Panda Taxi - Slikta serviss, sava veida krāpšana, melošana klientiem.
3.11.18. Izsaucām taksi Ķekava-Rīga
aizbraucam līdz galamērķim, dodam karti, lai norēķinātos uz ko taksists atbild: ”ar karti nevar, aparāts nestrādā, jo ir jauns likums pieņemts, sistēmu maina. ” okey, kā es to varu zināt, kur jaunos takšu likumus redzēt? !
Beigās jau salasījām 15 eur pa visam kabatam, samaksājam. Izkāpjam, zvanu uz centrāles nr, uz ko man atbild: neko nezinam par jauniem likumiem.. Pasauca vadītāju pie klausules, ari viņa neko par to nezin un atbild man: jums vajadzēja zvanit mums, kad bijāt taksī, tad brauciens šādā gadījumā būtu bijis par velti. Oh well, neviens tā ari neko nevar palīdzet protams, atrisināt. Bet šī bija pēdējā reize, kad izmantoju panda taxi (67000000) pakalpojumus. Taksists meloja acīs skatīdamies, nekādi jauni likumi nav, un mašīna, kad vel meklējam naudu pa kabatam, lai salasītu summu, taksists pateica, ka ari talāk nekur nevar mūs vest. Tad ko mums no gaisa noraut skaidru naudu, ja karti nepieņem, jo melo acīs skatīdamies un pie tam summa bija 14.60 eur. Un iedoti tika precīzi 15 eur, pievāca ari 40 centus, kas netika doti kā dzeramnauda par šādu pretīgu cūcību.
Esmu vīlusies, ka arī vadība pat nepiedāvā variantu, ka runās ar šo šoferi vai vel ko. Tā bija brutāla klientu izsmiešana un melošana klientiem. Riebjas šādi cilvēki, kas čakarē citus.
Nevienam nekad vairs neieteikšu panda taxi un nekad arī vairs neizmantošu šos pakalpojumus.
Комментарии (2)
Iesniedziet policijā sūdzību par krāpniecību, vnk.neļaujiet sev . irst uz galvas.. Tas nekas, ka summa maza.
man (ne panda) taksists paraudāja, ka visu dienu ar vaučeriem un uzņēmumu kartēm braukā, sirds atmaiga, kaut arī varēja arī neatmaigt. loģiski, ka viņiem visiem karte jāņem.