Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - apkalpošana
Drausmīga apkalpošana jau kuro reizi.
Dodoties pati pēc pases - preti tāda tantiņa sēdēja ,kura izskatījās un runāja it kā ienīstu savu dzīvi un darbu, un vispār es pie tā būtu vainīga. Runāja kā automātiskais atbildētājs,fuj.
Tāpat, kāpēc ārzemju studenti nevar paši pieteikties uzturēšanās atļaujai ,bet met atpakaļ , ka vajag zvanīt kādam ,kurš runā latviski? Operatori nav uzdevumu augstumos un neprot valodas?
Turklāt pēc 15-20 minūšu zvanīšanas ,savanot operatoru, viņa atkal jau runāja ar mani tā kā uz miršanu. Arī reģistrācijas kodu ( 6 ciparu skaitli) nosauca vienā rāvienā un, pēc balss toņa spriežot, pat teju bail bija jautāt to atkāŗtot lēnām. 1.reizi arī pakalpojuma sniedzējs pirmais momentāli nometa klausuli pat nepasakot ne paldies ,ne lūdzu.
Комментарии (1)
pamegini pazvanit uz sis iestades filiali Ogre...tad Ciekurkalns liksies jau laipnibas kalngals