www.sudzibas.lv Pludmales viesu nams SIROKO slikts/vājš pakalpojumu līmenis

Pludmales viesu nams SIROKO - slikts/vājš pakalpojumu līmenis

Gribēju arī padalīties ar iespaidiem par 2012 gada Augusta sākumā pavadītās nedēļas nogales iespaidiem. Vispirms jau minēšu, ka ļoti bieži ceļojam ar ģimeni pa Baltiju , īpaši vasarā, un tas priekštats par viesu namu ar RESTORĀNU pie jūras ir izveidojies diezgan bagātīgs un galu galā nemaz neēsam piekasīgi, vienkārši , gribas justies komfortabli, ja par atpūtu tu esi gatavs maksāt naudu!
Vispirms jau sākšu ar SIROKO mājas lapu ! Sākotnēji apskatot mājas lapā minēto, liekas, ka šeit patiešām ir vērts vismaz nedēļu noziedot no atvaļinājuma un fantastiski atpūsties pie jūras katru gadu ar izcilu virtuvi restorānā(ēdienkarti ir iespējams apskatīt mājas lapā), ar bezrūpīgām brokastīm, kas iekļautas nummura cenā un ,atbilstoši viesu nama kvalitātes līmenim, - nummuriņam, kā arī visbeidzot ar nepārtrauktiem cildinājumiem komentāros par fantastisko personāla attieksmi un burvīgo restorāna ēdienkarti un izcilu kokteiļu pagatavošanas mestarību !
Iebraucām pēc diviem un ,ņemot vērā , ka bijām modušies diezgan agri ,bijām rēķinājušies, ka sāksim atpūtu ar gardām pusdienām RESTORĀNĀ! (Iepriekš jau biju pārskatījis ēdienkarti mājas lapā).Pirmais pārsteigums jau sekoja - personāls paziņoja, ka, sakarā ar paredzēto banketu vakarā, restorāna pakalpojumus būs iespējams izmantot tikai no 18.00(mājas lapā restorāna darba laiks minēts no 11.00 - 21.00). Ieradāmies uz sen gaidīto maltīti un pēc ēdienkartes apskates oficiante paziņo, ka diemžēl var dabūt tikai otro ēdienu - Lasi vai Cūkgaļu!!! Vairāk nekā nav!!!!
(Atgādināšu, ka šo ēstuvi sauc par RESTORĀNU) Vēl Daži dialogi ar oficianti:
Es: " A no bērnu ēdieniem ko varam dabūt?" Oficiante:"Picu!... Oi , ziniet šķiņķis beidzās, bet mēs varam uzlikt daudz , daudz siera!!! Redzot, ka mēs esam nikni un neapmierināti, oficiantes komentārs:" nu ko ....tad man tagad uz veikalu pēc produktiem vajadzētu aizbraukt?!?!?!"
Vēl neliela skumja anikdote/ dialogs, Es: " Sidru varētu dabūt?" Oficiante:" Nav, bet jūs varat dabūt kokteiļus - Blue Laguna vai Majito! Es: "Labi, Blue Laguna noteikti nē, pasūtīšu Majito!" Oficiante atnes Blue Laguna un saka:"Atvainojos, bet mums nav piparmētras priekš Majito, tādēļ tomēr atnesu jums Blue Laguna."
Un nobeigumam "izcilas attieksmes" epizode brokastīs!
Brokastis(zviedru galds) paredzētas no 10.00 - 11.00! Ieradāmies ar ģimeni uz brokastīm 10.15, skat, palikusi tikai omlete, 3-4 šķēles siera,tikpat desas, paprika, pāris apaļās maizes daži gabaliņi sagrieztu augļu un skatos, ka cilvēki turpina grozīties ar tukšiem šķīviem pie letes, nolēmu, ka jāpaspraucas pa priekšu, lai vispār kaut ko dabūtu no brokastīm.
Atkal dialogs ar personālu:
Es: " vai jūs vēl papildināsiet brokastu galdu?" Oficiante: " Nē, kas tad mums visu laiku jāpapildina?Ir taču vēl omlete ar cīsiņiem!" Es: " Ziniet, cīsiņi vairs nav!" Oficiante: " Es taču nevaru jums te izdabāt , nu tad ēdiet omleti!"
Nu pasakot kautko arī labu - nummuriņi bija OK un vieta jau arī laba, tuvu jūrai! Neskaitot, to, ka mājas lapā minēts par ledusskapi, ar ko rēķinājāmies un kura nebija nummurā! Dvieļi ir tikai lielie, roku dvieļa nav, kā arī ūdens no krāna nedaudz smako ar tādu dīvainu smaku! Atceros, ka biju ar sievu dzemdību nodaļā slimnīcā, tad tāds arī pa krānu tecēja.
Un arī iepriekšējiem sūdzību rakstītājiem taisnība - "dzēlīgos"komentārus mājas lapā nepublisko! Domāju, ka vadībai nopietni jāpadomā par pakalpojumu servisa līmeni,un personāla izglītošanu, jo kas var būt viesu namam ļaunāks, kā gala rezultātā neapmierināts un nikns klients ar šādiem komentāriem globālajā tīmeklī!

C

Комментарии (1)

A Anatolij_2013 17.07.2013

Место просто отличное. Повар отвратительный готовить не умеет совершенно. Поехали по подарочной карте которую сами и купили, хотелось приятно провести время и отдохнуть. Началось с того что те блюда которые должны были предложить просто отсутствовали. Взамен предложенный шашлык(свиной) был как подошва, гарнир - картошка фри из морозилки(другого просто не оказалось) такое ощущение что перед нашим приездом все продукты съели и больше ничего не осталось. Креветок (малюсеньких) наскребли на одну порцию.
В общем очень не советую ехать. Не стоит портить вечер и нервы.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы