Pasažieru vilciens - Neatgriež naudu par Dubulti noņemto e-biļetes maksu
22. Jūnija vakarā tika pirkta e-biļete braukšanai nākamajā dienā turp - atpakaļ. Diemžēl sistēmas kļūdas dēļ tika atsūtītas 2 biļetes, un arī nauda no konta noņemta dubultā. Pērkot biļeti aplikācija "'uzkārās"' un parādījās paziņojums, ka darījums nebija veiksmīgs, lai mēģina vēlreiz, biļetes nebija, un arī nauda nebija noņemta no konta. Mēģinot pirkt vēlreiz, biļeti izdevās nopirkt, bet, pēc tam paskatoties e-pastā, konstatēju, ka ir atsūtītas 2 biļetes un nauda no konta dubultā noņemta. Sazvanīju Pv klientu apkalpošanas tālruni, kur izstāstīju situāciju. Operatore pārbaudīja sistēmā, ka tiešām tā ir noticis, ka ir 2 vienādas biļetes, un informēja, ka jāaizpilda pieteikums naudas atgriešanai, piebilstot, ka tas gan notiks tikai pēc svētkiem. Tiktāl viss skaidrs, bet šodien saņēmu atbildi no i-punkta, ka nekādu naudu neatmaksās, jo esot iegādāta biļete mazāk kā 2 stundas pirms derīguma termiņa sākuma. Ko? Ko tas nozīmē? Pirmkārt, biļete tika pirkta iepriekšējā vakarā, lai brauktu no rīta. Otrkārt, es neatgriezu biļetes, bet vēlos lai atmaksā naudu par lieko biļeti, par kuru iekasēta nauda!
Комментарии (1)
ka tas gan notiks tikai pēc svētkiem.
==================
Viss pareizi: pēc svētkiem... Dziesmu svētkiem 2030.gadā!