www.sudzibas.lv Pro Dev Celtniecības projekts

Pro Dev - Celtniecības projekts

Sūtīju e-pastu ar projektu uz konkursu, un man tika apsolīts, ka tas tiks iztāmēts. Pagāja divas nedēļas – nekādas atbildes nesaņēmu. Zvanīju, lai noskaidrotu situāciju – sākumā nevarēja pateikt, kurš atbild par šo uzdevumu. Tikai pēc atkārtotas sazināšanās un divu nedēļu gaidīšanas beidzot saņēmu kaut kādu atbildi

18.05.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

G

Комментарии (4)

I igors_k 19.05.2025

Nu jā, tā ir bieža problēma ar celtniekiem – apsola iztāmēt, bet solītajā laikā neko neizdara. Jāgaida vairākas nedēļas, un atbildes tāpat nav, kamēr pats nesāc zvanīt un prasīt

Domāju, ka jāskatās uz šo no abām pusēm. Visticamāk, iztāmēt būvprojektu nav tik vienkārši, īpaši, ja tiek atsūtīts tikai e-pasts ar pieprasījumu bez detalizētas informācijas. Būvniecība tomēr ir specifiska joma – bieži vien nepieciešama klātienes tikšanās, lai izrunātu tehnisko specifikāciju, saprastu nianses un tikai tad var veikt precīzāku izmaksu aprēķinu.

Atceros, ka, pārbūvējot vecvecāku māju, sākumā viss izskatījās vienkārši un ātri, bet beigās tas izvērtās par īstu izaicinājumu.

Tajā pašā laikā, protams, uzņēmumiem būtu jāuzlabo komunikācija – arī vienkārša atbilde par statusu vai kavēšanās iemeslu var būt ļoti nozīmīga klienta uzticības saglabāšanai. Ceru, ka nozare kopumā strādās pie servisa un klientu attiecību uzlabošanas.

G GatisR 23.05.2025

Šāda situācija, šķiet, nav tikai vienam uzņēmumam raksturīga – līdzīga pieredze ir bijusi ar vairākiem būvniecības pakalpojumu sniedzējiem. Iespējams, problēma slēpjas tajā, ka nav pietiekamu cilvēkresursu vai vienkārši nav izstrādāta efektīva sistēma, kā savlaicīgi atbildēt uz pieprasījumiem. No malas tas var izskatīties kā nevērība vai pat neprofesionalitāte, kaut gan patiesībā var būt vienkārši noslogojums.

Un būsim godīgi – arī valsts iestādēs atbildes uz iesniegumiem nākas gaidīt 10–15 dienas, kas jau tiek uzskatīts par normu. Tad kāpēc mēs reizēm sagaidām, ka būvniecības uzņēmums visu apstrādās pāris dienās, balstoties tikai uz e-pastu?

Protams, komunikācijai vienmēr ir iespēja kļūt labākai. Arī vienkāršs starpposma ziņojums, ka darbs notiek vai ka nepieciešams vairāk laika, jau būtiski uzlabo klienta uztveri. Ceru, ka nozare kopumā sāk to apzināties.

D Dzidra Rožlapa 29.05.2025

Oi, pazīstama situācija... Ar to atbildēšanu viņiem bieži tā kā pa miglu. It kā sola, saka "būs, būs", bet tad klusums kā kaps. Jāmokās pašai zvanīt un bakstīt, līdz beidzot kāds pakustas. Nu nav forši, ja jāgaida divas nedēļas, lai vispār kāds kaut ko pasaka. Varēja tak uzrakstīt – aizņemti, kavējas, vismaz kaut ko.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы