Panda Taxi - Vilšanās panda taxi
Agrāk regulāri braucu ar Avoiss, jo tas bija lēts, tomēr ņemot vērā, ka viņu autoparks nav pārāk liels, bieži sanāca, ka taxis var atbraukt tikai pēc 20 minūtēm utt.
Sāku braukt ar PANDA taxi, turklāt sanāca visai bieži, un manu telefona numuru fiksēja un jau dispičeris zināja, ka esmu pastāvīgais klients.
SŪDZĪBA
1. Aizvien biežāk sastopos ar situāciju, ka vadītājs nesaprot latviešu valodu. Jā - ir daži, kas prot, bet ir daži, kas spītīgi runā ar klientu krievu valodā pat tad, kad tiek uzrunāti latviski.
Jautājums PANDA taxi īpašniekam - un ko viņi iesāks, ja klients neprot krievu valodu? Piemēram jums ir paveicies, ka es to protu un spēju ar jūsu darbiniekiem sazināties arī ne-valsts valodā. Tomēr kas būs tālāk? Pieņemsiet varbūt darbā kādus japāņus vai itāļus un tad man vajadzēs prast runāt arī tajās valodās, lai ar kaut kādu vadītāju sazinātos?
2. Nesen ļoti vīlos Panda taxi un principā esmu nolēmis vairs ar to nekad nebraukt. Labāk samaksāšu 2x vaīrāk Baltic Taxi, nekā krāmēšos ar Pandas servisu.
Ļoti steidzos - izsaucu taxi un noteicu, ka es būšu punktā pēc 15 minūtēm (pretējā gadījumā viņi ne lūgti ne saukti atbrauc ātrāk un tad ntāsw reizes zvana) - protams, ka dodoties uz mājām, redzu, ka taksis jau stāv, bet nezvana.
Kamēr gatavojos, dispičeris pēc tām 15 minūtēm zvana - saku, ka eju ārā - esot 50m no takša, redzu, ka tas vienkārši aizbrauc.
Interesanti, ka ne taksists, en dispičeris nebrīdina. Acīmredzot viņiem klients ir tāds sūds, kurš nav jāņem vērā, ja apnīk gaidīt. Taksists šoreiz iegrābās, jo es ļoti steidzos un būtu gatavs maksāt 2x vairāk. Savukārt PANDA dispičers iegrābās, jo zaudēja pastāvīgu klientu.
Комментарии (18)
Labi, ka šoferis negulēja kāmēr brauca, šie šoferi 24/7 strādā :(
Вызвала такси 28.04.16 опаздывали в Аэропорт в самый час пик пробок и думали опоздаем на самолёт,но нам попался хороший молодой человек,который с пробками справился на 10++++ объехал всё не где не остановились знает каждую улочку и дворик чтоб не где не остановиться Хочу выразить. ему благодарность от всей нашей семьи за это, на самолёт успели,всех посадили, таксисту Николаю гос номер TQ 2703 борт 142 по больше таких таксистов в Панде как он парень работает действительно на своём месте!
Ezdil toze na etom taksi raza 3 popadal na nego, ego bolwe mozno vstretitj v Mezciemse vidno rabotaet po etomu rajonu da tam dejstviteljno normaljnij voditelj vse chetko i bistro,mashina chistaja salon ne prokuren prijatno exatj v etoj mawine s normaljnim voditelem
vodila ham, sprjatal 6e4ik oplati
Tās viņu pieņēmējas, no sākuma visus burtus un ciparus vismaz iemaciet pareizi saprast, un tad tikai uzticiet klientiem taxi reģistrēt
Biju isaucis Taxi teica pēc 30min būss beigas nekā nogaidīhu tupi 1h vajadzēja iet meklet citu tai vietā samaksāju uz pusi dārgāk , Jūtos vīlies nekad vair;a neizmatošu viņu pakalpojumus
Braucu no Ropažu ielas plkst 02:00 taksometrs speciāli brauca lēni neievērojot ātrumu pilsēta 50 km/h, brauca uz 40 un zemāk, lai tik vairāk samaksātu. Esmu šoka par apkalpošanu.
2680 borta taxometra vadītājs, kas strādāja 06.11.2016, 16:00 ir ļoti nepieklājīgs, runā tikkai krievu valodā un mašīna bija piesmēķēta.?
Sodien braucu ar Panda taxi,secinaaju,ka apkraapj cilveekus -tur kur raada cik bus jaamaksa,skaita normali tad ik pa laikam pieskaita vairaakus centus.Kaa taa?
TQ3194 taksist kura vārda kartiņa nebija redzama bija rupjš, un izrāva karti no termināla parāk ātri, bet čekus visus saglabāju, viss notika laika posmā no 00:40 - 01:10. Pārāk rupji izradīja nepatiku par to ka mašīnā bija ēdiens maisiņos.
Водитель по имени Светлана звонит мужу по вечерам и пристает с разговорами. Видно ей мужского внимания не хватает!
Kompānijas taksometra vadītāji nespēj komunicēt valsts valodā, kā arī vadītāji ierodas krietni vēlāk kā solīts (+15/20min)
Gribētu, lai zin ka FB nav visi godīgi interneta pārdevēja viena ir Nikola Bahtinova, bet slēpjas zem vārda Ekaterina Vasiljeva...esiet modri!
Pasutiju 09.12.2017 ~2.24 fixetu tarifu, saka ka vajag pagaidit 10-30 min .Gaidiju apmeram 50 minutes piezvaniju un vini pasaka ka vel 20 minutes jagaid un nezin kad atbrauks.Serviss = 0!
Esmu klients jau kādu laiku, bet šodien...
Attieksme pārsteidza, klients vairs nebūšu.
Operātore uzrunāja, kā kolhozā un ar 0 cieņu.
Atā, lai jums veicas panda.
Uz neredzēšanos un savas želavas varat nesūtīt uz ēpastu.
Atlaidiet visus. aizverat firmu. jūs esat bezjēdzīgi ...prekškam eksistēt firmai kā butaforijai ...vnk sliktākais ko es zinu
Vissliktakais taxi serviss, ļoti rupjš personāls, gaidīju mašīnu 2h, ta arī neatbrauca! Nevienam neiesaku izmantot panda taxi, tiešām nožēlosiet!
Pasūtīju puisim taxi ar fiksētu cenu līdz lidostai 12,50€ Atbraucot uz lidostu viņam šoferis prasa 18€ Whyy?
P. S viņš nerunā latviešu valodā