Pasažieru vilciens - slikts serviss
šodien, 2016.g.22.novembrī elektrovilciens, kurš atiet no Rīgas 17:55 Rīga-Tukums1 pienāca stacijā Ķemeri un personāls paziņoja, ka vilciens tālāk neies. It kā esot noticis negadījums Milzkalnes stacijā. Esot jāatbrīvo vagoni, vilciens dosies atpakaļ uz Rīgu. Uz jautājumu - ko darīt pasažieriem? atbildi nesaņēmām. Varot braukt atpakaļ uz Rīgu, varot gaidīt nākamo vilcienu, kurš varbūt ies līdz Tukumam. Zvani uz PV info tālruni arī neparādīja uzņēmuma ieinteresētību risināt radušos situāciju, nekādu alternatīvu transportu nepiedāvāja tumšā, vējaini aukstā rudens vakarā. Tikai atbrīvot vagonus. Jāpiezīmē. ka nākamais vilciens pēc pusotras stundas aizveda līdz brauciena mērķim, tomēr to neuzskatu par kaut kādu īpašu sasniegumu. Kā loterijā - gan jau kāds vilciens nonāks līdz plānotajam mērķim. Gribētos uzsvērt PV pilnīgu negatavību negaidītām situācijām un pilnīgu neieinteresētību pasažieru, kuri uzticējušies kompānijai, nogādāšanā galamērķī. Un tas notiek no nodokļiem subsidētā uzņēmumā.
Комментарии (1)
Izskatās, ka šajā ziņā viņiem nekas nav mainījies. Kad vēl pašam nācās braukt ar vilcienu, bija gadījums, ka uz Saulkrastiem ceļš aizņēma vairāk nekā 4 stundas. Un nekādas informācijas.