NS King - Slikts serviss
Pastaigāju ar kurpēm. Iekšpusē saira zole. Ja pastāv sausumā, tad vairs nevar normāli uzvilkt kurpes. Turklāt es braukāju ar mašīnu, nestaigāju kājām. Ūdenī nemērcēju un nesvīst man tik nenormāli kājas. Aiznesu uz veikalu. Čeks bija pazudis. Palasīju, ka der bankas maksājuma uzdevums, jo maksāju ar karti. Aiznesu maksājuma uzdevumu uz veikalu. Pirmā pārdevēju reakcija bija šāda - nav čeka, pašol na. Biju sagatavojis iesniegumu, kurā paskaidroju, ka bankas maksājuma uzdevums ir darījumu apliecinošs dokuments. Kamēr stāstu kas par vainu, pārdevēja saka, uzgaidiet mirkli un iet palīdzēt citiem pircējiem izvēlēties izmēru, vienkārši ignorējot mani. Iesniegumu beigās ar lamāšanos iesniedzu un pieprasīju rakstisku oficiālu atbildi. Kaut ko vēl man tur smērēja, ka profilakse nav veikta. Man vajagot ik pa laikam līmēt ārējai zolei pa virsu vēl kaut kādu zoli, lai nedilst oriģinālā. Are you kidding me? Pēc nedēļas saņemu atbildi, ka iekšējā zole tika pakļauta sviedru un mitruma iedarbībai. Naudu neatgriežam.
Комментарии (1)
Nu ir m*sli viņiem tie apavi. Sīkajam nopirku - nedēļu nepavalkāja un pagalam. Aiznesot uz bodi - vienos vārtos, naudu neatgriežot šādos gadījumos. Nācās vairākas reizes piestaigāt, kamēr uzradās "eksperts", veikalā strādājošs puišelis, un uzreizi pasūtīja *irst, ka pašu vaina vien esot. Varot uzrakstīt slēdzienu. OK, lai raksta. Tad nesu papirusus uz PA, neatkarīgu ekspertīzi, un dabūju naudu atpakaļ. Žuļiki viņi ir.