Pasažieru vilciens - Siltums vagonos un info centra darbiniece
Vispār žēl, ka dien jāsāk ar šādu rakstu darbu, bet tikko notikusī saruna ar LDz info centra darbinieci vienkārši bija kā pēdējais piliens.
Jau pēdējās nedēļas domāju vai rakstīt sūdzību, jo laiks aizņemts ar citiem darbiem un nav jau tās problēmas tik lielas. Un tomēr.
Vispirms iemesls sūdzēties ir par vagonu siltumu konkrēti maršrutos, kuri iet uz Valmieru un Valgu. Tā kā mācos Vidzemes Augstskolā, bet neesmu no Valmieras, bieži sanāk izmantot vilcienu mājās braukšanai - tas ir lētāks un vietas vairāk. Un būtu normāli, ja atmosfēra vagonos būtu arī patīkama. Bet - tas ir iespējams tikai rīta vai vakara reisos un visticamāk, ja iekāpsiet vilcienā maršruta vidū vai beigās. Jo - kā man skaidrojuši vairākas reizes konduktori (kas ir vienīgie braucējam pieejamie cilvēki - pie mašīnista taču neies, lai gan ir bijušas reizes...) - vilcieni pirms braukšanas stāv depo un nevar uzsilt ātri. + vēl ir kaut kādi salūzušie vagoni, kuri tehniski vairs nevarot uzsilt.
Nu vismaz par vienu argumentu es gribētu nepiekrist - piemēram, vilciens, kas no Rīgas attiet 13.54, uz perona atrodas jau no 13 - tātad gandrīz stundu! Un pa šo laiku to nevar piesildīt? Tas pats attiecas uz vilcieniem, kuri atiet no Valmieras, piemēram, 14.26.
Tad vēl viens šajā maršrutā allaž aktuāls jautājums - skaļrunis, kas piesaka pieturas. No rīta pamatā tas tiek darīts mutiski, ja vispār notiek, un tad visbiežāk tiek minēta tikai pašreizējā pietura, nesakot, kas sekos.
Savukārt pa dienu to dara visiem zināmā dāma skaļrunī. Šīs nedēļas sākumā man bija iespēja braukt ar rīta agro vilcienu 2dien no Rīgas un Valmieru un tas bija tiešām drausmīgi - skaļrunis bija uzgriezts drausmīgi skaļi, burtiski kliedzot. Īsti nesapratu vai tas darīts, lai pasažieri nenoguļ savu pieturu vai vienkārši aiz neuzmanības. Visu ceļu neviens konduktors uz šo nereaģēja (parastā atruna - mēs pie mašīnista netiekam, jo durvis ciet un viņš ir aiz mašīntelpas, tāpat klauvējienus nedzirdēs). Rezultātā vairāk kā 2 stundas nācās ik palaikam burtiski salekties un sievietes kliedzieniem, ne pagulēt, ne pastrādāt.
Bet nekas tagad vienkāršu vedu līdz pāri vilnas zeķu un apsveru iespēju iegādāties ausu aizbāžņus.
Savukārt šī teksta ierosinātājs ir burtiski tikko - šorīt pirms 30min - notikusī saruna LDz galvenās ēkas info punktā. Kā jau minēju - izmantoju pārbraucieniem vilcienu un ir jārēķinās ar to grafiku, kāds ir. Reizēm tā dēļ sanāk diezgan lieli logi. Tā arī šorīt - plkst.11 man ir jābūt LNMM, bet vēlākais iespējamais laiks, kad varu būt Rīgā ir 8.40 - tātad teju 2 stundu logs. Tā kā man līdzi ir portatīvais dators, nolemju painteresēties par tuvāko bibliotēku - uz Barona ielas esošo LNB - vai tā ja ir vaļā, varētu tur pastrādāt.
Un, protams, dodos uz info punktu (un vēl nopriecājos, ka tas ir vaļā - nebūs uz dullo jāiet izlūkos), lai pajautātu savu jautājumu (tur taču dāmām internets pieejams, lai apskatās). Kāda mana vilšanās. Ieejot strādā tikai viena darbiniece, viņai šo jautājumu arī uzdodu (vispār jau jāsāk ar to, ka parasti info centra darbiniekam vajadzētu ar sveicienu un smaidu sagaidīt apmeklētāju - bet nu uz to acīmredzot ir vēl pāragri cerēt). Viņa sāk ar to, ka nezinot pat kur tādu informāciju varētu meklēt. Es ierosinu veco labo google, nosaucu nosaukumu. Tiek atrasta un atvērta mājas lapa, kur minēts, ka šodien 11 tiek atklāta kāda izstāde. Tad nu es jautāju vai bibliotēka ir pieejama arī no 11vai tas ir tikai par izstādi? Uz ko man tiek atbildēts, ka viņai šāda informācija vispār neesot jāmeklē, viņa ir LDz darbiniece (man tiek demonstratīvi parādīta emblēma uz žaketes) un viņas kompetencē ir vilcienu lietas. Un (šis ir pats labākais) ja es gribot kaut ko zināt, lai mājās paskatos - viņa pati tā allaž darot.
Jūs varat to aptvert - es, apmeklētājs, esmu info centrā un man saka, lai es mājās paskatos!!! Nu johaidī!
Es, protams, atļaujos aizrādīt, ka uz izkārtnes ir zaļais I burts uz ko man tiek atbildēts, ka tas attiecoties uz Rīgas info biroju viņai blakus (kur gan neviens nesēž šajā brīdī). Nu tad neveriet vaļā info punktu, ja nav visi darbinieki, bet, ja veriet, esiet spējīgi atbildēt uz jebkuru jautājumu!
Tad es vienkārši jautāju par tuvāko ēstuvi, kur ir bezvadu internets - darbiniece saka, ka pašā ēkā reizēm darbojas tāds (nu šorīt nedarbojās), Hesburgerā laikam esot (nav), Double Coffee (tajā laikā vēl ciet). Pasaku paldies un dodos prom.
Internetu atradu - pāri ielai McDonaldā, bezmaksas. Par šo faktu darbiniece vispār nebija informēta, lai gan tas ir tepat blakus.
Vienīgais jautājums pēc šīs sarunas - kas būtu, ja es sāktu runāt angliski (jo atbraucu taču ar reisu no Valgas) - vai izturēšanās būtu analoģiska (šausmas) vai labāka, jo esmu ne-latvietis un neko nesaprotu (kas norādītu uz vistiešāko diskrimināciju).
Lai vai kā - es pilnīgi pieņemu, ka šī darbiniece un arī citi LDz darbinieki ir lieliski cilvēki, tikai atsevišķos gadījumos viņu darbi varētu būt citādi. Un LDz vadību varu tikai aicināt veidot apmācības saviem darbiniekiem par komunikāciju ar klientu, jo katrs pasažieris vilcienā ir Jūsu klients.
Paldies.
Laura Žukovska.
Комментарии (13)
Tu točna esi zoss!!! Kapēc neaizgāji uz tuvāko poliklīniku un tur info nodaļā nejautāji, kā strādā bibliotēka????
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Es, protams, atļaujos aizrādīt, ka uz izkārtnes ir zaļais I burts uz ko man tiek atbildēts, ka tas attiecoties uz Rīgas info biroju viņai blakus (kur gan neviens nesēž šajā brīdī). Nu tad neveriet vaļā info punktu, ja nav visi darbinieki, bet, ja veriet, esiet spējīgi atbildēt uz jebkuru jautājumu-----------------------------------------------------------------------------------------
Ja poliklīnikā saslimis ginekologs, tad nevērt vaļā poliklīniku?... Jeb pacientēm jāiet ar ginekoloģiskajām problēmām pie acu ārsta????
Lieta sekojoša:
1)-dīzeļvilcienā vagons tiek sildīts ar karstu gaisu, kas nāk no dīzeļa dzesēšanas iekārtas, kas darbojas tikai tad, kad dīzelis ir zem slodzes, tātad braucot.
2)-stāvot vagonu silda viens kalorifers (tāda ir vagona konstrukcija) un viens kalorifers nevar uzsildīt līdz +20 grādiem vagonu, ja vēl mūsu klienti ir kā bez rokām un nekad aiz sevis neaizver durvis.
3)-infocentrs stacijā tika atvērts sadarbojoties a/s "Pasažieru vilciens" un Rīgas tūrisma centram. Pēc Jūsu sūdzības izriet, ka Jūs kontaktējāties ar mūsu darbinieci, kuras pienākumos neietilpst sniegt ziņas par Rīgas pilsētas izklaides un publiskajām vietām. Ar to nodarbojas tūrisma centra darbiniece, kuras dotajā brīdī nebija.
4)-Jums taču ir mobilais telefons, būtu pazvanījuši 1188 un uzzinājuši konkrēti to, ko jums vajag! Naudas žēl?
MĒS HAĻAVŠČIKUS NEAPKALPOJAM!!!
VISS MAKSĀ NAUDU!
Zoss, kas zoss! Cik minūšu attālumā, tad atrodas LNB no stacijas. 5. min maksimums. Tā vietā tracinās pa info centriem un beigās aiziet uz MC Donalds, kurš vispār ir 2. min attālumā no bibliotēkas.
Kurās augsskolās pieņem tādas Duras..?
tev laikam sen nav bijis sekss...
Vai tad stacijā nav publiskās pieejas internets?
Laurai
Vispirms iemācies pareizi rakstīt! Vismaz vārdus, par gramatiku es nemaz nerunāju.
Jūs rakstat "Latvijas Dzelzsceļa Pasažieru vilciens", bet pareizi ir "Latvijas dzelzceļa Pasažieru vilciens", otrkārt a/s "Pasažieru vilciens" nav nekāda sakara ar Latvijas dzelzceļu. Šis uzņēmums tikai izmanto dzelzceļa infrastruktūru un maksā par to, tāpat kā citi dzelzceļa klienti!
Ja ir problēmas ar pasažieru apkalpošanu, tad vajag sūdzēties tiešajam uzņēmumam. www.pv.lv
Baig' garā sūdzība. Man bija kaut kas līdzīgs noticis.
Braucu ar vilcienu Liepāja-Rīga, arī bija šausmīgi auksti. Man jau nekas, vienīgi pretīm sēdošai tantiņai riktīgi tas nepatika. Viņa sāka risināt (paceļot balsi) šo jautājumu ar konuktoru.
Man pat žēl palika pasažieru vilciena darbinieci, viņa jau nav vainīga. Pamāja ar roku, teicot: "Šoferis, kurina, kurina". Un aizgāja
Ar to kurināšanu ir ļoti vienkārši!
Dīzeļvilcienos temperatūrai stāvot ir jābūt +10, bet braucot +18
Elektrovilcienos temperatūrai jābūt stāvot +10, bet braucot +16
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Katrā vagonā atrodas termosensors, kurš regulē apkures sistēmas darbību un kamēr braucot vagonā temperatūra nenokrītas līdz +13, 9 tā apkure neslēgsies iekšā!
Un Konduktoram šeit nav teikšanas, tāpat kā mašīnists nevar iejaukties šīs sistēmas darbā!
Tāda nu ir mūsu automātika!
nu tu gan esi man liekas, ka pedeja stulbaka studente uz sis planetes zemes.Pilnigi stulbs apraksts sudzibai un tavas izdaribas ir galigi debilas...aizej pie daktera paarsteties...
stulbene, jā šitadas duras lien visur, pašas nezin kur
Jā, kā rakstīja Čehovs, būtu vēl aptiekā prasību par šķiršanos iesniegusi! Vai kafejnīcā pieprasījusi apenes pārdot. Nu ne mazākās sajēgas, kas un kur!
Kasiere no Latvijas dzelzcels atsakas skaitit siknaudu stacija sloka un ja nedosot lielaku naudas vienibu tad sauksot policju, super
MAN PATĪK LDZ ATBILDES VISĀM SŪDZĪBĀM - VIENMĒR TIEK KOMENTĒTAS PAREIZRAKSTĪBAS KĻŪDAS . ARĪ GADĪJUMĀ PAR TO, KA SIEVIETE SŪDZĒJĀS PAR BIĻETI, KURA NEPAMATOTI BIJA SADĀRDZINĀTA LDZ PIEVĒR''AS GRAMATIKAS PROBLĒMĀM. Domāju, sūdzība ir pamatota - it sevišķi, ja mēs tik ļoti domājam par Rīga tēlu - ja šāda problēma būtu radusies kādam tūristam - vai tad arī viņu pasūtītu . Nu par apkuri - tas tiešām ir šausmīgi - vienā vagonā karsts, citā vari salt nost. Nues domāju, ka konduktoru pienākums ir šo problēmu censties risināt.