РешеноOr Mēbeles - Matrača izmērs neatbilst aprakstam
Neiesaku pasūtīt matračus šajā uzņēmumā. Diemžēl mana pieredze nav laba. Tik daudz laika iztērēta veltigi. Ja es varētu- es pagrieztu laiku atpakaļ un nopirktu dārgāku matraci, tikai lai nav jāiziet cauri šim visam. Sākumā viss bija ideāli, pa e-pastu mani lieliski konsultēja, atbildēja uz visiem jautājumiem. Biju ļoti priecīga, ka Latvijā eksistē tāds serviss. Pasūtīju matraci 180x200 cm. Gaidīju mēnesi, nevis 10 darba dienas un bija pašai jāinteresējas kad tad būs gatavs. Kā nauda tika saņemta kontā- konsultanti, kuri atbildēja monentāli- izzuda. Atbildes bija jāgaida divas dienas. Saņēmu matraci, atvedu mājās- ielieku gultā un nevaru saprast... starp gultu un matraci ir šķirba! Nu krietni platāka par telefona biezumu. Izrādījās, ka tas ir 178 cm platumā, nevis 180 cm, kā bija rakstīts mājaslapā un pasūtījumā. Nosūtīju viņiem bildes, piezvanīja ļoti laipna meitene, pateica, ka matraci samainīs nākamajā dienā. Samainīja. Bet uz tieši tādu pašu. Ok. Sazinos atkal ar “OR mēbeles”, šoreiz ar mani runā kāds vīrietis, kurš vārdu nenosauca. Sākumā saka, ka varbūt man gulta ir pārāk plata. Un ja man vajag speciālu izmēru (180 cm!) vajadzēs piemaksāt. Es it kā jau samaksāju par matraci, kuram bija jābūt 180 cm platam, negribās piemaksāt par viņu kļūdu. Bet izrādās, ka matračiem jābūt uz 2 cm mazākiem, lai varētu uzvilkt palagu. Es jautāju kas tad tas par palagu, kurš ir 2 cm biezs? Bet tad viņš sāk stāstīt, ka vajag palūgt, lai man kāds vīrietis izmēra, jo acīmredzot es, kā sieviete nemāku lietot mērlenti. Un beigās izrādās, ka viņi bija izmērījuši matraci un viņiem tas ir tieši 180 cm plats (kur tad 2 cm palagam palika?). Un viņam esot bildes, kur viņi ar profesionālu mērītāju ir izmērījuši matraci. Es palūdzu atsūtīt tās bildes. Uz tā arī palikām. Jau trīs nedēļas gaidu bildes un nekas netika atsūtīts.
Un tas nav man pirmais matracis. Pirms tam man bija matracis no JYSKa un gulta no IKEAs, kuri kopā salikās ideāli, kā divi puzzle gabaliņi. Tādēļ zinu, ka tādai šķirbai nav jābūt.
Šis jautājums tika atrisināts ar "OR mēbeles" darbiniekiem.
Комментарии (6)
Tas vēl sīkums, mūsu gultai matracis ir ar 5cm starpību un OR teica pilnīgi to pašu. Un labākais ir tas, ka pēc gada lietošanas matracis sācis atslāņoties, kaut arī ik pēc divām dienām apgriežam otrādi, lai matracis spēj atpūsties no mūsu masām :D
Pirms pērciet kaut kur matraci, pārbaudiet vai uzņēmums maksā nodokļus, var bez maksas lursoft lv izdarīt. Ja nemaksā VID, tad jau ir rāditājs, ka nav labi.
Pirms mēneša pasūtīju sev gultu. Kad bija pagājušas 2 nedēļas, sadomāju paskatīties sudzibas.lv ko saka un gandrīz mati izbira no galvas no tā, kas te sarakstīts. Domāju, ka man atvedīs frankenšteinu, ja vispār kautko atvedīs...
Pats sazvanīju viņus un pajautāju kur gulta un tad arī man pateica, ka būs rītā.
Sagaidīju rītu un gultu atveda. Biju pārsteigts par to, ka kvalitāte tik laba. Pēc tā, ko šeit varēja lasīt, varētu domāt, ka atvedīs no sūdainiem kokiem izdrāztu stakli...
Kvalitāte bija ļoti laba un salikt arī bija viegli. Salīdzinot ar jysk gultu, kuru liku kopā samērā ilgi, tad šai bija normāli sakabes mezgli, vietās kur vajag un tikai dažas skrūves. Saliku 10 min un bija ok. Vienīgais "ribas" varēja būt no cita materiāla, tās tādas baigi smagas un saplāksnīgas. Laigan to var arī nopirkt tajā pašā jysk vai topshop. Ribas tur ir cik uziet.
Kopumā šķita viss ok. Protams gaidīšana šķiet ilga - mēnesis. Bet nu ko padarīt...tagad viņiem ir akcijas un drošvien visi pasūta un gaidīšanas laiku izvel ilgāk nekā parasti būtu...
Ja pasūtat, tad iesaku pēc kādām 2 nedēļām piezvanīt un pārliecināties par statusu, lai ir skaidrs, ka viss ir procesā.
Komunikācijas ziņā piekrītu dažām sūdzībām, ka varēja labāk nokomunicēt pasākumu, bet nu gan jau, ka viņiem tur nav baigā "sistēma" kur lampiņas mirgo, ja pasūtījumam laiks pienācis...iesaku vienkārši piezvanīt un pajautāt...
Kopumā esmu apmierināts ar visu.
Bēēt nu šitās sūdzības, kas te sarakstītas...tur jau nosirmot var lasot. Varbūt tiešām pasekojiet saviem pasūtījumiem paši pirms rakstat. Izlasot likās, ka gultu vispār nedabūšu...lol...Tāpēc jau visi saka, ka sudzibas labāk nelasīt, pārāk daudz "viedokļi"...
Pirms 2 gadiem pirku OR mēbelēs gultu+matraci (Argent), der ideāli. Uz kāda veikalā gulēju, tādu arī atveda, nekas arī neatslāņojās, ir tik pat ciets, kā bija jauns. :)
Pilnīgi piekrītu, nelasiet sūdzības, nosirmosiet! Es ari pasutiju matraci, nestandarta izmeru, nopirku atvedu, ideali izmeri, gulu un domaju, ka var censties sacakaret dazi uzpirkti cilvecini uznemuma imidzu, jo si miskaste, ko sauc par inetrnetu tacu pielauj visu un ne par vienu savu vardu nav nevienam jaatbild! Portals berze rokas, pikis no reklamam nak! Reali normala kompanija! Un ja ir VID paradi, tad varbut tapec, ka strada ar labiem materialiem un tad nepaliek baigi daudz naudinas pari saja biznesa, lai visu nomaksatu! Cilvekiem smadzenes ir iedotas lai domatu! Visu visi grib to labako un bez maz par velti! Un tad lai ari viss godigi!
Pēdējās muļķības!
Neesmu nekāds uzpirkts cilvēks! Bet iepirkšanās Or mēbelēs tiešām ir laimes spēle. Ja 4 pasūtījumi pie viņiem bija ok (pieverot acis uz daudz ilgāku piegādi,nekā sola),tad pēdējais lika pamatīgi vilties.
Un matrači tur tomēr nav super augstas klases. Pēc gada jau matracis savēlās,un izveidojās bedres.
Bijām sūtījuši arī dīvānu tur,par laimi tam kvalitāte ir laba.