NS King - Garantija
Nopirku vasaras apaus NS King veikalā TC Mols. Pēc stundas, kaučuka zole jau bija saplīsusi šuves vietā. Aiznesu atpakaļ, sarakstījām sūdzību un pieprasīju atpakaļ naudu. Man tika paziņots, ka atbildi saņemšu pāris dienu laikā savā pasta kastītē. Pagāja stipri vairāk, kā pāris dienas un arī 11. dienā nekā. Vairākas reizes zvanīju un beidzot paši man atzvanīja un paziņoja, ka apavus var savākt atpakaļ, jo tie ir saremontēti. Tas remonts izskatījās pēc nožēlojamas remonta parodijas ar superlīmes palīdzību. Par spīti tam, ka nebiju piekritis to pašu apavu remontam, man tika paziņots, ka es pats esot zvanījis un pieprasījis apavus saremontēt, nevis atgriezt naudu. Vēl joprojām esmu bez vasaras apaviem un bez naudas. Taču nu man ir mācība, tagad es zinu, kur apavus pirkt nevajag...
Комментарии (8)
Tas, kas tika prasīts prasījuma pieteikumā, ir spēkā un nekāds atsauces uz mistiskām telefonsarunām., kuras veikals nevar pierādīt, negroza uzrakstīto. Tā kā, ja neapmierina remonts, tad vajag vērsties PTAC ar sūdzību, jo tikai patērētājs ir tiesīgs izvēlēties, ko prasīt, nevis pārdevējs var kaut ko uzspiest.
Par NS Kingu ir tik daudz sūdzību kā ne par vienu citu veikalu. Tāpēc tas, kas vēl joprojām šajā veikalā kaut ko pērk, laikam nedomā par iespējamo zaudējumu, jo veikala attieksme ir krimināla un absolūti mūsdienām neatbilstoša.
Man nav gadījies šajā veikalā kaut ko nopirkt, un pēč visu šo sūdzību izlasīšanas es vispār NS King veikalos pat neeju iekšā.
Man gandriiz tas pats notika vakardien, kad aizgaaju uz to pashu veikalu Dominaa, bez jebkaadas ekspertiizes paardeveeja man jau prognozeeja rezultaatu, ka driizaak piedavaas remontu, jo es biju staigaajusi pa pel`k`eem ( man atliimeejaas zole abaam kurpeem ), bet iisteniibaa taa nemaz nebija! Bet kaapeec tad vin`i piedaavaa remontu par savu reek`inu, ja ta ir mana vaina? Aizdomiigi. Peedeejo reizi pirku tur apavus!
Ta visur shaados nosaciiti leetos veikalos apavi ir apshaubaamas kvalitaates! Augstas kvalitaates apavi maksaa brangu naudu! Ta kaa tajaa teicienaa "Skopais maksaa divreiz" vai "Mees neesam tik bagaati lai pirktu leetas mantas"!
Cienijamie pirceji!
Diemzel taa nu tas ir :(
Pati esmu straadaajusi apavu veikalaa Rigas centraa un nebija taadu dienu, kad kaads nenestu atpakall iegaadaatos apavus...
Un katru reizi, kad teicu, lai pirceejs uzraksta prasiibu(sudzibu)..zinaju, ka tas neko nedos, jo nauda netiks atgriezta...tiks "tipa" veikta ekspertize un galu galaa atbilde bus, ka klienta vainas pec ir radies bojajums apaviem :(...taatad nekaadas kompensaacijas!
Bet...pie taa nav vainiigi paardeveeji...Pats prieksnieks (un/vai veikala vaditajs) veido sava uznemuma likumus, un personaam, kas tur straadaa ir tiem japaklaujas...Ja vien negrib zaudet darbu..
Tapec metenes(pardevejas-konsultantes), kam ruupeeja pirceji (un riskejot tikt atlaistas!), centas piedaavaat tikai taas preces, kam bija kvalitate, un centas atrunat no tam lietam, kas bija apssaubaamas...
Un tas, ka iegaadaasieties preces par super dargaam cenaam, nepasargaa no iegraabssanaas...
Tapeec esiet apdomiigi, kad izdodat naudu!
Diemžēl piekrītu, ka NS King ar kvalitāti neizceļas, man gadījās tā, ka zābakiem papēžu gali ātri vien nodila, nedomāju, ka tā ir mana vaina, jo pat vienu sezonu nenostaigāju. Taču kaut kādiem kvalitātes kritērijiem jābūt! Vispār šo veikalu es kā par labāko izvēli apaviem neieteiktu! Cik man gadījies tur nopirkt apavus, ar laiku atklājas, ka tie nav ērti un pastiprināti tajos svīst un ir mitras kājas (sevišķi zābakos)!
Es arī esmu smagi vīlusies Ns king apavos, kad pagājušājā gadā nopirku ziemas zābakus un pēc trim mēnešiem atlīmējās zole. Aiznesu atpakaļ uz veikalu un pieprasīju atpakaļ naudu, bet man piedāvāja remontu. Remontam nepiekritu. Vēlāk saņēmu vēstuli no Ns King, ka apavi esot lietoti nepiemērotos apstākļos. Es jau nenesu atpakļ ziemas zābakus ar kuriem staigāju ziemā, bet sajūta tāda, ka būtu aiznesusi kurpes, kuras valkāju ziemā pa sniegu.
Tā kā nedzīvoju Rīgā, tad savus apavus esmu tur arī atstājusi, varbūt salīmēs un kādam bezpajumtniekam noderēs. Nav vēlmes tērēt laiku, naudu, jo attieksme ir briesmīga
Labdien!
IEsaku pieteikties visus, kas jau apkraapti ssinii veikalaa ar kevalitatiivo preci.
Taa kaa Marita uz telefona zvaniem neatbild un neatzvana
sazvaniit pat sekretaari vairs neizdodas :(, kaa arii PTAC lielas jeegas nav griezties - piedaavaaju griezties kaut kaadaa Tv paarraidee kuram dotais sizzets interesees ..kaut kaadaa Tautas Balsii kaut vai.
Jo vairaak buus cilveeku - jo reaalaak, ka izdosies vismaz citus pabriidinaat par ssiis firmeles kraapniecisko buutiibu.
Naudu jau diez vai atgrieziis...bet nu ssoreiz jau taa ir principa lieta.
Ja kaads veelas piedaliities, tad [slēpt]@inbox.lv
Gaidu veestules.
Kupila rebjenku obuvj v "Galereja centre", 4erez dve nedeli obuvj razvalilasj, hotja ona toljko nasila eje po skole. Polu4ila otkaz o obmene obuvi, predlagajut ekspertizu platnuju 28 do 32 latov. Voobsce obnagleli.