Pasažieru vilciens - Slikts serviss
2016.gada 21.martā braucu pasažieru vilcienā Daugavpils-Rīga, un skaļrunī izskanēja informācija, ka apstājoties pieturās, vilciens atver 1.un 2. vagona durvis. Kad tuvojos savai pieturai, ārā jau bija tumšs, un izejot tamburā, nebiju pārliecināta vai esmu īstajā vagonā, kur atvērsies durvis, jo tiešām, iepriekš netiku skaitījusi vagonus. Ar bailēm domāju, ja nu vagona durvis neatveras, un es nepaspēju izkāpt, ko tad? Vispār bija ļoti neomulīgi un nepatīkami braucot tumsā un nezinot vai izkāpšu pa pareizajām durvīm. Izkāpjot ārā konstatēju, ka vilcienam ir 3 vagoni, tikai nesapratu kāpēc tika atvērtas 2 vagonu durvis.
Комментарии (1)
Mazos pieturas punktos ir uzbūvētas īsas platformas, kas nepieļauj pasažieru izkāpšanu no 3. vagona.
Neredzu jūsu sūdzībā nekādu sliktu servisu no AS "Pasažieru vilciens" puses.
Domāju, ka jums nepatiktu tumsā lekt krūmos vai bīstamā starpceļu zonā, bet no 3. vagona. Ja neesiet pārliecināti par kaut ko, vagonos sēž pavadoņi šādām gadījumām, kuri visu paskaidros.