www.sudzibas.lv Pludmales viesu nams SIROKO Kvalitātes neatbilstība

Pludmales viesu nams SIROKO - Kvalitātes neatbilstība

Gribēju pabrīdināt potenciālos šī viesu nama apmeklētājus par sliktu servisu, jo mājas lapā atrodamas vien labas atsauksmes, uz kurām arī uzķērāmies, kad nopirkām kuponu brīnišķīgai romantiskai nedēļas nogalei, kā bija solīts. Diemžēl, kad pēc pakalpojuma izmantošanas un pamatīgās vilšanās, gribēju ievietot mājas lapā savu ne pārāk cildinošo atsauksmi, konstatēju, ka to neviens tā arī neievietos, jo pēc atsauksmes uzrakstīšanas un speciālā koda ievadīšanas, parādījās teksts, ka atsauksme nosūtīta administratoram, kurš to apstiprinās. Ha, ha, ha, protams, neapstiprinās, jo kam tad vajadzīgas sliktas atsauksmes. Tāpēc aprakstīšu visu situāciju šeit. Mājas lapā redzama reklāma: Romantiska atpūta divatā. Brīnišķīga atpūta kopā ar mīļoto piejūras Viesu namā SIROKO!Nakšņošana divām personām divvietīgajā numurā, sveces nummuriņā, gardas brokastis un augļu šokolādes fondī-tagad ar 20% atlaidi - Ls35, 90 ! Jāatzīstas, ka par šo cenu piedāvājumu gan nenopirkām, jo izmantojām atlaižu kluba kuponu, un samaksājām gandrīz uz pusi zemāku cenu, tomēr nedomāju, ka tas būtu iemesls, kāpēc pakalpojums būtu jāsaņem tik "sūdīgā" līmenī. Tieši otrādi - tā vajadzētu mēģināt piesaistīt jaunus klientus, kas labprāt šeit atgrieztos vēl un vēl, arī par augstāku cenu. Bet nē. Sākšu no paša sākuma. Ieejot piedāvātajā standarta numuriņā, pirmais šoks bija pamatīgs - apmēram kā noskrandušā amerikāņu lielceļa motelī - pilnīgi bezgaumīgas un nomācošas atlīmējušās tapetes ar noskretušām malām un aplupušas sienas, lampas, kuru kupoli līdz pusei pilni piebiruši ar vasaras mušām un citiem mošķiem, ieslēgtas izskatījās vienkārši atbaidoši, divvietīgs padomju laika dermantīna dīvāniņš zem spoguļa, uz kura pat apsēsties negribējās un palielās istabas vidū divguļamā gulta bez dienas pārklāja virsū. Bijām iedomājušies, ka degošas sveces mūs sagaidīs jau numuriņā, ja reiz tāds bija romantiskais piedāvājums, tomēr nē - tās bija vienkārši uzliktas uz galdiņa un nācās iet un meklēt pie administrācijas kādu aizkurināmo, ar ko tās iedegt. Tomēr arī iedegtās sveces vien pasākumu izglābt nevarēja. Izrādījās, ka dušā nav tādas ekstras kā siltā ūdens, tas parādījās vien nākošajā rītā, kad vairs nevajadzēja, jo kā cilvēki, kas pieraduši mazgāties pirms gulētiešanas, bijām jau drebinoties noskalojušies aukstajā ūdenī. Starp citu, arī duša izskatījās sen neizberzta, ar melnām pelējuma plēksnēm gar malām, un dušas kabīnē no krāna tekošais ūdens atstāja uz grīdas melnas nogulsnes un izteikti nepatīkamu smaku. Tāpat arī tualetes pods un izlietne nebija kādu laiku piedzīvojuši pamatīgākus tīrīšanas līdzekļus, poda iekšpuse bija nomelnējusi, bet izlietne izskatījās nosmērēta ar rozā lūpukrāsu. Pirmo reizi arī redzēju viesu namu, kurā nebija atsevišķas mazās ziepītes, ar ko nomazgāt rokas un roku dvielīšu, ar ko tās noslaucīt. Dvieļu pakaramo arī vannasistabā nebija, nācās tos kārt pāri dušas kabīnei, jo citur nebija kur likt. Nākamā piedāvātā eksta sasmīdināja vēl vairāk - augļu šokolādes fondī, kas sastāvēja no trauciņa ar izkausētu šķidrumu ar šokolādes smaržu (šokolāde tā nebija, jo pāri palikusī nākamajā rītā trauciņā bija tikpat šķidra kā iepriekšējā dienā), apmēram trešdaļas no banāna, kas sagriezts 6 šķēlītēs, 3 vīnogām, kas sagrieztas uz pusēm, pāris šķēlītēs sagrieztiem kivi un apmēram divām apelsīna šķēlītēm, kas sagrieztas 8 mazos gabaliņos. Un tas viss divām personām! Varen bagātīgi, vai ne? Nez cik ir aptuvenās šāda fondī izmaksas? Vienīgais, kas nelika vilties, bija vakariņas viesu nama restorānā, jo tās bija tiešām garšīgas, kaut arī ne pārāk lētas, un, protams, par atsevišķu samaksu. Nākamajā rītā piedāvātās brokastis arī atzinām par pietiekami normālām, lai gan izvēle nebija pārāk liela. Vieta, protams, jauka, un, iespējams, vasarā mēs šeit justos krietni vien komfortablāk, bet nenovēršot šeit uzskaitītos trūkumus, diez vai klienti varētu palikt apmierināti ar piedāvāto servisu. Iespējams, ka Lux numurā šādu trūkumu nav, tomēr siltā ūdens neesamība noteikti bija izbaudāma arī Lux numurā mītošajiem apmeklētājiem. Tā ka nākamajiem šī piedāvājuma izmantotājiem iesakām nopietni pārdomāt, vai tas ir samaksāto 35, 90 Ls vērts. :( Mums katrā ziņā brīnišķīgā un romantiskā nedēļas nogale tā arī izpalika, un nedomājam vēl kādreiz tur atgriezties.

M

Комментарии (13)

Z Zane 23.11.2011

Caur kuru kuponu firmu pirkāt kuponu? Gribētos zināt, lai turpmāk izvairītos no viņu piedāvāto kuponu iegādes, jo acīmredzot viņiem nemaz neinteresē kvalitāte.

M Marta 24.11.2011

Kuponu pirku Deal24.lv.

E Esesesesesesesees 24.11.2011

Tiesi sii iemesla delj nekad neko nepeerku par kuponiem, jo skiet, ka firmaam ljoti biezi liekas, ka, ja kliens maksaa puscenu, tad arii serviss tiek sniegts pa pusei.. Tie paardesmit latu nav stresa un sabojaata garstaavoklja veerti..

D Dace 27.11.2011

Dārgais Klient,

Viesu Nams SIROKO vienmēr laipni uzklausa komentārus un kritiku par servisu, lai uzlabotu sniegto pakalpojumi kvalitāti nākotnē. Tieši tādēļ vienmēr aicinām klientus informēt mūs par jebkurām problēmām vai neskaidrībām, kas ir radušās viesošanās laikā, lai varam tās risināt - piedāvāt alternatīvu vai, ja nav iespējams kompromiss, atgriezt naudu par neizmantoto pakalpojumu.

Atvainojamies par sagādātajam neērtībām siltā ūdens dēļ, tas tiešām ir uz mūsu sirdsapziņas . Tā kā iepriekšējā dienā mums radās bojājums vienam no boileriem, kas nodrošina viesu namu ar silto ūdeni, tad diemžēl radās šāda situācija, ka dažiem numuriņiem siltais ūdens nepietika. Šo problēmu mēs risinām, un nākamajā nedēļas nogalē tiks uzstādīts jauna tehnika, lai vairs nerastos šādas problēmas.

Komentāram par brokastu bufeti gan mēs nepiekrītam, jo brokastis tiek pasniegtas vairak nekā atbilstoši mūsu iestādes statusam. Uz galda ir dārzeņu, gaļas/siera plate, maize, Sula, kafija, tēja, jogurts, pārslas, piens, arī siltais ēdiens - vārītas/ ceptas olas, bekons vai cīsiņi, kas bieži vien nav pat 4 zvaigžņu viesnīcās. Neuzskatām, ka šo piedāvājumu var nosaukt par mazu izvēli.

Par tīrību, protams, nav iespējams kompromiss, un šobrīd vairs nevaru noskaidrot kādu iemeslu dēļ Jūsu numuriņā bija šāda veida problēmas, taču neinformējot mūs Jūsu ciemošanās laikā, Jūs atstājāt mūs bez iespējas reaģēt un pārvietot jūs uz citu numuriņu, bez šādām problēmām.
Jūsu iegādātajā piedāvājumā par Ls 18, 90 bija iekļauta nakšņošana 2 personām, brokastis kā arī šokolādes-augļu fondī standarta porcija, kas arī tika pasniegta. Prieks, ka restorāna apmeklējums Jums nelika vilties un atstājis pozitīvas atmiņas.

Jauku dienu vēlot,
Dace,
Viesu Nams SIROKO

V Viesis 27.11.2011

Такого отдыха никому не посоветуешь! С виду милое место, но с худшим сервисом который мы где либо видели.

Никакой шумоизоляции - отлично слышно происходящее в соседних номерах и не только. Нам "посчастливилось", в ночь нашего прибывания
шумная компания арендовала баню для пьяной вечеринки(нас об этом, естественно, никто не предуприждал)- громкая музыка и вопли разбудили нас в раене 2 часов ночи, к счастью около 3 часов все закончилось.
Не думаю, что я должен вылезать из кровати и идти устраивать разборки по среди ночи в гостинице, считаю что рабочий персонал должен быть снабжен ушами, мозгами и часами, и обеспечивать комфортное прибывание всех постояльцев!

Ко всему прочему, хотя для нас это было несущественно- телевизор в номере не работал, интернета тут тоже нет! "Горячая вода" в ванной - еле теплая, таким же был и кофе на скудный завтрак... В "ресторане" салфеток на столике не замечено, вместо этого есть грязная скатерть.
Список претензий можно продолжать...
Номер мы брали по акции в интернете, впринципе уровень услуг с трудом стоил уплаченных денег, не говоря уже о полной заявленной стоимости...

Единственный плюс - отличное местоположение.

M Marta 28.11.2011

Paldies, protams, par viesu nama komentāru, diemžēl situāciju glābt tas vairs nekādi nevar. Rakstīju, ka brokastis atzinām par pietiekami normālām, kaut izvēle nebija pārāk liela. Uz to brīdi, kad brokastojām, uz galda bija gurķi, tomāti un paprika no dārzeņiem, kā arī ceptas olas un bekons, tādu siera/gaļas plati gan neredzējām, tāpat arī jogurtu un sulu. Varbūt tāpat kā kafiju un tēju vajadzēja pasūtīt bārā? Jo sākumā pat nesapratām, vai kafija un tēja maz ir paredzēta pie brokastīm. Katrā ziņā uz brokastu galda tās nebija. Izrādījās, ka jāiet pie bāra un pašiem jāpasūta, kaut neviens par to nebija informējis. Jā, margarīns un maize gan bija, tāpat arī brokastu pārslas un piens (kontinentālās brokastis?). Tāpēc jau arī rakstīju, ka normālas - nevis izcilas vai lieliskas. Ar siera/gaļas plati gan saprotu vairāku gaļas un siera veidu izlasi, šajā gadījumā vēlāk tika atnests viena veida siers, ko nevar nosaukt par siera plati. Neesam no kašķīgajiem klientiem, kas nekad un ne ar ko nav apmierināti, bet esam bijuši ļoti daudzos viesu namos, un līdz ar to ir iespēja salīdzināt. Arī 2 un 3 zvaigžņu viesnīcās un viesu namos ir bijušas bagātīgākas brokastis, jāpiezīmē, ka arī par mazāku cenu. Bet tas šajā gadījumā galīgi nebija sūdzības iemesls. Diemžēl arī personāla attieksme citur ir bijusi ieinteresētāka, šeit - pilnīga vienaldzība. Diez kāpēc nekomentējāt par briesmīgi netīrajām putekļu un mošķu pilnajām lampām, atlupušajām tapetēm un netīrīto dušas telpu? Patiesībā lielāko sašutumu izraisīja arī mājaslapa, kurā var lasīt un ievietot tikai un vienīgi pozitīvās atsauksmes, kuras akceptējat. Varbūt paši rakstāt?

K KristaZ 23.07.2012

Biju šodien viesu namā 23.07.2012. nekas nav mainījies sūdzības visas iepriekšminētās, mēs vienkārši aizbraucām prom, administratoram pieminot galveno iemeslu iepriekšējā klienta matus izlietnē un gultā, nemaz nerunājot par pārējo briesmīgo kvalitāti, kas sabojāja manu ģimenes brīvdienu sākumu, jo tik briesmīgā naktsmītnē nebiju bijusi līdz šim.

L Lar 16.08.2012

По купону посетили Сироко 14 августа. Встречены были доброжелательно, комната (номер 4) оказалась относительно просторной для 2 человек. Завтрак сытный с фруктами и овощами. Днём, правда, обедали в кафе в Кангале, а на ужин поехали в Балтезерс. Считаю, что заведение соответствуeт цене по купону(около Лс 20.00).Гостевые дома обычно 2-звёздные заведения, поэтому для любителей исключительного комфорта и сервиса не очень подходят

R rionna 25.12.2012

Также были в Сироко в августе 2012. Месторасположение - супер. Номер просторный, но не удобный (например, нет прикроватных тумбочек - некуда положить телефон, часы и т.д.). Синтетические (самые видимо дешевые) подушки и одеяла - спать было невозможно. Вода очень неприятно пахнет - но это скорее всего не вина Сироко... Телевизор работал, но немного странно включался, кроме того не было пульта. Когда затопили баню весь дым шел в наш номер. Персонал вобщем довольно любезный и милый, еда в ресторане вкусная. Немного покоробило, что на завтрак угостили остатками еды с вечернего банкета (хотя наверно хотели как лучше) и "забыли" отдать 2 положенные по предложению в купоне бутылки шампанского. Вряд ли туда еще когда-нибудь поедем.

I ieva2014 15.05.2013

Nezinu cik labam ir jābūt viesu namam, lai visi viesi būtu apmierināti, bet par diezgan izdevīgu cenu ar vīru brīvdienās atpūtāmies viesu namā Siroko. Liels pluss ir tas, ka ļoti skaists interjers ir numuriņiem, un bija diezgan klusi viesu namā. Ar vīru varējām izbaudīt divvientulību pie jūras. (: Garšīgs bija rupjmaizes kārtojums ar dzērvenēm.
Noteikti iesaku braukt uz turieni, un paši ar vīru ar brauksim atpūsties uz Garciemu.

Ieva.

A Anatolij_2013 17.07.2013

Место просто отличное. Повар отвратительный готовить не умеет совершенно. Поехали по подарочной карте которую сами и купили, хотелось приятно провести время и отдохнуть. Началось с того что те блюда которые должны были предложить просто отсутствовали. Взамен предложенный шашлык(свиной) был как подошва, гарнир - картошка фри из морозилки(другого просто не оказалось) такое ощущение что перед нашим приездом все продукты съели и больше ничего не осталось. Креветок (малюсеньких) наскребли на одну порцию.
В общем очень не советую ехать. Не стоит портить вечер и нервы.

K katechka 21.08.2013

В этом гостевом доме уже несколько лет подряд летом отдыхают мои друзья (увы, альтернативы пока нет), а в этом году подруга там заказывала банкет на свой ДР. Знаю все не понаслышке, т.к. еще и живу рядом и видела не один банкет. Привожу основные их проблемы:
1. Администратор смутно понимает, что такое "вкусно" и "красиво". То, что называлось "красиво", было оформлено не лучше, чем в заводской столовке, разве что не шмякнуто на тарелку.
2. Салат "Ольвье" за столом прозвали картофельным, т.к. мясо там было найти очень трудно, огурец я видела в количестве двух кубиков, яиц не встречала, просто картошка с майонезом, ну еще горошком присыпали.
3. На горячее обещали "фирменную свинину с грибами". На деле оказались просто куски свинины, без признаков грибов и сильно пересушенные, как подошва.
4. Лед для банкета морозили в маааленьком холодильнике на рецепшене, и он почему-то все никак не замерзал.
5. Уже в 10 вечера начали законопачивать окна, "чтобы соседям не мешать". Но я там живу и знаю, что банкеты проходят каждые выходные, и никто не просит гостей вести себя потише, даже после 11 вечера, даже в 2, даже в 3 часа ночи...
6. Лососина была совершенно пресная (даже малосольная), а вот овощи-гриль (ужасающего вида, берут только разморозку) были жутко пересолены.
7. Прошу обратить внимание, что это все счастье обошлось юбиляру в 25 латов с человека!
8. Технические проблемы с водой и канализацией возникают постоянно. Не было ни одного посещения, чтобы не засорилась канализация или не было проблем с водой.

Я бы еще многое могла бы написать и про некомпетентность администраторов, и про нерасторопность в подготовке сметы банкета, граничащую с идиотизмом, и даже про разного рода вымогательства со стороны администрации. Но хотелось бы просто обратиться к хозяину этого заведения: пожалуйста, обратите внимание на все эти жалобы на ваш персонал, наведите порядок в своем гостевом доме и сделайте что-то наконец со звукоизоляцией!!!

ļ Ļena A 28.10.2013

Очень НЕ ПОНРАВИЛОСЬ. Очень грязный номер. В душ вообще противно заходить. Вода пахнет отвратительно. Чайник в номере в руки противно взять.
На ресепшене очень милая, но очень ушлая девочка работает. С улыбкой тебя обманет и глазом не поведет. Про обещанные скидки, как-то сразу забылось. Пришлось напомнить. С очаровательной улыбкой было сказано: "ой, забыла". Про вымогательство - это тоже правда. Мы приехали, а оказалось, что нашей резервации нет. Нам тут же предложили другой номер, за который и пришлось доплатить. Потом до нас дошло, что нас просто "развели". Но тут, конечно, мы сами виноваты.
Вообще отдых был испорчен. Никакой романтики.
НИКОГДА ТУДА БОЛЬШЕ НЕ ПОЕДЕМ И ДРУГИМ ТОЖЕ НЕ СОВЕТУЕМ!!!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы