Parfois - soma
Nopirku veikalā Parfois somu. Pirmajā nedēļā saplīsa rokturis. Aiznesu atpakaļ, uzrakstīju papīru. Šie zvana man atpakaļ un saka, ka neko man palīdzēt nevarot, jo manai somai esot atskrūvējusies skrūve un skrūves mēdzot tā darīt. Respektīvi, viņi nav vainīgi, ka tur somai ir skrūve un es, čukča, tādu nopirku, jo skrūves tak atskrūvējas! Šo lēmumu pieņēmusi veikala vadītāja ar zīmola pārstāvi, acīm redzot, vienā vārdā - ekspertes.
Laikam par 30ls nevar gribēt somu, ar kuru var kaut vai mēnesi nostaigāt.
Комментарии (2)
A ko ta tie eksperti ... uzskata, ka tu speciāli to skrūvi atskrūvēji???
Būtu paši ņēmuši un saskrūvējuši to skrūvi, bet ja to nevar izdarīt somu "nepaārdot" vaļā, tad tev ir visas trumpas rokās!
Uz patērētājiem prom... vienalga cik 10 vai 60Ls maksā somiņa, ja tā ir ražotāja vaina, tad ražotājam vai tā pārstāvim ir jānodrošina garantijas remonts!
Ko tad tādā gadījumā lai iesāk auto īpašnieki - tur skrūve skrūvei galā un darbojas ļoti smagos apstākļos...
Kaut kā nav dzirdēts, ka serviss vainotu klientu, ja kaut kas atskrūvējies vai salūzis - ir garantija, ko attiecīgā organizācija arī nodrošina!
Tur problēma slēpjas tajā, ka viena detaļa ir atskrūvējusies un pazudusi, tāpēc nevar somu lietot. Es jautāju tieši tāpat - ja man jaunai automašīnai izkristu durvis, tad arī tā nebūtu neviena vaina? Protams, nevar salīdzināt auto ar somu, tomēr skrūvju principi gan visur ir vienādi :) Veikala pārstāvji man teica, ka "izrādot savu labo gribu" viņi man var piezvanīt, ja atradīsies tāda detaļa, kā trūkst manai somai. Man tomēr tas drusciņ izklausās pēc ņirgāšanās un noteikti došos uz ekspertīzi.