NS King - Domājat līdzi NS KING darbībām!
Novembra beigās nopirku vīriešu puszābakus. Pēc 1.5 mēnešu nēsāšanas atklāju, ka vienā sānā zābaks ir "atnācis" vaļā. Tā kā ir garantija, aiznesu uz veikalu, kurā tos iegādājos. Uzrakstīju prasījuma pieteikumu un pieprasīju atpakaļ naudu, jo zābakus varēja iegādāties jau lētāk, jo bija palielas atlaides. Tā sāku cīņu ar šo "godīgo" kantori!
Sagaidīju atbildi, kurā tika teikts, ka zābaki NAV ražošanas brāķis un man var piedāvāt remontu vai arī veikt neatkarīgo ekspertīzi. Sazvanīju PTAC noskaidroju visu par šiem ekspertiem. Sazvanīju ekspertu, izstāstīju savu bēdu, kas ir ar zābaku, šis saka lai braucu pie viņa un taisu ekspertīzi, jo 99% ka tas IR ražošanas defekts. Lai nevajadzētu uzreiz maksāt 32 LS par šo ekspertīzi, sarunāju, ka aizbraukšu pie eksperta un pa 4 LS viņš man uzreiz pateiks- dabūšu es savu naudu atpakaļ vai nē. Lai lieki sevi neapgrūtinātu, vēlreiz piezvanīju uz veikalu, kurā iegādājos apavus un blefojot, izstāstīju, ka esmu rādījis bojātā zābaka foto eskpertam un šis esot pateicis, ka tas viennozīmīgi IR ražošanas brāķis. Veikala vadītāja atbildēja, ka tas viņai neinteresē un ir jātaisa ekspertīze. pateicu, ka uznēmums dēļ viņas zaudēs 32 LS par eskpertīzi (ja man ir taisnība, tad ekspertīzi apmaksā pārdevējs un otrādi), protams arī tas viņai neinteresē. Šajā brīdī es sapratu, ka NS KING strādā pēc sistēmas- aizsūta vēstuli, ka tas ir ražošanas defekts un tad ja interesē dabūt atpakaļ naudu- tērē savu laiku un naudu lai iespējams, kaut ko dabūtu atpakaļ. Domāju vairumā gadījumu cilvēki tā arī padodas un veic to nelaimīgo remontu.
Pats jautrākais sekoja pāris dienas pēc tam, kad biju nodevis zābakus uz ekspertīzi (notiek tā- aiznesu zābakus, 2 nedēļu laikā ekspērts uzraksta slēdzienu, atsūta man rēķinu, es samaksāju un braucu pēc slēdziena, ar kuru dodos uz veikalu pēc naudas). Zvana kaut kāda sieviete, manuprāt Zane no NS KING un saka, ka ir ieradusies pie eksperta un redz manus zābakus. Uzreiz viņa man atvainojas un piedāvā jau vakarā braukt uz veikalu pēc naudas, protams pakukstēju, pateicu ka uzņēmumā strādā pilnīgi debīli veikala vadītāji, kuriem neinteresē uzņēmuma peļņa uz ko viņa tikai varēja pateikt, ka jā, konkrētajā veikalā strādā jauna veikala vadītāja (šajā veikalā esmu iepircies arī pirms tam un šis darbinieks tur jau strādā vairākus gadus). Tā kā šajā brīdī es neatrados Latvijā un man jau bija apnicis šis karš, tad piekritu, ka aizbraukšu pēc naudas. Galu galā, savu es biju panācis.
Secinājumi: NS KING darbinieki konkrēti melo. Tie strādā pēc jau atsrādātas shēmas, jo cik te palasīju sūdzības, neesmu pirmais, kam tā gadījies.
Cilvēki, lūdzu neiekrītiet un cīnaties līdz galam, cik nu laiks un līdzekļi atļauj. Tikai kopā mēs pārmācīsim šo negodīgo šaraškina kantori!
Ja kādam vajag, varu iedot eksperta tel nr. Bija vecītis ok, kurš arī pateica, ka šis tiktiešām ir riktīgs šaraškina kantoris. Un 4 Ls es tā arī nesamaksāju.
Комментарии (5)
Malacis Jānis, ka gāja līdz galam, citādi daudzi tiešām noteikti apstājas pie tā, ko veikals pasaka. Un katram muļķim tas ir skaidrs, ka, lai kā pat valkātu apavus, 1, 5 mēn. laikā plīst nekas nedrīkst, ja apavs ir kvalitatīvs.
Es NS Kinga veikaliem eju ar līkumu, jo tik daudz sūdzību nav ne par vienu apavu tirgotāju.
Tu neesi tā pati Zane, kura savam 52 gadus vecajam kavalierim mācīja taisīt kunilingu?
Jā, NS Kingā es ar vairs netaisos iepirkties, man ar maniem zābakiem izvērtās līdzīgi.
Bet varbūt var iedot tā ekspertīzes veicēja telefona numuru, lai noder nākotnei! ;)
The same here!
4 meneshu laika zabaki plisushi 3 reizes!! Visas 3 reizes veikals savu vainu noliedz un, protams, neatdod naudu un apavus nemaina!!
Tatad secinajums - NS king apavi ir domati tikai tureshanai uz plaukta nevis valkashanai un attieksme pret pircejiem ir vienkarshi graujosha!!!
Nikogda problem s etom magazinom ne bilo! Kone4no, smotrja kakuju obuvj pokupae6! Esli de6ovku, to mozet bitj! Kogda u menja slu4alisj njuansi, vse vremja razre6ali po ljubovno!