Pasažieru vilciens - Vai tiešām mums ir jājūtas kā kautkādā lopu kautuvē?
Tukums-Rīga, Rīga-Tukums
Es saprotu, ka var ekonomēt uz luksusa precēm, bet vai tiešām ir jāieekonomē uz siltumu vilcienā??
Cik personīgi zinu, tad mašīnistam kabīnē ir pašam savs sildītājs un viņš var regulēt sev cik vien lielu siltumu grib,un viņi mēdz aizmirst ,kad ir jāieslēdz apkure arī pārējiem vagoniem bet... kādēļ dēļ viņu nolaidības, vai arī dēļ augstākstāvošu amatpersonu mantkārības pārējiem cilvēkiem kas atrodas vilcienā ir jāsalst?? Un vispār vilcienu kurina tad kad tas nav vajadzīgs, bet tad kad ārā temperatūras stabiņš noslīd zem nulles , redzi tad neuzskata par vajadzību ieslēgt siltumu.
Tāda sajūta, ka būtu nonākusi kādā lopu kautuvē, kur jābūt ir aukstam gaisam, lai gaļa nesāktu bojāties.!!!
Комментарии (2)
LOPKAUIUVE NR-5
Esmu ievērojis, ka pasažieri paši kāpjot ārā nevīžo aizvērt durvis aiz sevis - pareizi, es atbraucu un pofig kas tur tālāk notiek!
Cik man iz zināms, tad vagonos temperatūru regulē termorelejs un mašīnists tikai ieslēdz slēdzi, pārējais ir automātikas ziņā. Tātad vajadzētu sūdzēties uz tiem, kas uzstāda un regulē šīs sistēmas!
Padomājiet ar savām smadzenēm, ja protams jums viņas ir, jūs vagonā atrodaties maksimums stundu, bet mašīnists kabīnē pavada pa 12-`15 stundām, turklāt jūs vienkārši sēžat, bet mašīnistam ir jāstrādā un sēžot mētelī to darīt ļoti neērti!
Par ekonomiju! Cik man ir informācija, tad mašīnistiem par ekonomiju nemaksā, tātad ļaunprātīga apkures atslēgšana ir absurda!