Pasazieru Vilcieni - Vilcieni
Tas ir vienk vaks, lai tiktu uz Aizkraukles pusi no Rigas, pec skolas ir vienkarshi no ritiem jagaida vilciens 3 stundas, jo vini vienk NEKURSEE, pec Ogres vilciens diena VELKAS. 10 minusu laika ka tam ir jabrauc normali, stacija tas iebrauc pec 40 !!! Turklat braucot pa logu var redzet, ka stradnieki, kas remonte slides vienkarshi DZER un sez, izbauda dzivi atpusoties. Darba kvalitate ir vienkarshi briesmiga!!!
Комментарии (3)
Jaa tas ta ir, ari es esmu izbaudijis piebaztos, lenos vilcienus un stradnieki tik tiesam tikai dzer darba laika.
nu un viniem taa pat smaga dziive, tapeec dzer, ja maksaatu vairaak, tad arii aatraak straadaatu.
Nu gudrīši! Jūs tagad parādījāt savu TUPISMU!
Kurš no jums gudrajiem man paskaidros, kā strādnieki var strādāt, ja brauc vilciens pāri tai vietai, kur šie strādnieki strādā???
Ātrums ir ierobežots jūsu pašu drošībai! Iedomājaties kas notiktu, ja vilciens brauktu tai vietai pāri ar ātrumu 100 km/h, kur sliedes pie gulšņiem ir piestiprinātas ar vienu skrūvi pie katra piektā gulšņa(remonta laikā)?
Vai arī kas notiktu, ja vilciens ar ātrumu 100 km/h brauktu pāri vietai, kur vēl nav nostiprināts balasta slānis un uzbērums?
Pirms runāt muļķības, vajadzētu mazlietiņ iedziļināties lietas būtībā un tad bazūnēt!
Mums pirmajā vietā ir kustības drošība un kravas un pasažieru drošība!
Dzelzceļš tomēr ir visdrošākais transporta veids! Uz dzelzceļa cilvēki iet bojā pārsvarā savas neuzmanības dēļ, nevis dzelzceļnieku dēļ!
Uz dzelzceļa pēdējos 15 gados ir bijušas 7 avārijas un tikai vienā no tām gāja bojā cilvēki (4). Uz autoceļiem katru dienu iet bojā 4-5 cilvēki!!!