Pasažieru vilciens - Вопрос
Доброе время суток. Меня мучает вопрос, почему люди, которые используют PV услуги всегда сумками занимают ближнее место, кондуктора ничего никогда не говорят. Это уже вошло в норму вещей! Почему человек заплативший за проезд 4 евро должен просить освободить ему место, я не видела чтобы в кассе продавали билеты для сумок и мешков. Один раз за все 5 лет езды на PV услышала от кондуктора просьбу убрать сумки с седячих мест. Тогда начинайте продавать билеты для вещей!
Комментарии (3)
не нравится ходи пешком
Krievi atkal sūdzās, moš varēji aiziet uz lat val kursiem pie reizes?
Jā, cilvēki ir izlepuši un uzskata sevi nezin par ko!
- Tev kas, mēle mutē nav? Nemāki palūgt, lai atbrīvo vietu!
Esmu pat ievērojis, ka pasažieris lūdz konduktoram aiztaisīt, vai attaisīt logus! Pašam roku nav un izdarīt to nevar! Pretīgi skatīties uz tādiem! Nopērk biļeti par eiro, bet uzvedās tā, it kā būtu pasaules valdnieks!
Cits nevar iegādāties biļeti mobilajā aplikācijā, jo redziet vagonā nav wifi! Savu mobilo internetu uz minūti ieslēgt slabo?
Šorit redzēju tādu ainu:
Dubultos iekāpj meitene un apsēžas. Izvelk planšeti un cītīgi kaut ko pēta. Konduktors reizes trīs šai meitenei garām pagāja, bet šī neliekas ne zinis.Dzintaros iekāpj biļešu kontrolieri un izrādās šai princesei nav biļete, jo redziet konduktors nav pie viņas peigājis. Te jau es neizturēju un iejaucos kontroliera un šī skuķa sarunā sakot, ka konduktors jaunkundz jums trīs reizes garām gāja. Ja jau jums nav biļetes, varējāt pasaukt un nopirkt. Šīs freilenes atbilde bija ģeniāla! Redziet konduktors neesot viņu pabikstījis! Rezultātā meitēns samaksāja 10 EUR sodu. Pareizi! Galu galā kur ir rakstīts, ka konduktoram ir jāpienāk klāt pie katras šādas freilenes? Bet tas, ka iekāpjot vilcienā pasažierim ir jābūt braukšanas dokumentam, ja nav tad ir jāiegādājas pie konduktora. tas gan ir rakstīts katrā vagonā! Tā lūk! Ne jau konduktoram vajag to biļeti, bet gan jums un jums būtu jāuztraucās kā iegādāties biļeti!