lv который принадлежит SIA KASIJA 03.09.2020
Деньги вернули. Позвонили из полиции, попросили подойти и написать заявление что проблема исчерпана.
Jā. Atskaitīja atpakaļ. Bet nu ļoti neatlaidīgi zvanījos. Pēc iesnieguma uzrakstīšanas sanāk 15. darba dienā man ieskaitīja.
Man pēc 2 dienām. Nolamāju viņus, pateicu un iemetu saites kur esmu sūdzējies un rakstījis iesniegumus. Un uztaisīju fake pasūtījumus pa 3 min kādus 20 ar atsauci uz savu pasūtījumu. Tā pasūtīšana bez reģistrācijas laba lieta. Vārda un uzvārda vietā rakstīju labākās rupeklības ko zināju. Epastu un tel uz dullo ka tik @ pa vidu un nr ar 8 cipariem. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Lietojam iztēli tautieši, vai sameklējiet kādu programmētāju un viņš elementāri sačakarēs to sūda primitīvo mājas lapu. Atriebība salda lieta it sevišķi šajā gadījumā, ja tas ir patērētāju interesēs pret tādiem! 🤫
абсолютно идентичная ситуация и с нами! 10 рабочий день после написания заявления о возврате денег, а денег всё нет, просят ждать еще 10. Доставка так и не полученного товара так же переносилась 2 раза. Полтора месяца возни!
Пишите в общество защиты прав потребителе и в полицию. Всё можно сделать через latvija.lv. Полиция такие заявления принимает. Мне деньги вернули.
Спасибо, буду писать
Rakstiet uz [slēpt]@salidzini.lv par krāpšanu
Uzrakatits gan uz salidzini, gan uz ptac caur latvija.lv