Pasažieru vilciens - Neuzmanība pret pasažieriem
Labdien! Pirms mēneša, izmantojot AS "Pasažiera vilciens" pakalpojumus, ar dīzeļvilcienu Valmiera-Rīga, kas attiet pl.6:15 no Siguldas stacijas, braucu uz darbu līdz pieturai Čiekurkalns. Vilciens apstājās tālāk par peronu, līdz ar to 1.vagona pasažieriem bija jālec no vairāk kā viena metra augstuma, tumsā, neredzot, cik augstu atrodas pēdējais pakāpiens no sliežu uzbēruma. Par augstumu vēlāk secināju pēc sava ziluma uz labā gurna, ko ieguvu turoties pie roktura un lecot no pēdējā pakāpiena, jo nevarēju tumsā saskatīt, cik augstu atrodos. Aiz manis kāpa vēl pasažieri, gados veci cilvēki, stenēdami un vaidēdami no sāpēm. Par šo negadījumu ziņoju AS "Pasažieru vilciens" mājas lapas sadaļā "Paziņojumi". Protams, atbildi neesmu saņēmusi līdz pat šodienai. Savā paziņojumā lūdzu noskaidrot, kurš vilciena vadītājs braucis, lai pamāca, kā rīkoties. Vai tiešām tas nav iespējams - pabraukt atpakaļ līdz peronam un tad izlaist pasažierus! Es nebūtu rakstījusi šo sūdzību, ja vakar neatkārtotos šāda pati situācija, pat vēl trakāk, jo dīzeļvilciens, kas atiet pl.6:15 no Siguldas, Čiekurkalna stacijā pabrauca garām peronam puse no vilciena. Es tagad zināju, cik augstu atrados un pirmā lēcu laukā no vilciena, bet aiz manis un no citiem vagoniem pasažieri ilgi netika ārā no vilciena, daudzi bija gados veci cilvēki. Es vēl biļešu kontrolierei teicu, lai pasaka vilciena vadītājam, lai bremzē savlaicīgi, lai pasažieri varētu mierīgi izkāpt uz perona, bet viņa tikai paraustīja plecus un klusēja. Vai tāpēc maksājam par biļetēm, lai ar grūtībām izkāptu no vilciena?
Комментарии (1)
Ir ļoti labs argumēnts - STOP-KRANS! Un lai mašinists pats atbild!