www.sudzibas.lv Pasažieru vilciens Nekompetentas rīcības

Pasažieru vilciens - Nekompetentas rīcības

Nesaprotu, cik ilgi notiks bardaks Latvijas dzelzceļa uzņēmumā... Gribu vienkārši padalīties domās. Vienu vakaru sadomājām ar draugu braukt uz centru no Zolitūdes stacijas un atpakaļ. Nu, domāju, iegādāšos uzreiz biļetes, lai pēc tam nebūtu lieks stress. Makā bija pēdējais divdesmitnieks, kuru vajadzēja taupīt kā zeltu. Par biļetēm samaksāju kaut kur pie diviem latiem. Maksājot sniedzu, , laipnai'' kasierei divdesmitnieku, un pie sevis skaitu, ka atlikumā jābut astoņpadsmit latiem un divdesmit diviem santīmiem. Proti, nekad nebiju īpaši pievērsis uzmanību izdotajam, bet šoreiz no divdesmitnieka saņēmu tikai piedspadsmit latus un 0, 22 santīmus. Izejot ārā, sapratu, ka kasiere mani apšmauca par veseliem trim latiem. Aiz to es sākumā domāju, kāpēc viņa uz manis tā jocīgi blenž. Cienījamie pasažieri, esiet uzmanīgi, skaitiet līdzi katru santīmu, jo mēdz gadīties, ka kasierītes vai nu nezina matemātiku, vai arī tendētas drusku pašmaukties.
Gribētos pateikt, ka arī vilcienos ir bardaks. Tagad skatieties, cik jauki vagoni, vilcienos mājīgi, bet ir viens bet... Ja ar elektrovilcienu izbrauc kaut kur patālāk no Rīgas, tad nevienu pieturas nosaukumu dažos vagonos nemaz nevar dzirdēt, vai arī vispār nav. Vilciena mašīnists kaut ko nopurpina pa to mikrofonu un čušš. Vienreiz es šitā izkāpu pavisam citā stacijā, jo nebiju pareizi izskaitījis pieturas, izrādījās, braucot uz Tukumu, vilciens nepieturēja stacijā Depo. Labi, pa gaismu vēl var kaut ko redzēt, bet tumsā - vāks. Bet dažreiz ieraksts ir tik klusi palaists, ka tajā visā jūklī un burzmā nekas nav dzirdams. Bet, par centrālo staciju vispār nav ko teikt. Vienu brīdi uz tablo nevarēja redzēt neviena vilciena atiešanas laikus, peronus un ceļus. Laikam esam vēl tomēr ar vienu kāju tajos, teikšu, nesliktajos padomju laikos, bet tomēr ja kaut ko dara, tad neizdara līdz galam.

A

Комментарии (13)

A aero 12.10.2008

daļēji varu piekrist par to tumsu ka var palaist kādu pieturu garām :)

N net 13.10.2008

Tu esi dol*** un naudu jā
skaita neatejot no kases!

T treilis 08.11.2008

pamanīji, ka Tevi uzmet par trīnīti un klusēji? nu moins!

P Pasažieruvilciens 22.11.2008

1) Biļete no Ziemeļblāzmas līdz Rīgai un atpakaļ maksā 0, 78Ls tātad par diviem 1, 56Ls. Pie katras kases ir uzraksts "Naudu un biļetes pārbaudīt neatejot no kases", protams šos uzrakstus nelasām. Biļetē tiek norādīta informācija cik pasažieris iedeva naudas un cik jāizdod atlikums. Bez šīs biļetes pretenzijas netiek pieņemtas, turklāt labāk būtu ja par šo gadījumu Jūs informētu tieši VAS"Pasažieru vilciens" pa e pasta adresi [slēpt]@pv.ldz.lv
Nekļūdas tikai tas, kas neko nedara!
2) Vilciena mašīnisti jau sen neko nepurpina (izņemot ER2-991), viss notiek automātiski. Ja slikti dzirdams, tad vajag par to informēt konduktoru un galu galā arī konduktoram var pajautāt kāda ir nākamā pietura!
3) Bija tāds gadījums, kad "nojūdzās" sistēma un kādu laiciņu nebija redzama elektroniskā informācija, bet vēl jau ir saraksti uz papīra drukāti un tie atrodas uz visiem peroniem, vēl stacijā ir diktors un šeit cepure nost, diktors strādāja vaiga sviedros. VIENKĀRŠI ATRODOTIES STACIJĀ, NENĀK PAR ĻAUNU DAŽREIZ PAKLAUSĪTIES, KO SAKA DIKTORS!

S StrādāVilcienos 11.12.2008

Gribu vēl piebilst Pasažieru Vilciens komentāram.

Ne tikai pārskaitat naudu bet arī pērkot kasēs biļetes, lūdzu paskataties biļetē vai ir norādīts pareizais posms un stacijas. Nereti gadās, ka izdota pretējā virziena biļete vai vispār cits braukšanas posms. Jo savādāk nākas iekāpjot vilcienā pirkt jaunu biļeti.

N Niknā 01.05.2009

15.04.09 braucu no Rīgas uz Zolitūdi 20:54, ja nemaldos.Bija jau tumš.Iekāpu vilcienā, kas kursēja līdz Ķemeriem.Pirms vilciena attiešanas skaisti un skaļi no diktafona tika paziņots, ka vilciens kursē līdz stacijai Ķemeri un pieturā Depo nepietur.Arī katrā nākamajā pieturā tika noziņots, ka Depo nepietur.Kad paziņoja, ka nākamā pietura Zolitūde-es arī nākamajā pieturā izkāpu.Neesmu Rīdziniece un tikai pāris reižu biju ar vilcienu braukusi līdz Zolitūdei, tādēļ izkāpjot momentā pat neaptvēru, ka vilciens IR APSTĀJIES DEPO!!!Ar to protams viss nebeidzās.Gāju vien uz Zolitūdi kājām.Pa ceļam man uzbruka!!!Man gan izdevās aizbēgt un palikt dzīvai.Lai arī rakstīju divas sūdzības-neviens no PV administrācijas pat nav uzskatījis par pienākumu ne atvainoties, ne paskaidrot savu stulbumu!Esmu ārkārtīgi sašutusi un neizpratnē par tādu ņirgāšanos.Laikam jau tikai caur Bez Tabu var LV kautkādu taisnību panākt.

D darbinieks 15.05.2009

Diemžēl 15.04.2009 es arī biju tajā vilcienā, bet vilciens nu neapstājās Depo!!! un arī katrā stacijā nu nesaka ka vilciens nepietur Depo! Nevajag fantazēt!!!

J JV 16.05.2009

To Darbinieks:
Gribetu piebilst, parasti ir pazinots ka Depo nepietur, to atkarto pirms pieturas, kas ir pirms Depo, kaut ka ta :)

M mi 16.05.2009

Pāsažieru vīlciens Rīga- Dāugavpils pieenak uz pīrma perona!

B Baņkieris 28.06.2009

Informators noziņo sākuma stacijā līdz kurienei vilciens brauks un kādās pieturās nepietur. Otro reizi sistēma ziņo tikai pirms šīs pieturas. "Zasulauks, nākamā pietura Zolitūde, pieturā Depo vilciens nepietur".
Un nevajag fantazēt, ka vilciens apstājās tur kur viņam nav jāstājas!
PV tāpēc arī neatbild jums, ka jūs melojat savā sūdzībā! Jūs neesat ņēmusi vērā to, ka jūsu vārdu patiesumu var ļoti vienkārši pārbaudīt-apskatoties vilciena ātrummērītāja lentu un tur būs redzams vai vilciens ir stāvējis depo vai nē! Šajā gadījumā vilciens pieturas punktā depo nebija apstājies!
Dzirdēju par to žēlabu, bet par cik tā nav pamatota un turklāt saņemta pa e pastu anonīmi- tāpēc arī atbildes nav un nebūs!
Dirst un apdirst var jebkuru, bet kādreiz var nākties arī atbildēt par saviem vārdiem!
Dzelzceļnieku valodā saku: нехрен хлебалом щелкать!

п пацан 28.06.2009

я смотрю чето ты распизделся на раене до хуя.

A A. 26.02.2010

:-D daaaaa...

I ivo 22.03.2010

TU STULBENI!!! VAI AUTOBUSĀ TEV ARĪ ŠOFERIS SAUC PIETURAS!!! LABĀK SĒDI MĀJĀS UN SŪC PUPIŅU NEVISS BRAUC!!!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы