www.sudzibas.lv Pasažieru vilciens Pārpildīts vilciens

Pasažieru vilciens - Pārpildīts vilciens

Katru rītu braucu uz darbu ar vilcienu, kurš pienāk Lielvārdē 7.10 (Gulbene-Rīga) un tas vienmēr ir pilns, pirms vēl pienāk Lielvārdē. Cilvēki vienmēr stāv kājās gan vagonos, gan tamburās kā siļķes saspiedušies, pirms vēl pienāk Lielvārdē, un tā brauc līdz Rīgai! Vai tiešām pie šiem tikai 3 esošajiem vagoniem nevar pielikt klāt vēl kādu vagonu???? Un vēl no 1.janvāra paliek dārgākas biļetes.Par ko man jāmaksā 1.50 Ls vienam virzienam???????Par to, ka pat vietas nav, kur stāvēt?Par ko es un cti pasažieri maksā? Tā ir ņirgāšanās par cilvēkiem! Mēs katru dienu braucam no Lielvārdes un nekad mēs netiekam apsēsties!Pat stāvēt bieži vien nav kur! Turlāt Lielvārdē vienmēr perons ir pārpildīts ar pasažieriem, kuri brauc ar so vilcienu!!! Vismaz tādā gadījumā nodrošiniet pasažierus ar sēdvietām, kuri pērk abonomenta biļetes, uzrādot biļetē sēdvietas numuru. Protams, nav jau grūti paztavēt stundu kājās, ja tas ir tikai 1 reizi nedēļā, bet mēs stāvam katru dienu šajā vilcienā!!! KATRU DIENU!!! Tāpat ir ar vilcieniem no Rīgas un Lielvārdi 17.08, 17.25 un 17.33. Tas ir laiks, kad visi beidz darbu un brauc mājās. Arī šajos laikos vilcienā jāstāv kājās, bet dažreiz tu pat nevari iekāpt vilcienā un jābrauc ar nākamo, jo vienkārši nav vairs pat vietas, kur stāvēt! Vai tas ir normāli???Vai tas ir normāli, ja man katru darba dienu jāstāv kājās, braucot uz Rīgu no Lielvārdes un no Rīgas un Lielvārdi?Tās tak ir 2 stundas turp-atpakaļ! Beidziet par mums ņirgāties un pielieciet klāt vēl kādu vagonu uz šiem laikiem- 7.10 Lielvārdē (Gulbene-Rīga) un vilcieniem no Rīgas uz Lielvārdi 17.08, 17.25 un 17.33!!! Mēs visi ar šausmām gaidam to brīdi, kad jābrauc uz darbu un atpakaļ no darba!!!

M

Комментарии (15)

L laila 03.01.2009

Varbūt nosūti savu žēlabu Šleseram?To, ka mēs izlasām jau neko nemainīs.

I Ilze 03.01.2009

Braucu arī ar šiem vilcieniem, bet tagad sāku apdomāt vai nav ērtāk izmantot kādu autobusu, jo tik tiešām šie vilcieni ir pārbāzti, no rīta visu laiku kājās jāstāv, vakarā var mēģināt atnākt 20 minūtes pirms atiešanas un dabūt vietu, bet vai tas ir saprātīgi, ka man jānāk ik ātri pirms un jātērē sas laiks, ja gribu par maksāto naudu apsēsties?

D Dzelzceļnieks 03.01.2009

1- Vilciens Nr.619 Gulbene-Rīga ir domāts pasažieriem, kas brauc no Gulbenes, Madonas un citiem attālākiem punktiem. Un tāpēc nav vajadzības vairāk par 3 vagoniem, jo pasažieru daudzums nav tik liels aiz piepilsētas robežām, lai būtu vajadzība palielināt vagonu skaitu.
Brauciet ar vilcienu 6211 Aizkraukle-Rīga, kas Lielvārdē ir 9 minūtes pēc Gulbenes vilciena un atiet no Lielvārdes plkst. 7:19. Jūs gribat nokļūt Rīgā ar vilcienu, kurš brauc ātrāk un mazāk ir pieturu, tad nu izvēlaties- vai nu stāvam kājās un ātri braucam, vai braucam mazliet lēnāk, bet sēžam. Cena jau neatšķiras(bet vajadzētu dīzeļvilcienus uztaisīt par latu dārgāk, tad piepilsētas pasažieri nelīdīs tur, kur nevajag, bet izmantos elektriskos, būs jāiesaka vadībai).
2- Vakaros, kad beidzas darba laiks uz Lielvārdi plkst. 17.08, 17.25 un 17.33 kursē sešu vagonu vilcieni, diemžēl garākus sastāvus izveidot nav iespējami ne fiziski, ne ekonomiski, jo nav vajadzīgo vagonu skaits un nav ekonomiski izdevīgi veidot garus sastāvus, kurš ir nepieciešams vienu reizi dienā. Mūsu vilcienu sastāvi atrodas darbā visu dienu un pārējo dienas daļu viņi brauks tukši-neredzu ekonomisku pamatojumu garu sastāvu izveidošanai.
3- Biļešu cena ir normāla, ņemot vērā, ka PVN tagad ir 10% iepriekšējo 5% vietā, vēl jāņem vērā, ka elektroenerģijai arī PVN ir palielinājies un degvielai tieši tāpat. Vēl jāņem vērā, ka pasažieris nopērkot biļeti sedz tikai 30% no reālās biļetes vērtības! Ja pasažierim būtu jāsedz visa biļetes cena, tad maksāsiet nevis Ls1, 50 bet gan Ls 4, 05! Vai esat ar mieru maksāt tādu summu? Nē? Tad klusējiet un priecājaties par to, kas ir!

M Meitene 03.01.2009

Kādēļ tad šis vilciens pietur Lielvārdē, ja tas mums nav paredzēts? Tādā gadījumā arī tas nav normāli, ja laikā no 7.00 - 8.50 priekš mums paredzēts tikai 1 vilciens: 7.19, un tad tikai 8.57, jo 7.10 un 7.41 kursē dīzeļvilcieni!

D duuda 03.01.2009

Dzelzceļniek, tātad iznāk, ka lielvārdieši var braukt 5.10, jo tas vilciens ir pustukšs!? Pilnībā piekrītu Baibai!Jāmaksā 1.50 Ls Lielvārde-Rīga, bet nav pat vietas, kur stāvēt!Tas ir absurds!!

D Dzelzceļnieks 04.01.2009

Es ar savu piemēru tikai gribēju populāri izskaidrot, kāpēc Gulbenes dīzeļvilcienam ir trīs vagoni. Ja jau tik briesmīgi nepatīk elektriskie, tad 7.54 (no Lielvārdes)iet Zilupe un tas nu gan ir tukšāks, jo ir arī garāks.
Par biļetes cenu arī savu viedokli izteicu, bet vēl varu pateikt, ka par cenu 1, 50Ls mēs apņemamies nogādāt pasažieri no Lielvārdes līdz Rīgai, starp citu apmēram tā arī rakstīts ir pasažieru pārvadājumu nolikumā un nekur nav teikts, ka mums katrs pasažieris ir jānodrošina ar sēdvietu!
Ja mēs katram pasažierim garantējam vietu, tad par atsevišķu samaksu tādos vilcienos kā 802/801 Rīga-Rēzekne-Rīga; 804/803 Rīga-Daugavpils-Rīga; 807/808 Rīga-Ventspils-Rīga; 809/810 Rīga-Liepāja-Rīga.

B Baņkieris 04.01.2009

Par to biļetes cenu es varu pateikt, ka a/s "Pasažieru vilciens" viņas ir smieklīgi mazas. Jā, viņi to var atļauties, jo daļēji izdevumus viņiem sedz valsts.
Mums ir savādāk!
Mūsu vilcienā bīļete no Rīgas līdz Rēzeknei maksā 6, 23 un mēs katram pasažierim garantējam vietu.
[Braukšanas maksa posmā Rīga -Rēzekne kopējā vagonā Ls4, 80+ maksa par vietkarti Ls1, 43 kopā Ls6, 23]
Es domāju vilcienu Nr 38 Rīga-Sankt Pēterburga. Piemums var braukt arī kupejas vai SV vagonos līdz Rēzeknei, bet protams par samaksu.
Cenas no Rīgas līdz Rēzeknei:
SV vagonā Ls 43, 47;
Kupejas vagonā Ls 29, 91;
Vietkaršu vagonā Ls 19, 62
Kopējā vagonā Ls 6, 23.
Un nekādu problēmu ar vietām! Visiem būs vieta!

J juku 04.01.2009

17.33 nekursē seši vagoni, kursē 4 un, manuprāt, tas ir stulbi, jo vilcienam 18.16 līdz Ogrei kursē 6 vagoni un brauc mazāk cilvēku, bet līdz Lielvārdei cilvēkiem jābrauc 4 vagonos.

P Pasažieris 04.01.2009

Jo mazāk vagonu, jo labāk, tāpēc ka siltāks!

M Meitene 06.01.2009

Smieklīgi mazas Jums tā liekas, bet ja jābrauc katru dienu, tas nav maz!Jā, protams, ārzemēs vilcieni ir dārgāki, bet tur arī cilvēki pelna vairāk un arī ir pavisam citāds līmenis vilcieniem-ātri, zolīdi un ar visām ērtībām, turklāt katrs tiek sēdēt. Tur vismaz Tu redzi, par ko Tu maksā!

P patriotc 06.01.2009

pie mums tas ir vienkarshi! ta kaa pasazieru parvadajumi nav rentabli tad tiek raditi pec iespeejas necilvecigaki apstaklji lai cilveki mazak brauktu un tad varetu pazinot ka linija nav rentabla un varetu slegt. tieshi ta tika izdarits ar Riga-Ergli. tur tika samazinats atlautais braukshanas atrums lidz tadam limenim ka dazi pat ar riteni pamanijas aizbraukt atrak nekaa ar vilcienu...

S Slieka 24.03.2009

Vakar man pāri pārbrauca vilciens un tagad es neesmu viena.

R ridzinieks 23.04.2009

Nu tad johaidi, sedi sava lielvarde, un nebrauc uz Rigu, sabrauc visadi lauki uz Rigu, kapec es nebraucu pie jums uz lielvardi stradat, un nesudzos

K Krotow 29.05.2009

Čīkstētājiem vajadzētu priecāties, ka pasažieru pārvadājumi pa dzelzceļu Latvijā, par spīti tiem, kuri centās dzelzceļu iznīdēt, šobrīd vēl vispār eksistē. Diemžēl ne ātrākais transporta veids, taču objektīvi vislētākais, jo tiek dotēts. Rietumos vilcieni brauc ātrāk un ir ērtāki, taču biļete tajos vairs nemaksā 1, 50 Ls. Dzelzceļa karaļvalstī Vācijā Rīga-Rēzekne garuma maršrutā biļetes cena ir ap 15 Ls. Algas gan ir citas. Un no rītiem vilcienos nav tukšāki vagoni, kā Ogre-Rīga vai Jelgava-Rīga. Ap 8 no rīta pirms Frankfurtes vagonā arī kāju nav kur nolikt - pasažieri sēz pat uz vagonu radiatoriem :)

M Miers 10.07.2009

Nu, tagad šis jautājums nav vairs aktuāls. Jo pasažieru skaits ir būtiski samazinājies. Turklāt, tā kā nedaudz minūtes pirms minētā vilciena atiet elektrovilciens, kurš brauc tieši no Lielvārdes, tad vismaz šajā laikā jau nu tiešām šķiet ka nebūtu ko satraukties.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы