Pasažieru vilciens - Modernizētie vilcieni
Daudzi internetā ir lasījuši par modernizēto dīzeļvilcienu likstām. Par to, ka AS Pasažieru vilcienam ir ierobežotas iespējas norīkot sastāvus, ja ir nepieciešams. Lieta tāda, ka sastāvs DR1AC-187 ar 4 modernizētiem vagoniem 2016. gadā, izgatavošanas gads-1981, tips: 63-580 MTU ar hidropārvadu Voith, bojājuma dēļ atrodas dīkstāvē jau 5 mēnešus.
Sastāvs netiek remontēts. Kāpēc?
Šo pašu sastāvu piemeklēja tehniskas problēmas 2016.gadā Jersikas stacijā.
Комментарии (2)
Nu, Latvijas Dzelzceļš ir tas ko pilsoņi ievēlēja!
Tātad lielākā daļa balstiesīgo grib lai tāda naudas izsaimniekošana notiek! Viss.
Pasažieru pārvadājumus Latvijā nodrošina a/s "Pasažieru vilciens", nevis Latvijas dzelzceļš!
Tas, ka modernizētie dīzeļvilcieni sagādās galvassāpes vilcienu mašīnisti teica vēl pirms šī modernizācija bija sākusies, bet ministra nostāja bija, ka jāatbalsta vietējais ražotājs. Kāds bija šis atbalsts- mēs visi labi zinām, nevis ražotājs tika atbalstīts, bet gan atsevišķas amatpersonas tika finansiāli atbalstītas.
Kas attiecas uz vietējo ražotāju, tad kur viņš ir tagad? Gribētos Matīsa kungam (tā laika satiksmes ministram) pajautāt! Nav šī ražotāja un nav pat kas veiktu garantijas remontu šiem vilcieniem!