Parfois - Parfois
Iegādājos veikalā Parfois somu. Somu lietoju mēnesi,kad visos četros somas stūros parādījās noberzumi. Aiznesu apmainīt preci,bet man atteica, jo tā esot mana vaina, ka preci nepareizi esmu lietojusi. Veikala pārdevēja norādīja, ka man bija jāzina,ka iegādājos sintētisko ādu, kā rezultātā var tā gadīties. Līdz ar to paši atzīst,ka nekvalitatīvs materiāls tiek izmantots, bet vainīgs ir pircējs,jo nepareizi (!) lieto. Absurds.
Комментарии (4)
Baigā sūdzība. Bet ko tad tu gribi - ar visām savām šmotkām tā dari - nopērc, panēsā, stiep atpakaļ, lai tik maina uz jaunām? Ko nopirki, to arī nēsā. Aizskostu baltmaizi neviens tur tev nemainīs pret jaunu, tā sakot. Saplīsa, saplīsa, zināsi, ka vai nu jāpērk īstā āda vai audums labs - tad vismaz nesapluks.
nu..nu... nevar salīdzināt somu ar baltmaizi... nepērku preci, lai lietotu uz mēnesi... nevajag pārdot lietu, kurai mēneša laikā parādās defekti.
**nevajag pārdot lietu, kurai mēneša laikā parādās defekti.** LOL. Tiesam? Tu pati tici tam, ko raksti? Ka pardeveji tirgos pa leto naudu kvalitativas somas, apavus, kosmetiku utt kas kalpos divus gadus???? Sveta naivitate.
Meitenīt, ir tāds jēdziens, ka kvalitātes atbilstība cenai. Skopais maksā divreiz, bet tādas stulbenes - pat trīsreiz un vairāk. Nevajag viņai - biga lēmēja visu uzņēmēju un ražotāju vārdā? Nevajag personīgi tev - nepērc vai krāj savu invaliditātes pensiju Louis Vuitton vai Hermes, tad tur pēc katra tava ņauviena skraidīs un risinās problēmas ar nobrāztiem stūrīšiem. Iepērkas visādās humpalās un vēl skandē to pa visu Latviju.