Panda Taxi - Slikts serviss
Šodien, 16.01.2016, plkst. 8:50 izsaucu ''Panda Taxi'' mašīnu, zvanot uz centrāli. Skaidri un gaiši pateicu, ka vilciens no Ikšķiles ienāk Rīgas stacijā plkst 9:27, un ka mašīnai jābūt centrālās stacijas laukuma pieturā plkst 9:30, ka es jau tur būšu un gaidīšu. Dispečerei stingri piekodināju, ka mašīnai jau 9:30 ir mani jāgaida. Jā - viss būs kā vajag.
Šoferis, tel.nr.25256920 (borta nr. nezinu), plkst. 9:14 zvana un jautā - kur es esmu. Atbildēju, ka mašīna bija runāta uz plkst. 9:30 un ne ātrāk. Teica, ka viss labi - gaidīs.
9:30 jau stāvu pieturā - zvanu šoferim un jautāju - kur piestājis, lai varu atrast. Šis atbild, ka atrodas labierīcībās un viņam vajagot vēl 4 min. Viss saprotams - ja daba sauc - tad sauc. Paiet kopumā 7 minūtes (gaidīt nevaru, jau kavēju, un esmu punktuāla), iesēdos jau Red cab, kas pie ''Fēnikss'' spēļu zāles ir vesela jūra, sākam braukt - zvana ''Pandas'' šoferītis - biju nikna un vienkārši noskaldīju ''Nevajag tik ilgi čurāt''.
Atvainojos par leksiku.
Ja Jūs zināt, ka Jums ir jānokļūst konkrētā vietā laikus un taxi esat izsaucis uz konkrētu laiku, tad ziniet, ka uz ''Panda taxi'' nevar paļauties.
Punktuāliem cilvēkiem, kas zin, ka nokļūs galamērķī laikus - iesaku citu firmu.
Комментарии (2)
Tadi bomzu klijenti , kas brauc pa nieka 2 eiro nav vajadzigi ,un vel izmantojot savas limonadshemas lecot no vilciena panda iedzen velmi iesplaut gimi tadam bomzu klijentam
Tad nevajag strādāt bomžu kantorī, tad nebūs tevis minētie - bomžu klienti :D