www.sudzibas.lv OB serviss Slikts serviss

OB serviss - Slikts serviss

Briesmīgākā pieredze ar šo kantori. Siltuma skaitītāja verificēšana.

Firmas mājas lapā ir pieteikuma forma ar vārdiem "piesaki santehniķi jau šodien". Aizpildīju visas ailes un visu dienu gaidīju zvanu vai ziņu. Nākamajā dienā pati zvanīju un jautāju, kāpēc man neatzvana un vai man gaidīt vēl, jeb jau telefoniski varam sarunāt meistaru. Saņēmu atbildi, ka droši vien pati esmu palaidusi garām zvanu no firmas. Mēs kādā laikmetā dzīvojam, lai tā melot? Es taču redzu zvanu vēsturi savā telefonā, un neviens man nav zvanījis. Sarunājām, ka 26. augustā atbrauks meistars, lai noņemtu siltuma skaitītāju verificēšanai. Paldies meistaram, adekvāts jauns vīrietis, atbrauca sarunātajā laikā un kārtīgi izpildīja savu darbu. Šajā kantorī viņš ir vienīgais normālais darbinieks. Verifikācijai mutiski tika noteikts viena mēneša termiņš. Šo termiņu saņēmu gan no meistara, gan no menedžeres. Šobrīd ir jau 9. oktobris. Sākot no septembra beigām (kad pagāja viens mēnesis no skaitītājanoņemšanas brīža) menedžere stāsta pasakas, ka "nākamajā nedēļā" laboratorija atdos manu skaitītāju. Un tajā pašā sarunā saka, ka viņa neatbild par laboratorijas darbiem un nezin, kad pabeigs skaitītāja verificēšanu. Ja es tieku pie sarunas ar viņu, tas vēl jāuzskata par labu rezultātu. Dažreiz ir tā, ka es zvanu visas dienas garumā un nevaru zasvanīt. Protams, es zvanu darba laikā. Kad beidzot atbild, es nesaņemu ne atvainošanos, ne paskaidrojumu, kāpēc nevar nevienu sazvanīt. Kā jau uzrakstīju, praktiski 1,5 mēnesi gaidu savu siltuma skaitītāju. Uz rokām ir tikai daļēji aizpildīts pieņemšanas-nodošanas akts. Neapsildāmā dzīvoklī visu oktobri ir bērns ar klepu un puņķiem. Stāsts vēl nav beidzies, un šī ir sliktākā pieredze, ko esmu saņēmusi un turpinu saņemt jau otro mēnesi.

09.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы