Panda Taxi - Neieradās noteiktajā laikā
Labdien!
Situācija nav no patīkama kajām, bērnam pulciņš sākas plkst. 18: 00, redzot, ka līst ļoti stipri un sabiedriskais transports mums no mājām līdz mācību iestādei nekursē un vīrs bija komandējumā ārpus lv, izlēmu bērnam, ar vectēvu laikus pasūtīt taksometru, plkst. 13: 30, (norunājām ar dispečeri, ka taksometrs būs iuz plkst. 17: 30) , kad nu šis laiks bija klāt, zvanu bērnam un jautāju vai taxi ir klāt uz ko Atb Ild, ka nav, paralēli zvana otrā līnija, kur automātiskais atbildētajs atbild, ka brīvu mašīnu uz mūsu izsaukumu nav. Vai tas ir normāli, ka to paziņo, pēdējā brīdī? Zvanīju atkal viņiem atpakaļ, zvanot no mana telefona savienojums ar viņiem nenotika, runāja tikai automātiskais atbildētājs, zvanīju no cita, tur gan pacēla uzreiz. Kurš gan tā uzvedās? Galu galā automašīna tā arī neatbrauca, bērns uz apmācībām netika, 30.00 eur gaisā, un atvainošanās kā tādas aī nebija.. Neiesaku vairs nevienam šo taksometru kantori... Ļoti rupji, operatori
Комментарии (7)
braucu no olimpic cazino un ielefons pazuda
bushu loti pateicigs ja telefons atradisies,naudas kompensacija garanteta.Atrodos Balozos Skolas 5-6
Kopš kura laika takšu kompānijas GARANTĒ ierašanos noteiktā laikā? Tas, ka pasūti uz priekšu, nenozīmē, ka taksis būs pieejams, pati vainīga.
norunājām ar dispečeri, ka taksometrs būs iuz plkst. 17:30
kas tu esi?
Nav glīti. Bet vispār jau mūsdienās, tādam situācijām, labāk izmantot yandex vai Bolt. Kad bērns un vectēvs uz vietas, uzklikšķi aplikācijā un taksis 5-8min laikā klāt.
Tad kam mums tādi vispar vajadzīgi, cilvēki pat uz reisiem lidostā nokavē, nav ko solīt, ja nespēj pildīt...
Panda nav takšu zīmols šādiem brīžiem. Daudz labāk RedCab, BalticTaxi.