Omniva - Omniva/ Slikts serviss
Paka, kuru kurjers paņēma 21.10 un Igaunijā jau pēc izsekošanas koda atradās 22.10,pie adresāta nonāca tikai 27.10 vakarā - pēc vismaz 10 zvaniem no LV uz Omnivu un 4x no Igaunijas uz viņu ofisu. Murgs. Kā rezultātā viens no pārtikas produktiem Brieža gaļas desa neizturēja ceļojumu. Žēl par šādu servisu.
Labdien,
Omniva vārdā atvainojamies par Jums radītajām neērtībām.
Šī noteikti nav mūsu ikdienas prakse un saprotam Jūsu vilšanos par kavēto piegādi.
Telefoniski esam ar Jums sazinājušies, lai piedāvātu kompensēt sūtīšanas izmaksas kā atvainošanos no mūsu puses.
Ar cieņu,
Omniva
Комментарии (1)
Nu tad jau slikta gaļa ka nestāv :D