Pakalpojumi - Informatīvais tālrunis
Mūsu uzņēmums šodien saskārās ar nepatīkamu faktu, ka mūs nevarēja savienot ar apkalpojošo menedžeri, lai pieslēgtu pakalpojumu, jo, kā apgalvoja konsultante, šādu informāciju sniedz tikai paraksttiesīgajai uzņēmuma personai vai personai, kurai ir pilnvara. Tā kā iepriekš mūsu menedžeris ir nomainījies, bet jaunā menedžera kontaktus neesam saņēmuši.
Kā arī loģiski spiežot, vai uzņēmuma īpašnieks tagad sēdēs un pieteiks dažādus pakalpojumus, kacelejas preces, utt.?
Kā arī operatore bija izbrīnīta, kad uz viņas uzdoto jautājumu - vai mēs nevaram sazināties ar iepriekšējo menedžeri, atbildēju, ka šim menedžerim pēdējā darba diena bijusi pirms mēneša - atbilde sekoja - precizēšu šo informāciju. Kā vispār var tik nezinoši cilvēki strādāt biznesa klientu apkalpošanas nodaļā...
Комментарии (3)
Augstāk minētais ir saistībā ar TELE2 .
Līga, Tev ko uz pieres bija rakstīts, ka tiešām strādā tajā uzņēmumā un, ka uzņēmuma īpašnieki tiešām vēlas to pakalpojumu? Ja viņi neprasītu paraksttiesības vai pilnvaru, tad jebkurš cilvēks varētu aiziet un pus Latvijai kādu pakalpojumu pieslēgt! Un tad noteikti Tu būtu viena no lielākajām bļāvējām par to cik viņi ir nezinoši, jo neko nepārbauda!
Savā nezināšanā un neprasmē strādāt nav jāvaino citas kompānijas!
uzraksta pilnvaru un lieta atrisināta, ko vaimanāt, nesaprotu.