NS King - nekvalitatīvi apavi (ziemas zābaki)
2009.gada 29.oktobrī apavu veikalā „NS KING” (Sakņu ielā 15, Daugavpilī) iegādājos melnus ziemas puszābakus par cenu Ls 71, 95
Pēc nepilniem diviem mēnešiem kopš pirkuma izdarīšanas un pēc nepilna mēneša kopš zābaku nēsāšanas uzsākšanas - labās kājas zābakam radās bojājums – sāka atdalīties zole no zābaka virsējās daļas, kā rezultātā, radās plaisa 5 cm garumā, un es, sakarā ar šo faktu, 2009.gada 17.decembrī sagatavoju un iesniedzu prasījuma pieteikumu SIA „NITTIS’’ struktūrvienībai apavu veikalam „NS KING’’ Daugavpilī. Uzskatīju, ka minētais defekts ir ražošanas defekts, taču 2009.gada 28.decembrī es saņēmu SIA „NITTIS’’ atbildi, kurā SIA „NITTIS’’ atteicās apmierināt manu prasību.
Saņemot atteikuma vēstuli, uz manu prasījuma pieteikumu, es turpināju brāķēto zābaku valkāšanu, jo arī remonta darbīcā atteicās tos salabot, sakot, ka tas ir ražošanas defekts un jānes zābakus atpakaļ uz veikalu.
Turpinot brāķēto zābaku valkāšanu, radās jauni defekti. Kreisās kājas zābakam priekšējā daļā atdalījās zole no zābaka virsējās daļas. Kā arī labās kājas zābaka zoles daļā radās ādas plaisas.
Ņemot vērā jaunatklātos defektus, uzrakstīju jaunu prasījuma pieteikumu, taču arī šajā gadījumā tika saņemts atteikums, komentējot, ka zābaki tika valkāti nepiemērotos laika apstākļos (t.i. ziemas zābaki tika valkāti ziemā - pa slapjiem, slideniem, sniegotiem ceļiem, bet nevis vasarā, kā gribētos SIA ''NS KING'', - pa labiem un tīriem celiņiem). Pārdevējs piedāvāja veikt ekspertīzi, norādot, ka tā varētu izmaksāt ap Ls 30, 00, taču domāju, ka nav jēgas turpināt šo jezgu.
Labi, ka ir Jūsu saits, kur var uzrakstīt, kā arī izlasīt citu sūdzības, zinot, ka neesi viens savās problēmās. SIA "NS KING"" - pelnījis tādu attieksmi, es arī vairāk neiegriezīšos šajā veikalā un arī ieteikšu citiem to nedarīt.
Комментарии (2)
Īstenībā, pircēji tagad ir nostādīti stulbā situācijā. Veikali negrib vairs atdot naudu par brāķētiem apaviem. Piemēram, nopirku zābakus (citā veikalā), pēc pāris dienām sāka līmēties nost zole, aiznesu atpakaļ... dabūju noklausīties, ka nepareizi nēsāju apavus (kad tad staigāt ar ziemas zābakiem, ja ne ziemā?!) . Sākumā vienīgais ko piedāvāja bija remonts, kuram nepiekritu, beigās veikala vadītāja ar skābu ģīmi iedeva veidlapu iesnieguma uzrakstīšanai. Un pateica, ka atnāks vēstule ar rezultātiem. Lieki piebilst, ka vēstule neatnāca, beigās caur googli.lv meklēju veikala kontaktus un zvanīju. Veikala vadītāja, atvainojās, ka bija aizmirsusi!!! piezvanīt un piekrita, ka zābaki ir brāķi, bet naudu neatdos, tikai varu apmainīt... tagad man nav vairs nekāda izvēle - ir jāņem apavi veikalā par kuru kvalitāti esmu vīlusies (parunājot ar pazīstamiem cilvēkiem noskaidroju, ka ne man vienīgai bija problēmas) un solījusies vairs neko nepirkt.
Vislabākais ir tas, ka viņi NEKO jums nevar uzspiest! Pati esmu gājusi visam šitam cauri un vērsos pēc palīdzības PTAC, kur man paskaidroja, ka ES varu izvēlēties- saņemt naudu, apmainīt preci vai piekrist labošanai! Tikai ar MANU piekrišanu. Tā kā labošanai nepiekritu, ļoti negribīgi no veikala vadītāju puses, bet savu naudu es saņēmu! Nevajag ļaut ''apvest sevi ap stūri". Tāpat jau pircējus čakarē arī ar to, ka pieprasa saglabāt iepakojumu! NAV jābūt iepakojumam, likums to neparedz! Ir jābūt TIKAI un vienīgi čekam! Iesaku Kristīnei pazvanīt uz PTAC un tur visu ļoti smalki paskaidros. NEKO UZPIEST JUMS NEVAR!
lAI VEICĀS!
P.S. Un vēl, kad jebkur rakstiet iesniegumu, obligāti atstājiet pie sevis tā kopiju un lai uz kopijas parakstās cilvēks, kurš to saņem. Jo diezgan bieži tie iesniegumi mēdz "nozust". Dēļ tā paša- veikala iesniegumam pievienojiet pirkuma čeka KOPIJU, nevis oriģinālu, jo, ja atdosiet to, tad arī variet palikt bez nekā!