www.sudzibas.lv Pakalpojumi Informatīvais tālrunis

Pakalpojumi - Informatīvais tālrunis

Mūsu uzņēmums šodien saskārās ar nepatīkamu faktu, ka mūs nevarēja savienot ar apkalpojošo menedžeri, lai pieslēgtu pakalpojumu, jo, kā apgalvoja konsultante, šādu informāciju sniedz tikai paraksttiesīgajai uzņēmuma personai vai personai, kurai ir pilnvara. Tā kā iepriekš mūsu menedžeris ir nomainījies, bet jaunā menedžera kontaktus neesam saņēmuši.
Kā arī loģiski spiežot, vai uzņēmuma īpašnieks tagad sēdēs un pieteiks dažādus pakalpojumus, kacelejas preces, utt.?
Kā arī operatore bija izbrīnīta, kad uz viņas uzdoto jautājumu - vai mēs nevaram sazināties ar iepriekšējo menedžeri, atbildēju, ka šim menedžerim pēdējā darba diena bijusi pirms mēneša - atbilde sekoja - precizēšu šo informāciju. Kā vispār var tik nezinoši cilvēki strādāt biznesa klientu apkalpošanas nodaļā...

L

Комментарии (3)

L Līga 24.10.2011

Augstāk minētais ir saistībā ar TELE2 .

S Sauliite 24.10.2011

Līga, Tev ko uz pieres bija rakstīts, ka tiešām strādā tajā uzņēmumā un, ka uzņēmuma īpašnieki tiešām vēlas to pakalpojumu? Ja viņi neprasītu paraksttiesības vai pilnvaru, tad jebkurš cilvēks varētu aiziet un pus Latvijai kādu pakalpojumu pieslēgt! Un tad noteikti Tu būtu viena no lielākajām bļāvējām par to cik viņi ir nezinoši, jo neko nepārbauda!

Savā nezināšanā un neprasmē strādāt nav jāvaino citas kompānijas!

D dsgds 24.10.2011

uzraksta pilnvaru un lieta atrisināta, ko vaimanāt, nesaprotu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы