Or Mēbeles - Slikts serviss, tukši solījumi, piegādes pārcelšana
2024. gada 31. janvārī tika pasūtīts un apmaksāts matracis. Saņēmu e-pastu, ka pasūtījuma izgatavošanas laiks ir 15-20 dienas. Uzrakstīju e-pastu 2. martā, ar jautājumu kad matracis varētu būt gatavs. Atbildi saņēmu tikai 6. martā, ka pasūtījums ir nedaudz aizkavējies. Turpināju gaidīt. Pēc laika veicu pirmo zvanu, lai noskaidrot, kad matracis būs gatavs. Saņēmu atbildi, ka ražošanas laiks diemžēl ir aizkavējies. 18. martā uzrakstīju atkārtotu e-pastu, lai noskaidrot kāds ir matrača ražošanas beigu datums. Saņēmu atbildi 19. martā, ka pasūtījums stāv procesā un tuvākajā laikā būšot gatavs. Turpināju gaidīt. Marta beigās zvanīju vēlreiz, uz savu jautājumu saņēmu tādu pašu atbildi, kā iepriekš. 2. Aprīlī veicu kārtējo zvanu (otrdiena), uz ko saņēmu solījumu, ka matracis būs gatavs uz nedēļas beigām (proti, uz piektdienu, sestdienu), un ka man piezvanīs. Zvanu tā arī nesaņēmu. 15. Aprīlī turpināju zvanīt, bet šoreiz man vairs necēla klausuli, visu laiku tiku mests nost. Piezvanīju uz PTAC, izskaidroju situāciju, pēkšņi Or Mēbeles uzzvanīja atpakaļ, paziņojot, ka matracis ir gatavs, par gaidīšanu būšot vēl klāt dāvanā spilvens. Sarunājām piegādi uz 18. aprīli. 18. aprīlī matraci tiešām atveda, taču solītās dāvanas nebija klāt. Jebkurā gadījumā, no 31. janvāra līdz 18. aprīlim ir krietni vairāk nekā 20 darba dienas, tika pārcelti piegādes termiņi un solījumi, kas netika izpildīti.
Neiesaku sūtīt matraci no šīs vietas, jo netiek nodrošināta normāla klientu apkalpošana, neviens neinformē, ka piegāde/ražošana aizkavēsies. Ja gribas dabūt matraci laicīgi, tad ir nepārtraukti jāzvana un jādraud ar iesniegumu PTAC, kā rezultātā Jūs savu preci varat iegūt ātrāk.
Добавить комментарий