Picu darbnīca - Slikts serviss
Labvakar! Šodien savu vārdadienu svinēju picu darbnīcā Dobelē. Mums atnesa netīru dakšiņu kura bija nosmērēta ar majonēzi vai kautko tam līdzīgu. Kad aiznesām atpakaļ viņi neko nepasakot, neatvainojoties burtiski izrāva manai draudzenei no rokām dakšiņu. Viņai laikam likās, ka ta ir normāla situācija, bet man un maniem draugiem tā nešķita. Tad meitene kurai atnesa to dakšiņu aizgāja uz bērniem paradzetās zīmēšanas lapas uzrakstīja "slikts serviss, nomazgājiet dakšiņas". Mes aizgājām prom. Tadkad tajā pašā diena atgriezāmies picērijā mūs uzņēma ļoti nelaipni. Mēs pateicām picu kuru mēs gribējām pirkt un tad pārdevēja mums pajautāja līdzņemšanā vai uz vietas. Mēs atbildējam uz vietas. Tad pārdevēja mums ''uzbrauca'' virsū ar frāzi '' mos neņemsiet līdzņemšanā, lai nevajadzētu tādas lietas uz lapas rakstīt? " mēs samaksājam par pasūtījumu un tad mums atnesa picu bez nekādiem ēšanas darbarīkiem. Mums vajadzēja ēst uz "salvetēm". Man nešķiet, ka tā bija laba attieksme pret klientiem. Viņi nemak pieņemt kritiku.
Labdien. Atvainojamies par šo situāciju no savas puses. Problēma ir konstatēta un šobrīd jau tiek risināta.
Комментарии (7)
Zināji, ka pati netīrākā un baktēriju pilnākā lieta ir telefona virsma. Ēdod savu picas šķēli un bakstot telefonu uzņemsi vairāk baktērijas nekā no majonēzes notraipītas dakšiņas.
Aptiekā var nopirkt spirta salvetītes ar kurām ļoti ērti ir notīrīt telefona virsmu un viņas arī ir lētas. Ļoti laba lieta, iesaku pamēģināt (es gan nezinu vai tas virsmu ietekmē vai nē, bet man viss kārtībā telefonam).
Jā, tās salvetes ir laba lieta. Vienīgais jāskatās kāda firma. Daudzas no viņām sausina roku ādu.
Plus, droši arī galda piederumus, kā piem. notraipītu dakšu var notīrīt.
“ zīmēšanas lapas uzrakstīja "SLIKTS SERVISS, NOMAZGĀJIET DAKŠIŅAS".
Tā jūsu draudzene neizceļas ar diez ko lielu inteliģences līmeni.
Ja jau nepatika - priekš kam vēlreiz atgriezties un pasūtīt? Nepatika - neapmeklējiet vairs. Vai tik speciāli ka tik kašķi atrast?
Protams, jeb kurš var kļūdīties, jeb kuram var gadīties šādas situācijas, bet apkalpojošam personālam ir jāmāk rīkoties šajā situācijā, pat ja klienti ir bērni. Ja Tu iedod klientiem netīru dakšiņu, tad iemācies normāli rīkoties, atvainoties un iedot vietā tīru. Ja to nemāki, esi lecīgs picu cepējs, oficiants, vai kaut kas tamlīdzīgs, tad nav ko brīnīties, ja parādās sliktas atsauksmes.
varēja darbinieks vienkārši atvainoties par to dakšiņu, saprotot, ka ir gadījies netīru iedot. gadās visādi, klizmas notiek. vienkārša atvainošanās tajā brīdī būtu izlabojusi situāciju uzreiz; bet tagad- sūdzība.
ok darbinieki arī cilvēki, un cilvēki ir visādi, šoreiz darbinieks "paklupa", bet tur jau jaunieši strādā. tagad zinās.