Or Mēbeles - slikts serviss
Pēc drauga atsauksmēm par to, ka esot ērts matracis ar lielām atlaidēm, arī es devos to iegādāties. Viss jau sākās jauki, matrača kvalitātei gan jau nav ne vainas (lai arī tagad sāku arī par to šaubīties pēc šī ''lieliskā'' servisa), arī matrača izgatavošana neprasīja pārlieku ilgu laika periodu, taču viss, kas saistīts par un ap piegādi ir vienkārši drausmas.. Sāksim ar to, ka piegāde uz Rīgas rajonu, šajā gadījumā Saulkrastiem, izmaksā 40 eiro, bet pārdevējs uz vietas teica, lai pacenšamies atrast savu transportu, jo matraci varot ielocīt pat universālajā passātā (lai arī atsperu, bet esot taisīts pēc jaunas tehnoloģijas, tādēļ varot locīt C veidā). Transportu atrast tomēr nevarēju, sarunāju piegādi tikai pēc nedēļas, jo redz tik tālu varot atvest tikai piektdienās.. Pienāk piektdiena un es gaidu matraci, bet no viņa nav ne miņas, piezvanot, visu pārbauda un saka, ka esot bijsui saspringta diena, esot aizmirsuši pierakstīt piegādi, tagad atkal tikai nākamā piektdiena jāgaidot.. Šajā reizē tiek atrasts transports, volkswagen mikroautobuss (vajadzētu taču derēt, ja jau pat passātā varot ielocīt).. Dienā, kad dodamies pēc matrača un esam pie saņemšanas vietas, neviens neceļ klausuli vismaz 15 reizes, kad beidzot klausule pacelta, tiek teikts, ka tūlīt nosūtīšot puisi. Puisis, protams, nenāk, zvanam atkal, pēc kāda laiciņa atnāk. Atnes matraci galīgi saplēstā iepakojumā, un uz jautājumu, kādēļ tāds iepakojums, atbild, ka nezina - strādā tikai ceturto dienu. Ar tādu iepakojumu nevar viņu ielikt tajā busiņā, tur daudz, uz kā var uzraut. Labi, tomēr sarunājam to piegādi atkal par tiem astronomiskajiem 40 eiro.. Beidzot tiku pie tā matrača, bet nu nesaprotu, kā tādu cietu kluci varētu ielikt passat, nu kādēļ jūs tur strādājat, ja nesaprotat paši, kādi matrači jums tur lokās vai nelokās? Tagad arī problēmas ar iedabūšanu telpās, bet nu tas jau ir cits stāsts.. vienvārdsakot, serviss tur galīgi nav sakārtots un ar to kaut kas steidzami jādara!
Добавить комментарий