Oriflame - Nespēja atrisināt problēmas, slikts serviss
Jau vairākus gadus esmu Oriflame Kleenex un kādreiz arī biju konsultante. Bet tikai šogad es pārliecinājos, ka kompānijai ir nospļauties uz klientiem un personāls absolūti nemāk risināt nestandartas situācijas.
4.11 un 5.11 es pasūtīju preces, apmaksāju tos un laicīgi saņēmu.
11.11 es negaidīti saņēmu vēl vienu sūtījumu. Kad es paņēmusi to no pakomāta un atraisītu, es ieraudzīju preci, kuru es nesūtīju. Pēc zvana uz oriflame noskaidrojās, ka 6.11 sistēmā parādījās pasūtījums ar mistisko summu. Prece nebija apmaksāta, bet man to preci nosūtīja (kaut tas nav iespējams bez priekšapmaksas) . Kad es mēģināju paskaidrot, ka es vispār neko nesūtīju 6.11 un ko man darīt ar to parādu, kas mistiski izveidojās, man teica, ka viņi nezina, kā tas ir iespējams un man jāatgriež preci.
Ne pa velti es izmantoju pakomāta pakalpojumus, jo es nevaru braukt uz ofisu pēc sūtījumiem. Labi, nolēmu, ka tomēr vajag kaut ko darīt un izmantoju dpd pakalpojumus. Apmaksāju un paciņa tika nosūtīta uz tuvāko oriflame pakomatu un uzrakstīju viņiem izsekošanas kodu.
Pēc laika, kad es redzu, ka paciņa jau divas dienas ir pakomātā, es atkal sazvanījos ar oriflame un pajautāju, kad viņi izņems pasūtījumu un izdzēsīs paradu? Man atbildēja, ka viņi gaidīja kurjeru, nevis sūtījumu pakomātā un kādam tur jāiet. Es jau dusmojos un pateicu, ka man tāpat bija jāmaksā par kāda kļūdu un dpd pakalpojumiem un man vēl vajadzēja maksāt kurjeram!
Šodien jau ir 19.11. Paka tā arī nav izņemta, uz vēstulēm oriflame nereaģē.
Paldies, oriflame, galīgi nekompetenti darbinieki un slikta attieksme pret klientiem.
Добавить комментарий