Panda Taxi - Pretenzija
Es un manas ģimenes locekļi jau apmēram divu gadu esam Jūsu pastāvīgie klienti. Visu laiku biju apmierināta gan ar operatoru, gan ar šoferu darbu. Bet šodien izveidojas situācija, kura mani apbēdināja. 06.12.2014. Man bija jābrauc uz lidostu satikt viesus. Nolēmu braukt ar 22. autobusu no gala punkta Abrenes ielā. Kādu iemeslu dēļ pēc saraksta autobusa nebija. Lai neriskētu, jo nav zināma situācija uz ceļiem (no rīta bija sniegs), zvanīju uz Jūsu kompāniju pl. 10:07, lai izsaukt taksi uz autobusu gala punktu Abrenes ielā. Operatore man atbildēja, ka man prasīja precīzu adresi. Bet tur tiešam nekur blakus nav māju ar numuru. Tad es prasīju vai es varu satikt mašīnu Abrenes un Dzirnavu ielu stūrī. Atbilde bija „Nē – tikai precīza adrese”.Tāpēc biju spiesta griezties citā kompānija, kur mani saprata un pasūtījumu pieņēma.Domāju, kad ir daudz citu konkurentu kompānijas un izvēle ir plaša, ar klientiem un jo vairāk ar pastāvīgiem klientiem ir jāstrādā citādi, jo ar tādu attieksmi pret klientu Jūs varat pazaudēt uzreiz 3 klientus – mani un manas ģimenes locekļus.Nekur nav e-pasta adresi, lai aizsūtīt sūdzību tieši uz kompāniju.
Комментарии (3)
Šausmas! Tagad PANDA TAXI bankrotēs! Pazaudēt tādus klientus!!!
Adrese: Abrenes iela 1, un varēji griezties ar pretenziju uz RS dispečerpunktā, kas tur pat ir, par to kur ir 22 autobuss, lai sauc šefu ar, par biļešu naudu nopirkto Range Rover džipu, lai aizved tevi uz lidostu.
nepatiikami bet buus labi