Picu darbnīca - Nelaipna apkalpošana un nekvalitatīvs ēdiens
14. Maija vakars. Gribēju iepriecināt bērnu, aizbraucām paēst uz picu darbnīcu vecmīlgrāvī. Šī ir pirmā reize, kad par kautko sūdzos.. Cik nav bijuši nekvalitatīvi ēdieni.. Bet šoreiz darbinieces attieksme mani patiesi nokaitināja.
Giross - pa kreisi, kādu man atnesa, pa labi, kādam vajadzēja būt, vismaz, picu darbnīcas bildēs tāds redzams.
Kad palūdzu, lai ēdienu samaina... Ne atvainošanās, ne elementāras pieklājības, darbiniece acīmredzami kļuva dusmīga un neapmierināta, atvainojiet, ka patraucēju. Kaut ko gariem pirkstiem nobēra no porcijas, kaut ko uzsildīja, mētājot bļodas kā sunim, bet rezultāts nemainījās, atstāja, kā izskatījās, speciāli, tos pašus neēdamos gabalus un pielika klāt vēl dažus.
Ļoti gribējās ēst, kartupeļus un salātus no porcijas apēdu, bet girosam nepieskāros. Darbinieces tikmēr visu laiku bezkaunīgi pētīja kā ēdu.
Kad atteicos maksāt par girosu, bet samaksāšu par pārējo, teica, ka tā ir vesela porcija un atsevišķi maksāt nevarot. Ne jau tas, ka nevarētu samaksāt, bet principā, negribēju maksāt par nekvalitatīvu ēdienu.
Lūdzu, lai darbiniece nosauc savu vārdu un pasauc picērijas menedžeri vai vadītāju, ja tāds tur būtu bijis. To viņa atteicās darīt, tāpēc nobildēju viņu. Viņa sāka draudēt man ar apsardzi un sāka spiest kaut kādas pogas, pēc tam filmēja mani, kā es ar bērnu aizbraucu.
Bērns, protams, no tā visa pārbijies.
Rezultāts tāds, ka viss vakars sabojāts, prieka vietā skumji. Uz šo picēriju vairs nekad nenākšu, kaut arī iepriekš labprāt apmeklēju.
Vadībai vajadzētu skatīties, lai cilvēks apkalpošanas! Sfērā ir ar kaut nelielu empātijas izjūtu, elementāru pieklājību un spēju atvainoties, pat ja darbinieka augstprātība to neļauj.
Комментарии (3)
Bildes
Esmu arī pamanījis interesantu attieksmi. Laikam alga nav līdzsvarā ar darba apjomu.
Par Fairy arī rakstāt sūdzību, kad tas pietiek 29, nevis reklāmā norādītajām 30 dienām?