Panda Taxi - Cilvēku manišana
Labdien, 08.06.2018, 8 no rita piezvanīju pieteikt taksi uz 9, uz Stradina slimnīcu bija jābrauc, jāved mamma kurai ir 82 gadi pie ārsta, to visu pateicu operatorei Marija, apsolīja ka bus, 8 un 50 min. Pazvanīja ka taksis kavējas bus 9, 20, piekritam gaidit jo pie ārsta bija jābūt plkst. 10, bet 9,20 pazvanīja un pateica ka taksis vēl kavēsies kādu stundu, kadel operatores melo, būtu saukusi kādu citu kompāniju, bet ar pandu sadarbojos jau kadus 5 gadus, bet ši bija pedēja reize, kur strāda melīgas un nelaipnas operatores. Ar cienu Indra Skukauska, tel.29703465, e pasts [slēpt]@inbox.lv
Комментарии (5)
Brauciet ar taxify un šādu problēmu nebūs, jo pandā šoferi paši izvēlas kuru pasūtījumu pieņemt kuru nē.
Tieši tā!
Tikai un vienīgi Taxify! nav problēmu pilnīgi nekādu.
Tā ari darišu , vienigais ka taksi sūtu mammai kurai ir 82 gadi , viņa pandu labaķ atpazist , bet nu gan vairs nesu'tišu .
Pirmo reizi pazvanīju uz Panda taxi, bet man atbildēja sieviete ar nodzertu balsi. Vēl pat nepaspēju nosuakt laiku uz kuru man taxi nepieciešams, kad jau man pateica, ka stundas laika ieradīsies! Katra ziņa iespaids palika ne tas labākais.
par operatoru neizdarību un neprasmi plānot pilnībā piekrītu, no otras puses par šito darbdienu rītu "8-9:00" problēmu nu vienkārši dažkārt asinis sāk vārīties... vai kādreiz ofisniekiem kāda instance aizliegs braukt ar savām mašīnām uz saviem ofisiem vai arī ar ofismašīnu braukt vakarā uz mājām un pēctam otrā rītā atpakaļ Daugavas otrā pusē?!? varbūt pēc gadiem 100?!? ar manīm ja kāds grib norunāt tikšanos viņpus Daugavas 9-10:00, vienmēr cenšos manīt laiku uz 7-8:00 vai 10-11:00...