www.sudzibas.lv Panda Taxi Vadītāja neprofesionāla attieksme

Panda Taxi - Vadītāja neprofesionāla attieksme

Ta kā pats vienmēr braucu ar Pandu, manās interesēs ir tas lai servisa kvalitāte vienmēr ir labā līmenī. Sūdzības ir pret konkrētiem vadītājiem, ne uzņēmumu. Ceru ka administrācija ņems to vērā un disciplinēs darbiniekus.Gadījums #1: Borta nr 729, vadītājs(pēc apliecības datiem) Yuri Kurnosov. Ceļā uz lidostu vairākkārt ignorējis lūgumu atvērt logu, auto stipri oda pēc cigarešu dūmiem. Ta kā tas notika saulainā dienā, neredzu pamatotu iemeslu atteikumam. Ja arī iemesls bija, būtu labi ja vadītājs to var izteikt pats, nevis turpināt ceļu izliekoties ka nedzird pasažieri.#2: Borta nr 71, vadītājs Oļģerts. Brauciena laikā sarunājas pa telefonu, neizmantojot tam paredzēto garnitūru (viena roka uz stūres). Nav piesprādzējies. Sīkums, bet: nepārzin maršrutu, sanāca maksāt ~20% vairāk nekā parasti . Lūdzu sponsorējiet darbiniekam bluetooth garnitūru, nevajag apdraudēt savu un apkārtējo drošību.

Комментарии (2)

S Santa Lapina 27.07.2015

iesaku tikai un vienīgi Baltic taxi

R ri4y 27.07.2015

Iesaku Santai Lapiņai nomirt kā Baltic taxi aģentam! Jo maksāt par sūda Baltic taxi 15 eur, par maršrutu, par kuru PANDA vai ALVIKSA paņems max 7 eur. Domāju ir atšķirība? Pie tam tie sūda Baltic taxi nemaz nebrauc kad vajag. Gadījums no dzīves, ziņu ka tiem Baltic lohiem ir busi, bija jāved 2 metrīgie koka dēļi dekorācijai, kas bija sapakoti kā nākās, pazvanu šiem, šie saka nē mēs Jūsu dvēļus nevedīsim pat ar busu, pazvanu Pandai šie minivenu uzreiz 10 minūšu laikā atsūta!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы