Picu Darbnīca SIA - Klientu maldināšana
Aplikācijā Qfer ieraudzījām kuponus Picu darbnīcai. Aizbraucot uz picēriju Rīgā, Zemitānu laukumā 2, un vēloties iegādāties Qfer kuponā piedāvāto komplektu, darbinieki pēkšņi paziņo, ka viņu filiālē šī akcija nedarbojas. Vadība esot ļāvusi nepieņemt kuponus, jo viņiem jau tā esot daudz darba. Protams, ka Qfer aplikācijā nekur šāda informācija, ka ne visād picērijās darbojas šī akcija, nav pieminēta. Skaidrs, ka darbinieki vienkārši vēlas slinkot. Uzskatu, ka šī ir nekaunīga klientu maldināšana! Klients speciāli aizbrauc uz picēriju, un uz vietas viņam paziņo, ka akcija nav spēkā, jo, redz, darbiniekiem nav laika vai vēlmes.
Labdien. Qfer aplikācijā, atverot konkrētu piedāvājumu, ir norādīta papildus informācija - gan par pašu piedāvājuma saturu, gan arī par to, kur tieši šis piedāvājums ir spēkā. Tur ir minētas visas picērijas, kurās darbojas piedāvājums. Teikas picērija tur nav norādīta. Jebkurā gadījumā - mums ir žēl par šo negatīvo pieredzi, taču esam izmantojuši Qfer platformas sniegtās iespējas un norādījuši papildus informāciju.
Комментарии (7)
Aina ir nekaunīga mele un krāpniece! Qfer aplikācijā t/v Zemitānu laukumā 2 nav neviena piedāvājuma. Tādai neizglītotai būtnei pirms nekaunīgu melu publicēšanas vispirms vajadzēja pārliecināties par filiālēm, kuras piedāvā Qfer atlaides. Ieteiktu Qfer aplikācijas izstrādātājus slēgt Ainas Qfer kontu, lai netiktu nepatiesi nomelnoti citi Qfer kampaņas uzņēmumi!
Fascinē apgalvojums "Skaidrs, ka darbinieki vienkārši vēlas slinkot". Nez kā pēc viena īsa apmeklējuma iespējams izdarīt tik tālejošus secinājumus par kādu personu.
Vēl varu tikai piebilst, ka tas jau tā Latvijā ir pieņemts - priekšnieks negrib maksāt, darbinieks negrib strādāt. Varat iet strādāt uz konkrēto "Picu darbnīcu" un rādīt visiem priekšzīmi kā strādājat un pieņemat visus iespējamos un neiespējamos Qfer uponus.
Var jau būt, ka es kaut ko nesaprotu, bet šāda pati situācija izveidojās arī pirms pāris mēnešiem, kad Qfer aplikācijā pirmoreiz parādījās Picu daebnīcas kuponi. Zemitānu laukumā darbinieki atbildēja nevis, ka kuponi strādātu tikai kādā vienā konkrētā vietā, bet gan, ka viņu konkrētajā picērijā esot vienkārši atļauts neņemt pretī kuponus. Pēc kāda laika gan Qfer aplikācijā pie kuponiem parādījās klāt piebilde, ka Zemitānu laukumā nedarbojas šīs akcijas. Pirms tam tāda info nekur netika minēta. Kā gan klients to varēja zināt?!
Kaut vai, piemēram, paskatoties Hesburger kuponus lietotnē Qfer - kad uzspiežu virsū, man parāda apakšā adresi Dzelzavas 3, taču tas jau nenozīmē, ka tikai tajā konkrētajā vietā varu izmantot kuponus, es varu doties ar tiem uz visiem Hesburger.
Speciāli, ekrānšāviņš no aplikācijas, kurā skaidri redzamas adreses konkrētajam piedāvājumam.
Bet protams, ka uzņēmums norāda kur ņemt un kur neņemt kuponus. Tāda jau ir Qfer būtība piedāvāt akcijas un novirzīt klientus uz jaunu filiāli vai izvēlēties jaunu produktu.
Galvenais ir ieraudzīt vārdu ATLAIDE un tad jau tālāk var nelasīt. Galvenais pēc tam skaļi pabrēkt, cik viss slikti un es tak nabaga klientiņš atkal apčakarēts, tas nekas, ka lasīt līdz galam nepatīk.
Labdien!
Iesakam izmantot arī sadaļu "Karte". Uz kartes ir atzimētas visas filiāles, kuras piedālās Qfer un izvēloties konkrēto filiāli paradīsies arī saraksts ar aktīviem piedāvājumiem izvēlētajā filiālē.
Paldies!
Ar cieņu,
Artūr no Qfer.