РешеноOB serviss - Slikts serviss zagšana
Pirmajā reizē kad atnāca meistars viņš pateica, ka absolūti neko nedarīs, jo viņam nebija komfortabli veikt darbu, lai gan nekad nevienam citam meistaram nebija nekad problēmas. Mums nācās griezt sienā lielāku caurumu, lai redz šis kundziņš varētu nomainīt skaitītāju. Tas ir sīkākais, bet fakts.
Tad veicām otro reizi pierakstu, atnāca cits kungs un 1. Vez atļaujas izmantoja manas mantas (piem. Slotu, dvieļus utt) absolūti viss ir metams ārā, jo nevar atmazgāt pleķus. Siena ir ar kaut ko aplieta, ko arī nevar nomazgāt. Grīdu atstāju visu slapju, ar netīrumiem, slapjām saplēstām salvetēm utt. Tad kad šis "meistars" iedeva man parakstīt papīrus, pa to laiku viņš nozaga manu telefonu un aizgāja prom. Pamanīju to oēc aptuveni 10min. Tad uzreiz skrēju lejā un paldies dievam, ka viņš vēl bija pie mājas. Salamājoties uz viņu es atguvu atpakaļ savu telefonu un teica, ka "sajauca", bet nesaprotu, kā var sajaukt xiaomi ar iphone kuram ir 3 kameras... Sazvanot šo firmu šī dāmīte kas pacēla klausuli ļoti pretīgi runāja, neklausījās un smējās par mani. Drausmīgs serviss!
Situācija tika atrisināta,pats īpašnieks personīgi sazinājās un uzaicināja uz tikšanos. Situācija sākotnēji auga augumā tīri komunikācijas pārpratuma dēļ. Viss tika atrisināts!
Добавить комментарий