Panda Taxi - Vadītāja neprofesionāla attieksme
Ta kā pats vienmēr braucu ar Pandu, manās interesēs ir tas lai servisa kvalitāte vienmēr ir labā līmenī. Sūdzības ir pret konkrētiem vadītājiem, ne uzņēmumu. Ceru ka administrācija ņems to vērā un disciplinēs darbiniekus.Gadījums #1: Borta nr 729, vadītājs(pēc apliecības datiem) Yuri Kurnosov. Ceļā uz lidostu vairākkārt ignorējis lūgumu atvērt logu, auto stipri oda pēc cigarešu dūmiem. Ta kā tas notika saulainā dienā, neredzu pamatotu iemeslu atteikumam. Ja arī iemesls bija, būtu labi ja vadītājs to var izteikt pats, nevis turpināt ceļu izliekoties ka nedzird pasažieri.#2: Borta nr 71, vadītājs Oļģerts. Brauciena laikā sarunājas pa telefonu, neizmantojot tam paredzēto garnitūru (viena roka uz stūres). Nav piesprādzējies. Sīkums, bet: nepārzin maršrutu, sanāca maksāt ~20% vairāk nekā parasti . Lūdzu sponsorējiet darbiniekam bluetooth garnitūru, nevajag apdraudēt savu un apkārtējo drošību.
Комментарии (2)
iesaku tikai un vienīgi Baltic taxi
Iesaku Santai Lapiņai nomirt kā Baltic taxi aģentam! Jo maksāt par sūda Baltic taxi 15 eur, par maršrutu, par kuru PANDA vai ALVIKSA paņems max 7 eur. Domāju ir atšķirība? Pie tam tie sūda Baltic taxi nemaz nebrauc kad vajag. Gadījums no dzīves, ziņu ka tiem Baltic lohiem ir busi, bija jāved 2 metrīgie koka dēļi dekorācijai, kas bija sapakoti kā nākās, pazvanu šiem, šie saka nē mēs Jūsu dvēļus nevedīsim pat ar busu, pazvanu Pandai šie minivenu uzreiz 10 minūšu laikā atsūta!