Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Braucu no Rīgas uz Lielvārdē ar vilcienu Rīga-Aizkraukle. 9:22. Es nebraukāju uz to puisi Un īsti nezinu vai ielāpu pareizajā vilcienā. Pieejot pie konduktores ar jautājumu "Vai šis vilciens brauc līdz Lielvārdei?" atbildi sanēmu "JĀ!" Taču Kā Es sanēmu atbildi ...
Konduktore sēdēja noliekusies ar skatienu telefonā, man pat nepievēršot īpašu uzmanību. Atbildi sanēmu, bet kādā veidā. Tw runāju par attieksmi.
Комментарии (3)
Attieksmes biļeti biji nopirkusi? Papildserviss bija apmaksāts? Kādu attieksmi tu sagaidīji, ka konduktore metīsies ceļos un sāks tevi pielūgt? Ārstē labāk savus mazvērtības kompleksus!
Tagad paskatīsimies uz šo lietu no otras puses. Braucu vilcienā Lielvārde - Rīga, iekāpu Lielvārdē, Vilciens uzsāka kustību un konduktors sāka pārbaudīt biļetes. Pie viena pieiet un gaida minūti, kamēr jaunkundze savā makā atrod biļeti, pie otra pieiet un gaida kad jaunais cilvēks atrausies no planšetes un izdomās parādīt biļeti, pie trešā pieiet, šeit vispār konduktors bija spiests meitenei palūgt atrautries no telefona un uzrādīt biļeti. Īsāk sakot no Lielvārdes līdz Ķegumam konduktore bija paspējusi pārbaudīt biļetes tikai 5 pasažieriem, jo pie katra nācās stāvēt un gaidīt kamēr jaunskungi un jaunkundzes atrausies no saviem telefoniem un planšetēm.
Kāda ir jūsu attieksme pret konduktoru? Esat kādreiz aizdomājušies?
Pasažieru vilciena vadībai ieteiktu elektrovilcienos atslēgt wi-fi vismaz uz pirmajām 10-20 minūtēm pēc vilciena attiešanas no galastacijas! Ogrē vispār viena freilene paziņoja konduktoram, ka viņa nepaspēja nopirkt biļeti un skaidras naudas viņai neesot, konduktors piedāvāja iegādāties biļeti mobilajā aplikācijā, šai skuķei pietika nekaunības pateikt, ka wi-fi neesot, bet mobilo internetu viņa dēļ viena eiro neslēgs! Cik sīkumaini esat palikuši, pat šeit domājat kā ietaupīt!
Ответ-то был получен? Был. Так покажи или купи билет и спокойно сопи в своём углу. Как ещё кондуктор должен был ответить? Наверное, оторваться от телефона, встать, улыбнуться, поклониться, сказать: "Добрый день, спасибо, что выбрали нашу компанию перевозок, присаживайтесь пожалуйста, хотите кофе?" Вы уже совсем обуржуели, за полтора евро требовать к себе отношения, как к королям.