OB serviss - Nepilda solijumus
"Interesants" kantoris. No firmas piezvanīja un piedāvāja nomainīt ūdens skaitītājus. Piekritu, likās ja jau paši izrāda iniciatīvu, tātad jābūt nopietnai un atbildīgai firmai. Sarunājām dienu, atbraukšot laikā no plkst.18.00 - 19.00. Norunātajā dienā esmu laicīgi mājās ( protams nācās pacensties, lai pēc darba pagūtu izņemt bērnus no izglītības iestādēm un atskriet mājās). Pēc uz stundas zvana meistars un stāsta , ka viņam radušās problēmas ar auto, nevarot atbraukt. Labi, esmu saprotoša un sarunājam uz nākamās dienas vakaru plkst.19.00
Nākamajā dienas vakarā pacietīgi gaidot līdz plkst.20.00 tapa skaidrs , ka neviens neatbrauks. :)
Es nezvanīju ne meistaram, ne firmai. Šeit jau ir principa lieta, paši zvanījāt un piedāvājāt, tērējāt manu laiku. Visu labu! Pirmo un pēdējo reizi sadarbojos ar šiem klauniem.
Комментарии (2)
Labdien!)) Paldies, ka esat saprotošs cilvēks. Nu tad stāstam ;) Atgādināsim jums , ka mūsu mīļajā galvaspilsētā viesojās kādi nopietni draugi no ārzemēm un šie draugi protams nevar tikties brīvdienās vai kaut kur ārpus galvaspilsētas, dēļ tā, ka vienmēr visur bija korķi un jūs nebijāt viena kur mēs kavējām. Par mašīnu, jā tiešām meistaram bija problēma ar viņu, bet tā ir normāla lieta, jo meistari nabraukā ar tankiem. :)) Par nākošo dienu, turpat netālu no jums klientam norāvās ventilis un mēs viņu nepametām bēda ( kā to varbūt izdarītu citi un brauktu tālāk ) un līdz 22:00 vakarā gaidijām avārijas brigādi. ( atvainojamies ka nepazvanijām 21:00 vakarā ). ;))) Un mēs protams arī esam saprotoši klauniņi un tādēļ piedāvājam jums tomēr kādu dienu mūs sagaidīt pēc svētkiem un mēs jums veiksim nomaiņu BEZ MAKSAS. :)))
Ar cieņu , "klaunu OB serviss '' ;)))) Priecīgus svētkus!))
Отвратительный, не вежливый ответ