Pakalpojumi - attieksme pret klientu
Nevienam neiesaku Triatel i-pakalpojumus. Viss ir labi kamēr neizdomājat uz laiku palūgt atslēgt i-netu vai nedod dies'lauzt līgumu ar viņiem! Attieksme pret pastāvīgajiemklientiem ir alu cilvēku līmenī. Veselu gadu lietoju šo inetu (par kavalitāti nesūdzos, bija ok!), bet kad noplīsa mans dators un lūdzu uz laiku atvienot i-netu, jo loģiski nevaru to tagad izmantot - pretimnākšana absolūti nekāda! Tas notika 3.maijā.Operatore sašutumā jautāja - nu kur jūs bijāt 30.aprīlī? Diemžēl nevarot neko vairs darīt, visi rēķini par maiju jau izveidoti un man būs jāmaksā arī par maiju.Bet es nevienu dienu maijā nevarēju izmantot i-netu! Pēc tam zvanīja "klientu personāla daļas vadītāja" un piedāvāja, ka tomēr varēšot man atslēgt uz laiku to i-netu, bet par maiju tomēr būšot jāmaksā, ko vēlāk "atdošot", kad atkal pieslēgšos atpakaļ! Neko jau attieksme - naudas plēsēji pretīgie! Aizsūtīju iesniegumu, ka laužu līgumu ar šo firmu un uzskatu par absurdu maksāt par pakalpojumu, ko neesmu ne vienu dienu izmantojusi. Pēc 2 minūtēm zvanīja t'apati vadītāja un skaļā balsī sāka bļaut klausulē - jums vienalga būs J-Ā-M-A-K-S-Ā!!!, ja nē - mēs jūs pa taisno uz C-R-E-D-I-T REFORM!!!
Samaksāju un nekad mūžā vairs nesaistīšos ar šo firmu un neiesaku nevienam! Attieksme pret klientu ir vienkārši šokējoša!
Комментарии (1)
Un kantoris Kalna ielā 2 ir vienkārši ''zolīds'', lai neteiktu vairāk!=D Aizgāju, lai atteiktos no i-neta, aiznesu visus piederumus! Attieksme nekāda, cilvēki gaida, personāls nereaģē, pēc laba laika pienāk un pajautā-''vai ko gribējāt?'' Menedžeri runā pa telefonu ar tik nelaipnu attieksmi...Kauns kompānijai!